Katja Ståhl toivotti lähetyksen lopussa hyvää yötä. Kello oli 20:20.
Tuliko Elämäni biisi-ohjelma liian aikaisin telkkarista?
7
228
Vastaukset
- Anonyymi
Uusinta vuodelta 1850 :)
- Anonyymi
Tähän aikaan vuodesta yö alkaa Suomessa jo hyvinkin iltapäivällä.
- Anonyymi
Kuka oikeasti jaksaa katsoa tätäkin nyyhkyohjelmaa???!!! On se kumma kun ihmisten pitää ehdottomasti päästä nyyhkimään joka asiassa muuten se ei ole mitään!!!!
Missä iloisuus, positiivisuus????!! Niitä tarvitaan eikä mitään itkua!!!!- Anonyymi
Juurikin iloinen ja positiivinen ohjelma, missä kohtaa siinä mielestäsi itkettiin? Taidat sekoittaa johonkin muuhun.
- Anonyymi
Jarkko Aholan fledasta ei ole juuri mitään jäljellä, hän haroi koko ajan hiuksia takaa eteen. Se on kova paikka hevimuusikolle. Ritchie Blackmorekin alkoi käyttää hiuslisäkettä jo 70-luvulla.
- Anonyymi
Karseeta. Olisi rohkea itselleen ja muille. Ei koiraakaan ole karvoihin katsominen.
Hyvä pää ei kuontaloa tarvitse.
- Anonyymi
Varmaan jaksoa nauhoitettaessa ei tarkka esitysaika ollut tiedossa. Ja Katja nyt voi toivottaa hyvää yötä vaikka aamupäivällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893