jossa oli pari, jonka toinen osapuoli oli saanut pysyvän vamman loukkaantumisen seurauksena. Rakkaus ei hylännyt häntä jäämään yksin! Minulla heräsi mieleen muisto suhteesta, jossa en ollut puolisolleni näkyvä sängyn ulkopuolella. Aloin itkeä huomatessani, kuinka rakastavasti mies hoiti vaimoaan. Sellaisen parisuhteen minäkin haluan, olla näkyvä ja rakas ja kumppanini olisi näkyvä ja rakas ihan jokaisena päivänä. Rakkaus on kaikki!
Katsoin ohjelmaa
Anonyymi-ap
2
191
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo kokemus muutti tapaani ajatella, tai oikeastaan se varmisti sen vaihtoehdon, että haluan löytää ikäiseni miehen johon rakastun ja joka rakastuu minuun.
- Anonyymi
Olen ollut kauan surullinen menetettyäni hyvän työpaikan ja kaikki sen jälkeen tapahtunut piti minua otteessaan, erikoisen laaja-alaisen kokemuksen takia. Aluksi mistään mitään ymmärtämättä ja myöhemmin ymmärtäen ja silti kuljin kuin pimeässä, enkä tiennyt mihin suuntaan minun pitäisi kulkea. Nyt minä tiedän sen, rakkaus on kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223