Kuinka monta ukrainalaista käpykaartilaista on Tohmajärvellä ja Keski-Karjalassa? Näille ei sympatiaa heru. Ryssän kätyreitä,
Käpykaartilaist
12
610
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä kyllä piisovvaa.
- Anonyymi
Kumpiakin elää suomen veronmaksajien piikkiin kuten kotimaamme vätkylät perkele.
- Anonyymi
eikö kaivon kokous tuota tulosta parlamentti koolle järvellä nähty vene
- Anonyymi
MANKÖÖ KAHTOO MITÄ MUALIMALLA TAPAHTUU.NIIN USKON ETTÄ SINÄ MENET KÄPYKAARTIIN ENSIMÄISTEN JOUKOS.MIUL KUN NET ANTAA BARRET M 82 JA SANOO NYT ON LUPA LYHENTÄÄ IHMISEN ELOA.
- Anonyymi
Kaivollahan nuo istuupi
- Anonyymi
Miksei päättäjät aiemmin puuttuneet asioiden kulkuun ? Tykinruoaksi kelpaa salskeat suomipojat ja ihan alakansakoulusta lähtien ja saatanan tyhmät vanhemmat ja muut paskamilitantit vielä hokee "maanpuolustustahtoa".Minihamevenakot yms.tapaukset ja nyt tummat mustanaamiomiehet "pikkuautoisa" tyhjentää loppusuomalaisten ruokabudjetin nk.ruokakuskeina.Hameenaltalöytyy.Viisaammat muuttaneet jo Espanjaan tekemään rahaa.Myös ne itärajan takaa Ukrainan sotaa paenneet sadat tuhannet.
- Anonyymi
Ukraina.maailman korruptoitunein maa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina.maailman korruptoitunein maa.
Eiköhän tuo arvonimi kuulu kuitenkin Äiti Venäjälle😂
- Anonyymi
Mutta kaikki kelpaa hallitukselle.sanoo rajalla Ukraina. Olkoon mistä vain niin palvelu pelaa.
- Anonyymi
Niin - tärkeintä on tulla tunnetuksi "palveluyhteiskuntana" - "sanoo rajalla Ukraina".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin - tärkeintä on tulla tunnetuksi "palveluyhteiskuntana" - "sanoo rajalla Ukraina".
...kyll on halpa,haiseva henki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahat ukrainaan.oma kansa ensin ajattelu on vahinkollista sano tytti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481