"Lahkolaiset on selvästi ihmissuhde vammaisia, jotka eivät pysty laadukkaisiin ihmissuhteisiin, heidän on mahdoton ymmärtää pitkiä suhteita, kun heidän ainoa mahdollisuus on vuokramorsian"
-Tokaisi veikeä Posso joulun sanomaksi.
Ihan ensimmäiseksi pitäisi tietää mikä tämä "lahko" on? Mitä ilmeisimmin Majuri tarkoittaa sillä heitä, jotka löytävät Pattayalta muutakin kuin valittamisen aihetta ja eivät matkusta lomalle purnaamaan eikä tarkkailemaan muita.
Oikea suomalainen ei myöskään pode alemmuudentunnetta suomalaisuutensa vuoksi, eikä hänen murteensa tai hihaton T-paitansa herätä sen kummempia tuntemuksia muunmaalaisissa, kuin kukaan muukaan.
Oikealla suomalaisella on identiteetti ja Suomi tunnetaan hyvästä koulujärjelmästä ja tunnettiin aiemmin myös maailman parhaasta sosiaaliturvasta. Suomi tunnetaan saunasta, sisusta, talvisodan ihmeestä, avantouinnista ja Lapista joulupukin maana.
Suomalaiset ei läyryä small talkingia, vaan puhuvat asiaa ilman venkoilua, paitsi ehkä savolaiset vähän vähemmän. Suomalaiset eivät anna aplodeja etukäteen, vaan suomalaisen yleisön arvostus pitää ansaita teoilla, eikä vain olemalla kuuluisa.
Suomalaiset saattaa vaikuttaa sinisilmäisiltä ja vedätettäviltä, mutta se tulee joillekin vedättäjille yllätyksenä, että kun suomalaisen mitta tulee täyteen, siitä on leikki kaukana ja kissa nostetaan pöydälle. Eivät vedätä toista kertaa.
Vaikka vassarit ja feministit muuta ehdottaa, suomalainen mies on kiltti ja hyvä mies. Siinä on se ongelma, että kiltti ja hyvä mies ei välttämättä ole kauhean kiinnostava eikä jännittävä. Sellainen ei riitä kaikille naisille.
Kuten tuolla toisaalla joku totesi, niin eiköhän jokainen "Pattayan poika" ole, tai ole ollut naimisissa suomalaisen tai jonkun muun kanssa.
Ainakaan minä en tunne yhtäkään ikuista poikamiestä. Kaikki kaverit ja tutut, serkut ja vaimojen serkut, isän ja äidin siskot ja veljet, naapuritkin, ovat tai ovat olleet pitkissä parisuhteissa. Myös tutut homoseksuaalit.
Yksi entinen duunarini, puoliksi virolainen, on vielä viiskymppisenä poikamiehenä. Tekee edelleen puoli vuotta kovaa töitä raksoilla ja on puoli vuotta maailmalla ympäri maailmaa.
Hän ei tietojeni mukaan maksa naisille, vaan naiset tarjoavat hänelle itseään aivan ilmaiseksi. Kovimpia häntäheikkejä mitä tiedän, mutta vimpan päälle mukava gentlemanni.
Oli yksi taloyhtiö jossa oli 75 asuntoa. Taavi pani viittä eri asukasta puolen vuoden aikana ja lisäksi kävi kylässä entisiä hoitoja. Ei päivääkään panematta. Kaksi avioeroa aiheutti siinä taloyhtiössä.
Pani töissä asiakkaat, myös perheelliset naiset, siivoojat, naapurit ja kaupan kassat. Matkoillaan panee respan tytöt, tarjoilijat, kokit, rahanvaihtajat, jätskimyyjät ja vastaantulijat.
Ehkäpä hän ei kykene pitkäaikaisiin suhteisiin, mutta olen varma että kundissa on laatua, kun naista kaatuu kuin heinää. Ei voi muuta kuin hattua nostaa!
Muita en tunne, enkä ketään jonka ainoa vaihtoehto olisi vuokramorsian. Vuokramorsiamet ovat bonus ja kokemus sopivassa kohtaa elämää tilaisuuden tullen. Jotakin on vialla, jos varakas poikamies ei siitä tilaisuudesta ota vaaria.
Ainoita reppanoita ovat he, jotka eivät koskaan ole saaneet laadukasta vuokramorsianta, vaan ovat joutuneet tyytymään johonkin löysään apaattiseen mäkättävään pierunhajuiseen suomalaiseen valaaseen, tai valmiiksi tiineeseen "pankkineitiin" Phuketista.
Itselläni on jäänyt mieleen noin parikymmentä vuokramorsianta, joiden kanssa on vietetty erittäin laadukasta laatuaikaa ja se aika korvaa määrän.
Yksi yö upean daamin kanssa on parempi kokemus ja muisto kuin 25 vuoden avioliitto naisen kanssa, joka haisee turskan perkaamolle ja näyttää koko ajan siltä kuin olisi sappinesteet nousseet suuhun.
2010
Suhteiden kesto, laatu ja vammaisuuden mittaaminen
6
176
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisi olemassa "ihmissuhdevammaisia", niin se olisi yhdyssana.
Pasaselle sen verran terkkuja.
En itse ihan hirveästi kehuskelisi suhteella entiseen Phuketin spermapankkiin, joka tulee raskaana Suomeen eikä opi edes kieltä 15 vuodessa eikä pääse töihinkään mihinkään ja toinen työtön luuseri hänet joltakin pakkokurssilta bongaa. Ei siinä mitään, vakka on kantensa löytänyt, mutta ei tuolla kyllä kehuskella voi eikä varsinkaan haukkua toisia. - Anonyymi
MItähän sinä tiedät parisuhteista jos olet kolmannen kerran aviossa, sinulle ja narsisteille on parisuhteet yleensäkin leikkiä, he eivät pysy kunnollisiin parisuhteisiin, sinulta puuttuu täysin empatia, joka on parisuhteessa tärkeää, 400 maksukaatoa ja 3 liittoa, on nimenomaan ihmiset ovat sinulle leikkikaluja, jotka heität pois kun sinua ei enää kiinnosta... ja mistä kuvittelet että vaimosi on parempi kuin minun vaimoni, oletko sinä pysytynet edes viiden vuoden suhteisiin, narsistille tämä on äärettömän vaikeaa...
Sinun ja minun välinen "suhde" perustuu tarkalleen samaan, minä en vain alistu sinun leikkikaluksi, annan takaisin korkojen kanssa... ja se on loukannut sinun pientä sielua, oikein urakalla, tämä lahkon idiootit, myötäilevät sinua, vaikka se on vain haitallista sinulle, mutta ne onkin idiootteja.
Poika ihmissuhde vaatii paljon, pitää olla sopeutuvainen, ikää tulee ihminen rapistuu... kunto heikkenee se on edessä niin mieheillä kuin naisilla... kun kiinnostus leikkikaluun loppuu, alkaa vaatimaan uusi leikkikaluja, sinä olet elänyt elämäsi osamaksulla, ja sen maksuaika tulee vielä... toivottavasti uudet leikkikalut eivät joudu siitä kärsimään.- Anonyymi
Sinulla oli (miksi?) itseäsi paljon vanhempi vaimo, joka potkaisi sinut miksi ulkoruokintaan?
- Anonyymi
Kuten nuo autohankintasi ja muutkin, ne on kaikki vain leikkikaluja, jolla yrität pönkittää olematonta itsetuntoasi, mutta sisältä sinä olet täysin hajalla, romuna... paskaa... minä olen sinua huomattavasti vahvempi, olen ehdotellut tapaamista sinä et uskolla, tavata koskaan.
Myös suhteesi väkivaltaan on täysin sairas, se on aivan se ja sama miten kova thai boxin harrastaja olet, aina on vahvempia, paremmin koulutettuja, rikkaampia, viisaampia, ja mutka muuttaa tilanteen nopeasti jos joku sellaista kantaa, tai edes osaava veitsenkäyttäjä vastassasi olet täysin kusessa... enkä tarkoita mitään mora ukkoa, vaan asiansa osaavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla oli (miksi?) itseäsi paljon vanhempi vaimo, joka potkaisi sinut miksi ulkoruokintaan?
Miksi et vastaa?
Napauttelitko vaimoasi peukalon nivelellä korvan taakse?
Miksi vaimosi kertoi facebookissa lähteneensä sinua karkuun ihan ilman mitään rahaa?
+
- Anonyymi
Voi hyvänen aika sentään että tällä aloittajalla on tuskaista, eikö tuonkin ajan voisi viettää vaikka lähettelemällä sydäntekstareita tai tutkia facesta mitä lukuisat kaverinsa on tehnyt, tai ihan mitä muuta tahansa kuin oireilla tällä palstalla joka päivä.
Auton lisävalot, niin iskä on tilannut itsellensä auton lisävalot ja sekin ylitti uutiskynnyksen ja teknistä tietoa sokeutumisen estoista asti.
Isä asensi nakumersuunsa varsin suurikokoiset Marchallit ja mieleen jäi niiden lasissa oleva lepakkomiehen logoa muistuttava.
https://www.retroptic-auto.com/en/spot-lights/1876-sev-marchal-819-spotlight-63160403.html
Juttu oli silloin kyllä uutisoinnin arvoinen mutta kuten sanoin, voi hyvänen aika sentään että tuollaista polleilua tänä päivänä.
Asensi murkkuna moponi etulokasuojaan pienen lisävalon ja laatupyörissä on tälläkin hetkellä lisävalot.
Kuitteja en ole ostoksistani säästänyt, enkä edes muista paljonko kustansi, mutta itse olen ne asentanut.
Dille siis on ostanut lisävalot ja ne asentaa joku muu, mahtavaa kiinnostusta, mahtaako asentaja olla sama joka vaihtaa Dillen mopon moottoriöljyt ja rasvaa Korealaisten polkupyörien ketjut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394612- 522151
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521641Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151639Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621620Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671077- 671073