Muita kuka ajaa ĥäpykarvat
Posliini mies
7
862
Vastaukset
- Anonyymi
Olen muutama vuoden ajanut karvat , eli ns. posliini alapäästä. Mielestäni näyttää ja tuntuu paremmalta. En anna enää karvat kasvaa takaisin
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Tietenkin paljas!
- Anonyymi
Vartalokarva eli androgeenikarva on terminaalikarva, joka kehittyy ihmiskehoon murrosiän aikana ja sen jälkeen. Se eroaa pään hiuksista ja myös vähemmän näkyvästä vellushiuksesta joka on paljon ouhuempaa ja vaaleampaa. Androgeenikarvojen kasvu liittyy androgeenien (mieshormonien) tasoon ja androgeenireseptorien tiheyteen ihon papilleissa. Lähde: https://en.wikipedia.org/wiki/Body_hair
Tunnetuin mieshormoni on testosteroni. Kukaan mies ei poistele merkkejä miehuudestaan, mutta useat homot niin tekevät.- Anonyymi
Karvallinen mies vaikuttaa naiseen aktivoivasti, karvaton passivoivasti. Tämä tapahtuu tiedostamattomalla tasolla, mutta tapahtuu. Karvattomuus on heikon miehisyyden merkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvallinen mies vaikuttaa naiseen aktivoivasti, karvaton passivoivasti. Tämä tapahtuu tiedostamattomalla tasolla, mutta tapahtuu. Karvattomuus on heikon miehisyyden merkki.
Eiköhän molemmille malleille löydy omat naiset.
Itse ajelen vain kullin juureen asti ja pallit ja ainakin vanhemmat naiset tykkää.
- Anonyymi
Reilun vuoden oon käynyt brassissa, sitä ennen ajellut höylällä tai koneella. Perheellinen, 50v isä oon, pidän itseäni heterona mut jos sinä muuta väität noiden tutkimustesi jälkeen niin onhan se sua sitten uskottava. En lukenut linkkiäsi mut taidan ilmoittaa vaimolle että liittomme on ohi ja lähden etsimään miehiä... Missäs oot?
- Anonyymi
jo 25 vuotta ollu posliini
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1246602MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny535664Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.784423NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun854303Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1024071Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841426- 791235
- 3341227
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a101189Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?35978