Julkaistussa kuvamateriaalissa näkyy reikiä lentokoneen hännän. Nämä ovat jälkeisiä iskuelementtejä ilmatorjuntaohjuksen tai sirpaleita.
https://theins.ru/images/b7Y2CjzwWKQNUhSIhxUly556wrPZ3v7Z0l3IhKlnPQ8/rs:auto:877:579:0:0/dpr:1/q:100/bG9jYWw6L3B1Ymxp/Yy9zdG9yYWdlL3Bv/c3QvMjc3NDk5L2Zp/bGUtMGUzMzVkM2M3/ZGJiNGFjYTg3NDM4/NGM5MGU3OTdkY2Mu/SlBH.jpg
Miten toverit täällä nyt puolustelee Venäläisten ampumaa matkustakonetta
17
221
Vastaukset
- Anonyymi
Palstapölhön valhetta.
Palstan putinistimajurin valehtelua.
- Anonyymi
Niin Majuri Putinkin sanoi, että linnut aiheutti. Komppaa Maalaisliiton.kurittajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Majuri Putinkin sanoi, että linnut aiheutti. Komppaa Maalaisliiton.kurittajaa.
Reiät ovat syntyneet kun osui tikkalintu laumaan...venäläiset tähän vetoaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reiät ovat syntyneet kun osui tikkalintu laumaan...venäläiset tähän vetoaa
Reiät ovat koiperhosten tekemiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reiät ovat koiperhosten tekemiä.
Nauvon imaami varastanut Martin koiperhoset ja lentänyt mattokiiturillaan tutkan alapuolella Azerbaijaniin?
- Anonyymi
Onko persun mielestä lentokoneellakin häntä? 😂
- Anonyymi
Pankkomajuri itse lentelee vain hapsumatollaan, joten ilmailutermit eivät ole kyseiselle lampolan kasvatille kovinkaan tuttuja. Häntä löytyy pankkomajurin mielitietyltä navetasta. Tellingeistähän on toistuvasti kirjoitellutkin.....
- Anonyymi
On, häntä on. Jopa meillä miehilläkn on häntä. Katoppa Pankkolängvitsi sinäkikin housuusi, sielläkin se on.Vaikka pienempääkin sorttia.
- Anonyymi
Parveutuessaan hömötiaiset ja myös venäläiset voi muodostaa uhan matkustajakoneille. Tosin venäjällä niitä tippuu ihan itsekseen ja polttoaineen loppumisiin.
- Anonyymi
Venäjä on hyökkäyssotaa käyvä maa.
Ilmatorjunnalle sattui taas vahinko.
Ei vaan ole teknologisesti yhtä kehittynyt kuin länsi.
Eikä ihmishengillä ole siellä samanlaista arvoa, joten turvallisuuteen ei kannata käyttää resursseja.
Uutisoinnin perusteella oli ollut monenlaista haastetta mm. sääoloissa.
Kone oli joutunut kiertelemään missä sattuu...
Valitettava tahaton tapaturma, jota kukaan ei olisi halunnut sattuvan.
Sota aiheuttaa riskejä.- Anonyymi
>>Venäjä on hyökkäyssotaa käyvä maa.
Ilmatorjunnalle sattui taas vahinko.
Ei vaan ole teknologisesti yhtä kehittynyt kuin länsi.<<
Eihän siitä ole kuin neljä päivää, kun Yhdysvallat ampui Punaisenmeren yllä alas oman hävittäjänsä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdysvallat-ampui-vahingossa-alas-oman-havittajansa/9071696
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466