Olen syvästi

Anonyymi-ap

ahdistunut, yöllä herään painajaisiin ja seinät tuntuvat kaatuvan päälle! Minun hätääni ei ole koskaan ymmärretty. Minut heitettiin kylmästi sellaiseen projektiin, jonka tarkoitus selvisi vasta vuosia myöhemmin. Monia vuosia kautta rantain kertomista mitään siitä ymmärtämättä ja vaikka ymmärsin kaiken, elämääni häirittiin päivittäin liikuinpa missä tahansa. Ihan kuin ei olisi ollenkaan hyväksytty sitä, että minäkin voin voida todella huonosti! Olin jo jokin aika sitten iloinen että pääsisin taas töitä tekemään ilman kautta rantain kertomista, mikä on ollut minulle suuri ahdistuksen aiheuttaja jo aivan liian kauan! Minusta se on tuntunut aina kiusaamiselta siksikin, että työrauhaa ei koskaan olisi saanut häiritä yksityisasioihin liittyen! Ja vielä pahempaa oli, etten projektin takia saanut vakituista työpaikkaa! Nyt tuntuu todella siltä, koska jos en vieläkään saa tehdä töitä rauhassa, että joku tai jotkut vihaavat minua, koska jos kautta rantain kertominen yhä jatkuu siitä huolimatta, että hiljaisuutta on vuosien ajan haluttu, siksi että sisin on aivan riekaleina. Minusta se tuntuu kiristämiseltä ja olen äärettömän pettynyt siitä kuinka huonosti minua yhä kohdellaan. Elämänhalu alkaa olla todella vähissä! Kunpa joku voisi kertoa minulle mistä minua yhä rangaistaan etten saa tehdä töitä rauhassa! Rahallisen korvauksen saamatta jättämisellä kiristetään yhä. Kunpa projektia ei olisi koskaan aloitettu. En pysty ymmärtämään sitä, että ihmiset joilla olisi velvollisuus korvata, aloitettuaan kaiken ilman lupaa, vähät välittävät köyhän ihmisen ahdingosta vaikka itse ovat olleet sitä aiheuttamassa! Miten kukaan voi edes olettaa, että haluaisin auttaa niin toimivaa ihmistä? Minulle työn tekeminen on tärkeää monesta syystä johtuen ja jos sitä häiritään yhä häiritään kautta rantain kertomisella on varmaa, että auttamishalut loppuvat kokonaan!

10

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bravo bravo trollille👏

• Anonyymi

Tuskaista oli. Mies on ilmeisesti systeemin uhri

• Anonyymi

Opetelkaa ihmiset jäsentelemään tekstinne. En lukisi tuota vaikka olisi puolet lyhempi.

• Anonyymi

” Rahallisen korvauksen saamatta jättämisellä kiristetään yhä. ” Puhuukohan hän mies esim julkisesta sektorista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Rahallisen korvauksen saamatta jättämisellä kiristetään yhä. ” Puhuukohan hän mies esim julkisesta sektorista?

Varmasti mm sinisten velanperintäbisneksestä, uusi sidehustle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti mm sinisten velanperintäbisneksestä, uusi sidehustle

Keskustelupalstalla on hyvä olla herkkä eri nyansseille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin vaan trolli pitkäaikainen.

• Anonyymi

Aina on keski-ikäinen mies netissä ikeen alla jollain tavalla- voimia työkkärin kurssiin, skeidaahan ne lähtökohtaisesti on

• Anonyymi

Kappalejako helpottaa lukemista.

Ja varmistaa että teksti myös luetaan.

• Anonyymi

Sä kirjoitit jo tämän saman tähän palstaäijän palstajulistukseen jo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe