"ei ole raskasta kalustoa, rikki meneviä muovipusseja jne jne". Venäjän entinen ympäristöministeri kuvailee ympäristökatastrofin hoitamaista kammottavaksi. Putlerin hallinnolla alkaa olla mukavasti haasteita, onneksi saivat edes Syyrian ongelmat ratkaistua. Voisi 100% ympäristökatastrofiin kalustoon tarkoitettujen ruplien upota lahjontaa ja putlerin hallinnon roistoille. Yllättävän nopeasti saastuttivat Kriminkin. Mutta siinä venäläiset on hyvin.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/hatatila-julistettu-venajalla-katastrofi-uhkaa-levita/a06c2cc3-de5f-4330-ab78-006d995350c3
Hyvin menee venäjällä. Venäjällä julistettu hätätila, katasrofi uhkaa levitä.
4
136
Vastaukset
- Anonyymi
Putlerilla on hommat hanskassa ja hanskat hukassa. Ryssimisen maailmanennätys alkaa olla lähellä. Puutarhatonttu ja kääpiö putler jää historiaan typerimpänä valtion päämiehenä ever.
Ryzzä taas päissään sählännyt. Ryzzää ei tule sääli mutta eläimiä tulee.
- Anonyymi
Venäläiset haisee. Johtuen ku ei oo pesukoneita ja pesuaineita ja lämmintä vettä pesuun. Ja harvoilla on toimivat vessat-putket rikki tai jäässä. Moskovassa yli 65 000 asuntoa.. Koruptio viennyt rahat ku niitä piti uusia-Käyvät ulkona tai keittiössä 'ämpariin-Ja ei oo lämmintä vettä pesuun. Ja Puttekin itse HAISEE. Sen takihan sillä on se pitkäpöytä...Hajurako vierailijoihin nääs- Eli venäläis huolot(mulkku venäjäxi) haisee venäläinen huilo haisee ja vejällä haisee
- Anonyymi
Venäjä alkaa taantumaan takaisin jo aikaan ennen Stalinia... Se siitä ja moninapaisuudesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492