Ensin vietii linnuille lyhe. Sitten koristeltiin kuusi. Sitten saunaan.
Syötii ja jaettii lahjat. Hypittiin kuusen ympärillä ja laulettii tipetipee heilutelen sormia ylös alas.
Serkku ei osannu laulaa tipetipee niin alko räppäämään, heitettii hänet ulos.
Oli hauska joulu
8
580
Vastaukset 8
- Anonyymi
Tanssit Kouvolan kuntotalolla
Ihana 😍 lavaemäntä
Jaana järjestää ⬇️
Tänään ...
La 28.12.2024
Tupa täyteen 😊
Helminauha
Lavatanssit Gramofoni Oy | 20 € " aria-label="Narikka: 2 €
" style="box-sizing: border-box;"> | 19 – 23
Nyt Viihteelle 💑 - Anonyymi
Myö mentiin saunaan ja juotii , sit syötii ja juotii
- Anonyymi
Mkä ihme tipetipe?
- Anonyymi
Tip tap...
- Anonyymi
häh Tip tap...
- Anonyymi
Tip tap tippuu ja kaikki iloks muuttuu taas. Kyllä vaan.
- Anonyymi
Olipas erikoinen ja täysin traditioista poikkeava joulunvietto. Hyvä että täällä Kouvolassa keksitään jotain uuttakin. Jäädään kuulolle, onko kukaan muu keksinyt tehdä noita samoja. Siis viedä lyhteitä, koristella kuusta, saunoa, syödä ja jakaa lahoja, ja laulaa kuusen ympärillä.
- Anonyymi
Myö oltii autiol Manskil mahaplätsii, munasiltaa juastii kauheaa vauhtii ja sit loskaliukuu mahaltaa kuka pääs pisimmälle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459