Raketit taas

Anonyymi-ap

En sitte kyllä tiedä tyhmempää hommaa ku rakettien (rahan) taivaalle roiskimisen..lähtekää Keiturin jupit ukrainaan kattoon kuinka raketit lentää. Tai antakaa edes rakettirahat sinne

16

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ostin kaupan isoimmat rakeetit, tule katsomaan kunnon show laitetaan mania taivaalle!

• Anonyymi

Et ostanu. Sä oot persaukinen kaivinkoneääliö..jolla polttoaineet maksamatta mutta näyttää pitää että rahaa on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ostanu. Sä oot persaukinen kaivinkoneääliö..jolla polttoaineet maksamatta mutta näyttää pitää että rahaa on

Polttoaineet makstaan kuun lopussa, joten nou worries. Taskusta tippui juuri sen verran notta saa kaupan tyhjäksi rakeeteista. tule ihmessä pokkarin kamssa kuvaamaan kylän komein ilotulittelu! kateus on ansaittava

• Anonyymi

minä laittaa verovähennyksiin paukkurahat, tiäkkö nä, ja kuohujuomat myös ja suolapalat

• Anonyymi

Menkää kattoo Ukrainaan Kun Venäjä järjestää ilotulituksen

• Anonyymi

Sota ja ILOTULITUS on vähän eri asiat.

• Anonyymi

Molemmat ovat idioottien touhua. Sotapaukut ovat tietysti kalliimpia.

• Anonyymi

Käykää ny taakaleet kattoos vaikka tilannehuoneen hälytykset..kaikki merkillä tulipalo.pieni on rakettien aiheuttamia..haittavero 50% rakettien hintaan

• Anonyymi

Kuka kävis talkoilla kerään mun raketin jäänteet.
        Niitä oli aikasta paljon, mutta keitän talkoosumpit palkioksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kävis talkoilla kerään mun raketin jäänteet.
        Niitä oli aikasta paljon, mutta keitän talkoosumpit palkioksi

Ensi uutenavuotena et enää paukuttele raketteja, uusi laki kieltää paukuttelun muilta kuin ammattilaisilta, turhaa rahan tuhlausta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi uutenavuotena et enää paukuttele raketteja, uusi laki kieltää paukuttelun muilta kuin ammattilaisilta, turhaa rahan tuhlausta .

Totta kai paukuttelen...olen ns ammattilainen myös siinäkin. Raha on tehty käytettäväksi. Alan jo suunnittelemaan venetsialaisia. Sillon jytisee

• Anonyymi

Silmävammoja, palovammoja, karanneita koiria, vammautuneita luonnoneläimiä, palanut päiväkoti, pienempiä tulipaloja siellä ja täällä, roskaa... Kauhuissaan täriseviä ja säntäileviä kotieläimiä kodeissa, talleissa ja navetoissa, omistajien toivoessa, että mitään isompaa ja pysyvämpää vahinkoa ei tule. Kun 500kg hevonen joutuu paniikkiin, jälki voi olla todella pahaa.

Paljon kärsimystä, tuhoa ja ylimääräistä työtä sekä rahankulua jonkin niin tyhjänpäiväisen asian takia kuin ilotulitteet. Toivottavasti lainsäätäjämme ottavat järjen käteen ja rajaavat ilotulitteiden käytön vain ammattilaisille.

• Anonyymi00013

Miksi ostaa raketteja itse kun voi seurata toisten rakettien ampumista. Antaa toisten ampua rahansa taivaalle. Omalta parvekkeelta näkee kauas ja hyvin näkyy myös rakettien ampumiset. Rahaa ei tarvitse laittaa ollenkaan.

• Anonyymi00014

Juuri k
        tulin isolta kirkolta pakettiauto täynnä raketteja sädetikkuheittimiä patpaj ym
        näitä paukutellaan monta päivää! yeah

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Juuri k
        tulin isolta kirkolta pakettiauto täynnä raketteja sädetikkuheittimiä patpaj ym
        näitä paukutellaan monta päivää! yeah

Nyt taidat puhua palturia. Kirjoitat kuin 10-vuotias, ei ne ajele pakuilla.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Nyt taidat puhua palturia. Kirjoitat kuin 10-vuotias, ei ne ajele pakuilla.

Ouu jeah beibi raketit taivaalle, viekää ne rakkinne vaikka liimatehtaalle ettei tarvi inistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5408
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1288
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe