Nyt kun on materiaalia pilvin pimein. Mahtaako Anneli Auer kuitenkin paljastua murhaajaksi. Olen koko ajan ollut sitä mieltä että hän tappoi miehensä.
Jukka Lahden murha
4
438
Vastaukset
- Anonyymi
Mielipiteet on mielipiteitä, mutta löytyykö faktaa?
Satakunnan käräjäoikeuskin tuomitsi Auerin tunnepohjalta useammankin kerran, mutta ylemmät oikeusasteet pitäytyivät faktoissa.- Anonyymi
Oikeusasteetkin varmaan nuortunut eiköhän käydä oikeutta AA:n lähellä,missä asuu tulisi varmempaa tutkintaa.
- Anonyymi
Annelihan sen miehensä hengiltä survoi. Poliisien toiminta alkututkimuksissa on aivan surkean huonoa, siitä se sama katastrofi jatkui kulkuaan. Ketsokaa HEJAC-sivustolta annelista otettuja kuvia seur päivänä sairaalassa, sen käsiä! Tehkää itse johtopäätöksenne
- Anonyymi
Vältä tätä sivustoa
www.hejac.com
F-Secure on luokitellut tämän verkkosivuston haitalliseksi. Suosittelemme, ettet siirry tälle sivustolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043