Peppureiän runkkaaminen kuka harrastaa

Anonyymi-ap

Tyydytään itseäni lähinnä sormilla ja joskus tyynyyn yms. Pari kertaa olen suihkun jälkeen painellut peppureikää ja siitä kostun tosi nopeasti (yleensä sormeilen klitorista siihen päälle. Varsinkin kun alasti nostan kontillani peppua ja nään itteeni vaatekaapin peilistä. Ni tulee muutamalla sormetuksella peppureiän painelun jälkeen. Joskus saa antaa sormea ihan kunnolla viisikin minsaa jollen kiihota itteeni pepusta.

Mitä sinne uskaltais työntää? Yks italialainen kamu kertoi ettei uskalla työntää mitään pimppiin sisälle ettei neitsyys mene (16 v. oli tuolloin) mutta tietyn mallista dödöpulloa kuulemma peppuun. Ite oon lukenut et sinne voi jäädä jotakin ja sit nolottaa lääkärillä.

Ja voiko peppureiästä saada orgasmin? Vai vaatiiko se normirunkkaamisen siihen päälle 🤔

Ne jotka teette myös peppuun kertokaa.

Sara

33

1891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työnnä anaaliin jotain niin pitkää ettei se voi jäädä sinne vahingossa

• Anonyymi

No mä olen mies mut heitän sulle yhden vastauksen.

Mä harrastan naisia myös peppuun. En tiedä onko ne orgasmeja mutta kyllä ovat ulvoneet peppuun saadessaan ja tiedän että nautinnosta. Siinä on vaan se että yleensä siinä tarttee olla liukkaria. Jos nainen on litimärkä niin silloin voi niilläkin ”limoilla” saada sisään. Näitäkin on ollut ja itse asiassa alunperin keksinkin tuon konstin kun oli ylimärkä kumppani ettei tuntunut miltään. Eli jos hoidat liukkaripuolen nii eiköhän sieltä jotakin tulosta synny.

• Anonyymi

Omilla sormilla oon pärjänny ku tarpeeksi märkä, mut vaan siis pikkuisen painellu oikeestaan tost kakkoselta ta no, pari senttiä sisälle ja sit toisella kädellä pimppaa. Mut enempää en oo uskaltanut ku on rakennekynnet. Et ajattelin jotain näppärää välinettä.

Sara

• Anonyymi

Kuoharipullo (tyhjä!) + kortsu + rasva. Toimii !!! Voit vaihtaa vaan kumin jos haluut siihen toiseenkin : )

- Sampanja-Saija

• Anonyymi00034

vanha cokis pullo hyvän muotonen molemmille

• Anonyymi

Saako tulla auttamaan.

• Osta ihan kuule dildo tai mielummin anustappi, sellainen, jossa on kaulus että se ei pääse lipsahatamaan sisään. Peppu kun on sellainen että jos pääsee meneen sulkijalihaksen toiselle puolelle, voi olla hankala saada ulos. Kätevinhän tuohon tietenkin on poikakaveri tai miesystävä joka kielellä sormella tai munalla hyväilee persettä. Yksi varma konsti saada naiselle orgaami on nuolla pillua ja runkata persettä sormella samalla. Toki tuskin kaikilla toimii. Itse tykkään ainakin tehdä noin ja

• Anonyymi

Joskus vaan se paras konsti on oma sormi 😅 Sekä eteen että taakse., itse tosin sormetan vain pimppiä myös takaapäin, nautiskellen notkeudestani ja pääsen sormilla eri paikkoihin

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus vaan se paras konsti on oma sormi 😅 Sekä eteen että taakse., itse tosin sormetan vain pimppiä myös takaapäin, nautiskellen notkeudestani ja pääsen sormilla eri paikkoihin

Ymmärrän hyvin 😅 ja palstakin oli väärän aiheinen. Mutta katso että työnnettävässä esineessä on se kaulus. Et halua selitellä ea klinikalla miksi sulla on deodoranttipullo perseessä 😁

• Anonyymi00035
        Anonyymi kirjoitti:

minä mies nuorena nautin vibraa peppuun samalla kullin nuppi suuhun

• Anonyymi

Tää ei liity aloittajan ongelmiin mutta anaaliaan sauvova nainen näytöllä on kymmeniä kertoja saanut minulta mällin lentämään.

• Anonyymi

Sinua toisten seisokit tuntuu kiinnostavan kohtalaisen paljon.

• Anonyymi00018

Oon just alkamassa laittaa mun anaalisauvaa peppuun..on nyt lämmitellyt hieman ja sormeillut peppua ja liukkaria laittanut sen verran kun itse pystyy,sauvaan oon toki myös laittanut liukkaria…tuntuu hyvältä vähitellen upottaa sauvaa peppuun pikkuhiljaa syvemmälle…tuntuu hyvältä ja ihanan täydeltä,varsinkin kun samalla hieron pillua et nesteet alkaa roiskumaan…

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Oon just alkamassa laittaa mun anaalisauvaa peppuun..on nyt lämmitellyt hieman ja sormeillut peppua ja liukkaria laittanut sen verran kun itse pystyy,sauvaan oon toki myös laittanut liukkaria…tuntuu hyvältä vähitellen upottaa sauvaa peppuun pikkuhiljaa syvemmälle…tuntuu hyvältä ja ihanan täydeltä,varsinkin kun samalla hieron pillua et nesteet alkaa roiskumaan…

Aah oisimpa näkemässä miten nesteet roiskuu uuh💦

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Aah oisimpa näkemässä miten nesteet roiskuu uuh💦

Oisit tykännyt,nyt on saanut olo.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Oisit tykännyt,nyt on saanut olo.

Aah itellä vielä hommat kesken. Mikään ei ole niin kiihottavaa kun märkä pillu ja kunnon ruiskaus💦 kerran olen saanut naamalle kunnon ruiskauksen kun nuolin pillua, oli niin kiihottavaa !

• Anonyymi00036
        Anonyymi00018 kirjoitti:

oispa ihana tulla nuoleen orkku

• Anonyymi00017

Pepusta saa parhaimman orgasmin! Riittää kun on iso ja panee kovaa, niin tulee useasti. Molempiin jos saa yhtä aikaa ni vielä parempi :D

• Anonyymi00019

Juu se on ihanaa jos on molemmat reiät täynnä..

• Anonyymi00037

myös mies tykkää isosta pepussa aina tulee orkku

• Anonyymi00023

Moi, oon 25v nainen ja tyydytän itseäni aika usein. Mul klitalle oma suristin ja eri kokoisia dildoja jolla hoitelen pillua. Jos on oikein kovat halut, niin löytyy anaali tappi ja sitten yks ohut, melko pitkä dildo jolla voin panna peppuun ja on varma orgasmi.

• Anonyymi00024

On kyllä hyvän kuuloista ja kiihottavaa. 🤭

• Anonyymi00025

Tykkäätkö myös peppu seksistä miehen kanssa, vai onko vaan peppu omia leikkejä varten?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tykkäätkö myös peppu seksistä miehen kanssa, vai onko vaan peppu omia leikkejä varten?

Kyllä ehdottomasti tykkään peppu panosta. Olen sinkku ja jotenkin tuntuu että yhden illan panojen kanssa en välttis haluu peppuun ottaa (toki välillä sattuu niitäkin kenen kanssa se tuntuu sopivalta). Pitäisi olla pidempi tuttavuus tai vakkari mies siihen. N25

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kyllä ehdottomasti tykkään peppu panosta. Olen sinkku ja jotenkin tuntuu että yhden illan panojen kanssa en välttis haluu peppuun ottaa (toki välillä sattuu niitäkin kenen kanssa se tuntuu sopivalta). Pitäisi olla pidempi tuttavuus tai vakkari mies siihen. N25

Tuollanen vakkari nainen olis aika kiva. M33

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tuollanen vakkari nainen olis aika kiva. M33

Semmoista vakkari miehestä minäkin haaveilen. Tuntuu että kaikkien miesten kanssa ei vaan onnistu peppuun pano. Pitäisi olla sopivan hellä ja toisaalta sitten taas sopivan raju. Ja kivan kokoinen...
        Voi kun sais... N25

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Semmoista vakkari miehestä minäkin haaveilen. Tuntuu että kaikkien miesten kanssa ei vaan onnistu peppuun pano. Pitäisi olla sopivan hellä ja toisaalta sitten taas sopivan raju. Ja kivan kokoinen...
        Voi kun sais... N25

Haluisitko jutella lisää jossain? M33

• Anonyymi00038

vaimon peppu dildo on kakspäinen yhteiset orkut

• Anonyymi00039
        Anonyymi00026 kirjoitti:

meillä vakkari jolle kummankin peput käytössä vaimo tykkää katsella kun mua nussitaan

• Anonyymi00030
    • Anonyymi00031

Mä oon saanu tosi rajuja sillä tavalla et mies nuolee tai mä leikin sormilla vähän ite ja mies laittaa liukkarilla pitkän keskisormen mun peppuun. Oon koittanut myös panemalla kakkoseen (miehet tykkää monet) mutta ite en oo lähtenyt sinne säätämään omilla sormilla.. Tosta edestä räplään jos tarttee masturboida. Miehet on kehunu mun persettä ja sanonu et siks haluu sinne. Ehkä noista ex-panojutuista vois saada ajatusmatskua masturboida sinne 🤔

Essi

• Anonyymi00032

olen mies mutta peppujen runkkailu naisten kanssa salainen haaveeni nykyisin vaan sauvaa prkl paristot loppu eikä nyt voi kauppaan enää lähtee

• Anonyymi00033

raju moottorinen vibra tuottaa varman anaali-orkun niin miehelle kuin naiselle vaimon kans kokeiltu mahtavaa

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      65
      4444
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      97
      3688
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3321
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      20
      1887
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1129
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      85
      841
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      105
      807
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      44
      803
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      764
    Aihe