Olen kohta 50-vuotias nainen. Tieni prostutioiduksi oli varsin selkeä, tapasin vuosien tauon jälkeen toisaalle muuttaneen nyt palannen ystävättäreni. Hän kertoi olevansa maksullinen nainen osin taloudellisista syistä, osin nautinnoista. Kertomus kiihotti ja ninpä jonkin ajan kuluttua tapasin hänen luokseni ohjaamansa miehen. Jännitti mutta myös kiihotti. Sain maksun etukäteen ja kaksi yhdyntää kondomilla toi myös minulle nautinnon. Tieto levisi nopesti ja sain soittoja ja tapaamisia. Väliin mahtui myös moraalista häpeää mutta halu oli niin voimakas että jatkoin. Seksi monipuolistui, uskalsin jopa kahdenkin miehen yhtäaikaiseen käyttöön. Ystävätäreni järjesti myös ryhmätapaamisen. Seksin tarjoaminen ei merkinnyt rahallisesti sillä olen hyvätuloinen. Rumasti sanoen, halusin olla huora.
Olen prostutioitu
8
582
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin olet? Kiinnostaisi seurasi, olen mukava 55v ukm pirkanmaalta
- Anonyymi
Asun pks-seudulla.
- Anonyymi
Tuo on yleensä varmin tapa saada viettää elämänsä yksin ilman minkäänlaista aitoa läheisyyttä
- Anonyymi
Silloin vuonna 2000 ja sitä ennen olikin avain erilainen suhtautuminen ilotytöiksi ryhtyviä naisia kohtaan kuin nykypäivänä on.
Niinpä! Avauksesta melkein saa käsityksen että olisi 50 vuotta vanha prostituuti. HeHe.
- Anonyymi
Jännää, mitähän idioottimaista KINKKUMIES taas keksii?
- Anonyymi
Wagner: "Vau, kuuma kinkku" - https://www.sarjakuvakauppa.fi/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/k/i/kinkku.jpg
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 624898
- 733982
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2543591- 1183138
- 482944
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2662270Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902