Peppureiän runkkaaminen kuka harrastaa

Anonyymi-ap

Tyydytään itseäni lähinnä sormilla ja joskus tyynyyn yms. Pari kertaa olen suihkun jälkeen painellut peppureikää ja siitä kostun tosi nopeasti (yleensä sormeilen klitorista siihen päälle. Varsinkin kun alasti nostan kontillani peppua ja nään itteeni vaatekaapin peilistä. Ni tulee muutamalla sormetuksella peppureiän painelun jälkeen. Joskus saa antaa sormea ihan kunnolla viisikin minsaa jollen kiihota itteeni pepusta.

Mitä sinne uskaltais työntää? Yks italialainen kamu kertoi ettei uskalla työntää mitään pimppiin sisälle ettei neitsyys mene (16 v. oli tuolloin) mutta tietyn mallista dödöpulloa kuulemma peppuun. Ite oon lukenut et sinne voi jäädä jotakin ja sit nolottaa lääkärillä.

Ja voiko peppureiästä saada orgasmin? Vai vaatiiko se normirunkkaamisen siihen päälle 🤔

Ne jotka teette myös peppuun kertokaa.

Sara

10

790

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työnnä anaaliin jotain niin pitkää ettei se voi jäädä sinne vahingossa

• Anonyymi

No mä olen mies mut heitän sulle yhden vastauksen.

Mä harrastan naisia myös peppuun. En tiedä onko ne orgasmeja mutta kyllä ovat ulvoneet peppuun saadessaan ja tiedän että nautinnosta. Siinä on vaan se että yleensä siinä tarttee olla liukkaria. Jos nainen on litimärkä niin silloin voi niilläkin ”limoilla” saada sisään. Näitäkin on ollut ja itse asiassa alunperin keksinkin tuon konstin kun oli ylimärkä kumppani ettei tuntunut miltään. Eli jos hoidat liukkaripuolen nii eiköhän sieltä jotakin tulosta synny.

• Anonyymi

Omilla sormilla oon pärjänny ku tarpeeksi märkä, mut vaan siis pikkuisen painellu oikeestaan tost kakkoselta ta no, pari senttiä sisälle ja sit toisella kädellä pimppaa. Mut enempää en oo uskaltanut ku on rakennekynnet. Et ajattelin jotain näppärää välinettä.

Sara

• Anonyymi

Kuoharipullo (tyhjä!) + kortsu + rasva. Toimii !!! Voit vaihtaa vaan kumin jos haluut siihen toiseenkin : )

- Sampanja-Saija

• Anonyymi

Saako tulla auttamaan.

• Osta ihan kuule dildo tai mielummin anustappi, sellainen, jossa on kaulus että se ei pääse lipsahatamaan sisään. Peppu kun on sellainen että jos pääsee meneen sulkijalihaksen toiselle puolelle, voi olla hankala saada ulos. Kätevinhän tuohon tietenkin on poikakaveri tai miesystävä joka kielellä sormella tai munalla hyväilee persettä. Yksi varma konsti saada naiselle orgaami on nuolla pillua ja runkata persettä sormella samalla. Toki tuskin kaikilla toimii. Itse tykkään ainakin tehdä noin ja

• Anonyymi

Joskus vaan se paras konsti on oma sormi 😅 Sekä eteen että taakse., itse tosin sormetan vain pimppiä myös takaapäin, nautiskellen notkeudestani ja pääsen sormilla eri paikkoihin

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus vaan se paras konsti on oma sormi 😅 Sekä eteen että taakse., itse tosin sormetan vain pimppiä myös takaapäin, nautiskellen notkeudestani ja pääsen sormilla eri paikkoihin

Ymmärrän hyvin 😅 ja palstakin oli väärän aiheinen. Mutta katso että työnnettävässä esineessä on se kaulus. Et halua selitellä ea klinikalla miksi sulla on deodoranttipullo perseessä 😁

• Anonyymi

Tää ei liity aloittajan ongelmiin mutta anaaliaan sauvova nainen näytöllä on kymmeniä kertoja saanut minulta mällin lentämään.

• Anonyymi

Sinua toisten seisokit tuntuu kiinnostavan kohtalaisen paljon.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2178
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1718
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1319
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1177
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      992
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      866
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      857
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      761
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe