Mikä on että tässä kylässä kaikki menee perseelleen, kukaan ei joudu vastuseen, paitsi kylä ukko kun tekee jotain hieman väärin. Tämä jämsän raha ukko sai jonkun palkkio siitä kun hoitaa asiat mallikkaasti. Eipä muuta.
Vaivaisen millin laskun kaupunki nappas.
Anonyymi-ap
6
481
Vastaukset
- Anonyymi
On se ihan ihmeellistä, että ylläpito ei puutu noihin älyttömiin suunsoittajiin, jota täällä häiriköivät jokaista keskustelua päivästä toiseen.
Vaikka tekee ilmoituksen ylläpidolle, niin tulee tunne, että ei vaikuta yhtään mitään.
Ei tule spämmääjille estoa, saavat elämöidä entiseen malliin. Ihmeellistä. - Anonyymi
On tämä jämsä kyllä jotenkin niin naurettava että... firmat ja kaupunki tappelevat keskenään oikeusasteissa ja lopputulos on että asiat menevät vaan enemmän solmuun.
- Anonyymi
Jämsä, elämäsi tarina...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188