Marin oli paras sodanjälkeinen pääministeri

Anonyymi-ap

Marin oli pääministeriksi ryhdyttyään jo kokenut poliitikko niin kunta-. kuin valtakunnan politiikassakin. Millään muotoa hän ei ollut epävakaa vaan erittäin määrätietoinen. Kuunteli kyllä muita mutta itse teki päätökset ja seisoi niiden takana.

Harva pääminitereistämme on joutunut sellaisiin kriiseihin mitä maailman tapahtumat hänelle tarjosivat. Maailmalaajuinen pandemia ja sen aiheuttamat ongelmat ja ulkopolitiikassa venäjän hyökkäys Ukrainaan ja näiden kriisien ratkaisemisessa hän osoittautui erinomaiseksi pääministeriksi.

Sitten vielä tämä ikuinen naispoliitikon ongelma, se naisviha mitä hän koki ja josta hän pystypäin selvisi.

Vei vielä puolueensakin vaalivoittoon hallituskauden jälkeen joka ei kovin tavanomaista ole ja henk.kohtaisessa suosiossa sai eniten ääniä suhteessa vaalipiirinsa kokoon.

Esimerkillinen poliitikko on Marin, tod. näk. Suomen tuleva presidentti

40

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Psykiatri Seppo Mäkinen luonnehti Marinia epävakaaksi kanskunnalle tuhoisaksi pääministeriksi.

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi

Kukaan pääministeri ei ole aiemmin saanut niin paljon törkyä osakseen kuin Marin. Aivan ilman syytä. Kyllä hän on juhlinut kun siihen ollut syytä aivan kuten kaikki silloin tällöin. Huumeita hän EI ole käyttänyt vai onko jollain todisteita asiasta? Kyllä hän on eronnut. Kyllä hänellä on uusi suhde. Työnsä hoitaa esimerkillisesti. Luuleeko joku, että hänet olisi palkattu nykyiseen erittäin tärkeään ja vaikutusvaltaiseen työhön jos olisi pienintäkään epäilystä, että hän olisi syyllistynyt laittomuuksiin?

Nuo kaikki huhut liiallisesta juhlimisesta ja huumeiden käytöstä ovat naisvihan katkeroittamien miehien valehtelua.

• Anonyymi

Ei ole törkyä jos sanoo häntä epävakaaksi ja maalle tuhoisaksi pääministeriksi.

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi kirjoitti:

Ossi, oikea SOTILAS

Lopeta jo pikku sovinistirepoana. Olet häpeäksi mieskunnalle.

• Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

Lopeta jo pikku sovinistirepoana. Olet häpeäksi mieskunnalle.

Sateenkaari h o m o
        Maalaisliiton.kurittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ossi, oikea SOTILAS

Sinun kompetenssillasi, pahainen aputyöntekijä kun olet, on törkyä koska sinusta ei ole arvioimaan ketään. Se on selvää kaikille täällä koska olet vuosia trollaillut täällä. Saat sitä mitä tilaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kompetenssillasi, pahainen aputyöntekijä kun olet, on törkyä koska sinusta ei ole arvioimaan ketään. Se on selvää kaikille täällä koska olet vuosia trollaillut täällä. Saat sitä mitä tilaat.

Olen edelleen arvioinut valtavan joukon ihmisiä. Marin on epävakaa ja johtajana nolla.

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen arvioinut mm "Tsadin" entisen kaupunginjohtajan ja valtavan joukon muita. Kyllä minulle edelleen valtava pätevyys on. Itse et näytä yhtään mitään johtamisesta ymmärtävän koska Marinia suitsutat. HO HOO, HO HOO!

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen arvioinut mm "Tsadin" entisen kaupunginjohtajan ja valtavan joukon muita. Kyllä minulle edelleen valtava pätevyys on. Itse et näytä yhtään mitään johtamisesta ymmärtävän koska Marinia suitsutat. HO HOO, HO HOO!

Ossi, oikea SOTILAS

Höpöti höpöti. Kyllä sinun pakkomielteinen "kompetenssisi" on täällä huomattu. Sinulla ei ole näillä palstoilla lainkaan uskottavuutta minkään asian suhteen koska olet vuosia täällä trollannut. Huomenna sinun jorinasi taas poistuvat mutta siihen on jo totuttu. Ylläpitokaan ei arvosta "kompetenssiasi"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöti höpöti. Kyllä sinun pakkomielteinen "kompetenssisi" on täällä huomattu. Sinulla ei ole näillä palstoilla lainkaan uskottavuutta minkään asian suhteen koska olet vuosia täällä trollannut. Huomenna sinun jorinasi taas poistuvat mutta siihen on jo totuttu. Ylläpitokaan ei arvosta "kompetenssiasi"

Olen edelleen arvioinut valtavan joukos ihmisiä johtamisen näkökulmasta. Sinä et Kapi mitään johtamisesta ymmärrä koska Marinia edelleen sutsutat. Siis epävakaata ihmistä. HO HOO, HO HOO! Niin ja oikea SOTILASKAAN et ole koskaan ollut.

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi kirjoitti:

Sateenkaari h o m o
        Maalaisliiton.kurittaja

Miksi taas itkit poistoon.. Liite.. ri .. ri joka ei muuta saa kuin Anttilan kuvastoa.
        Neiti sinä olet.

• Anonyymi

Marin ei ole mikään palkkalainen, vaan yrittäjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sateenkaari h o m o
        Maalaisliiton.kurittaja

Siinä toinen surkimus.

• Anonyymi kirjoitti:

Ossi, oikea SOTILAS

Kapteeni käskee niin yliluutnantti punnertaa.

• Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

Kapteeni käskee niin yliluutnantti punnertaa.

Joopa joo! HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi kirjoitti:

Olen edelleen arvioinut valtavan joukos ihmisiä johtamisen näkökulmasta. Sinä et Kapi mitään johtamisesta ymmärrä koska Marinia edelleen sutsutat. Siis epävakaata ihmistä. HO HOO, HO HOO! Niin ja oikea SOTILASKAAN et ole koskaan ollut.

Ossi, oikea SOTILAS

Kyllä se voi uskoa, että olet arvioinut valtavan joukon ihmisiä johtamisen näkökulmasta. Jokainenhan voi kertoa arvioneensa valtavan määrän ihmisiä mistä tahansa näkökulmasta. Jos sillä arviolla ei ole mitään sen kummempaa merkitystä, niin se on vain jonkinlainen joskin ehkä vähän kummallinen harrastus. Eihän jollain armeijan soittokunnan sotilaalla sinällään ole sen kummempaa kykyä arvioida muuta kuin ehkä kulkeeko askel marssimusiikin tahdissa.

• Anonyymi

Untuvikko tuuliviiri!

• Anonyymi

Sitähän Marin on.

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi kirjoitti:

Sitähän Marin on.

Ossi, oikea SOTILAS

R.. hän tuo on!

• Anonyymi

Ei ikuna

• Anonyymi

Supernoita super Marinia pelkäsi itse psyko Putinkin .

• Anonyymi

"Sanna Marinia haukutaan Venäjällä arjalaisnatsiksi – Sofi Oksanen paljastaa, miksi

Kirjailija Sofi Oksasen mukaan Putin käy sotaa naisia vastaan. Sodan keinoina ovat alistaminen, seksuaalirikokset ja häpäiseminen. Häväistyssotaan liittyy myös se, että Suomen entistä pääministeriä, Sanna Marinia, on Venäjällä haukuttu keskitysleirien arjalaisnatsiksi."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/81846848-4fa1-47d0-9014-869fa4a412ee

Mistähän nämä Marinin mustamaalaajat ovat oppinsa imuroineet.....

• Anonyymi

Saattaapa hyvin ollakin, seuraava presidentti. Ei voi kuin ihailla hänen kestävyyttään sen vähättelyn ja turhan naureskelun keskellä. Äänestän, jos asettuu ehdokkaaksi.

• Anonyymi

Huomaa sossujen heikon tason joka suhteessa. Pääministeriksi kelpasi demareille jätekasoista kaivettu marin.

• Anonyymi

Marin tosiaan on aivoton tyhjäpää elvari.

• Anonyymi

Sitä nimenomaan.

• Anonyymi

Joko kohta tämän kommari kurittajan palkka päivä Kelasta. Saat ostettu hiivaa ja sokeria taas kymmeniä kiloja.

• Anonyymi

Isä oli sahuri, kun tyttärestä tuli lauta.

• Anonyymi

Monelle syrjäseudun tuulipukuiselle naisvihaajalle kauhistus. Maalaisliitto on vahvasti uskovainen puolue, he uskovat ja toivovat, että ainakaan kuoleman jälkeen ei tarvitsisi lantaa lapioida.

• Anonyymi

"Paras" lähti ja jätti demari äänestäjänsä. 🌹Jätti ne keiden ansiosta pääsi pinnalle.

• Anonyymi

höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöpöjne.jne.jne.

• Anonyymi

Sannan määrätietoisuus ja selkeä johtajuus on merkittävää, kuitenkin määrätietoisuudestaan huolimatta tulee hyvin toimeen ihmisten kanssa, ei siis mikään Väyrynen joka riitelee jopa itsensä kanssa.

• Anonyymi

Sanna oli juuri sopiva henkilö ns kriisiaikaan, ei suomettunut hörhö, vaan realisti ja viisas.

• Anonyymi

Eihän nyt seinähullukaan halua pressaksi. Siellä pönötät linnassa, kun kaverit bailaa maailmalla!

• Anonyymi

Asiasta ei ole pienintäkään epäilystä, Sanna is the Best!

• Anonyymi

Miksi Orpon hallitus on ennätysmäisen epäsuosittu?

• Anonyymi

Juurikin näin!

• Anonyymi

Sanna hallitsi myös sotilaalliset näkökulmat täydellisesti ja siksi Nato.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      21
      8401
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1611
    3. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      377
      1349
    4. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      283
      1315
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1275
    6. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      66
      1217
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1040
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1036
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      50
      982
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      968
    Aihe