Raketit taas

Anonyymi-ap

En sitte kyllä tiedä tyhmempää hommaa ku rakettien (rahan) taivaalle roiskimisen..lähtekää Keiturin jupit ukrainaan kattoon kuinka raketit lentää. Tai antakaa edes rakettirahat sinne

12

633

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ostin kaupan isoimmat rakeetit, tule katsomaan kunnon show laitetaan mania taivaalle!

• Anonyymi

Et ostanu. Sä oot persaukinen kaivinkoneääliö..jolla polttoaineet maksamatta mutta näyttää pitää että rahaa on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ostanu. Sä oot persaukinen kaivinkoneääliö..jolla polttoaineet maksamatta mutta näyttää pitää että rahaa on

Polttoaineet makstaan kuun lopussa, joten nou worries. Taskusta tippui juuri sen verran notta saa kaupan tyhjäksi rakeeteista. tule ihmessä pokkarin kamssa kuvaamaan kylän komein ilotulittelu! kateus on ansaittava

• Anonyymi

minä laittaa verovähennyksiin paukkurahat, tiäkkö nä, ja kuohujuomat myös ja suolapalat

• Anonyymi

Menkää kattoo Ukrainaan Kun Venäjä järjestää ilotulituksen

• Anonyymi

Sota ja ILOTULITUS on vähän eri asiat.

• Anonyymi

Molemmat ovat idioottien touhua. Sotapaukut ovat tietysti kalliimpia.

• Anonyymi

Käykää ny taakaleet kattoos vaikka tilannehuoneen hälytykset..kaikki merkillä tulipalo.pieni on rakettien aiheuttamia..haittavero 50% rakettien hintaan

• Anonyymi

Kuka kävis talkoilla kerään mun raketin jäänteet.
        Niitä oli aikasta paljon, mutta keitän talkoosumpit palkioksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kävis talkoilla kerään mun raketin jäänteet.
        Niitä oli aikasta paljon, mutta keitän talkoosumpit palkioksi

Ensi uutenavuotena et enää paukuttele raketteja, uusi laki kieltää paukuttelun muilta kuin ammattilaisilta, turhaa rahan tuhlausta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi uutenavuotena et enää paukuttele raketteja, uusi laki kieltää paukuttelun muilta kuin ammattilaisilta, turhaa rahan tuhlausta .

Totta kai paukuttelen...olen ns ammattilainen myös siinäkin. Raha on tehty käytettäväksi. Alan jo suunnittelemaan venetsialaisia. Sillon jytisee

• Anonyymi

Silmävammoja, palovammoja, karanneita koiria, vammautuneita luonnoneläimiä, palanut päiväkoti, pienempiä tulipaloja siellä ja täällä, roskaa... Kauhuissaan täriseviä ja säntäileviä kotieläimiä kodeissa, talleissa ja navetoissa, omistajien toivoessa, että mitään isompaa ja pysyvämpää vahinkoa ei tule. Kun 500kg hevonen joutuu paniikkiin, jälki voi olla todella pahaa.

Paljon kärsimystä, tuhoa ja ylimääräistä työtä sekä rahankulua jonkin niin tyhjänpäiväisen asian takia kuin ilotulitteet. Toivottavasti lainsäätäjämme ottavat järjen käteen ja rajaavat ilotulitteiden käytön vain ammattilaisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3027
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2520
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2303
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2303
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1903
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1646
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1479
    Aihe