Tämän dinosauruksen paikka ei ole nykykiekon kommentoijana eikä varsinkaan nuorten kisoissa.
1980-luvun arvo- ja asennemaailman omaava kaveri, joka kertoo psykologin varmuudella pelaajien luonteenpiirteistä ja tulevaisuuden mahdollisuuksista on suorastaan törkeää. Ei voi kuin ihmetellä tv-kanavaa, joka tällaisen kaverin nykypäivänä vielä palkkaa.
I Lehkonen Nuorten Mm kommentaattorina on katastrofi!
6
451
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan hirveetä on Lehkosta kuunnella: kun menee vastustajan maaliin kiekko vaikka tuurilla, niin on niin reilu jäbä; tappiossa tulee Lehkosen osaamattomuus kiekossa ja ennen kaikkea ihmisten johtamisessa esiin hirvittävyydessään.
Tuleviin Nuorten kisoihin tarvitaan nykyaikaan sopiva kommentaattori, ei muinaishistoriallista monsteria. - Anonyymi
Lehkonen käyttäytyy kuten Suomi fani: kuukuu katsomoon ei selostuskoppiin asiantuntijaksi.
Esim kun suomalainen potkaisee kiekon Slovakian maaliin, niin hän fanina sanoo ettei ollut potkua. Asiantuntija toisi esiin katsojille objektiivisesti mitä tilanteessa pitäisi huomioida. - Anonyymi
Lehkonen kommentoi joka kanavalla, nuoremmissa asiantuntijoissa on sitten vaihtelua.
Ei tuo yllätä sikäli, että (anti-)kotimaista seurantamediaa on lähdetty muutenkin rohkeasti raikastamaan jokusia vuosikymmeniä taaksepäin aktiivisen NHL-kuvittelun ja modernin käninän peeseissä. - Anonyymi
Kysyn teiltä arvon jääkiekkotuomarit.Ketunkonsteja pelaajat käyttävät.Miksi pilli ei soi.Mihintarkoitukseen jääkiekkomaila on valmistettu????????Tuskin lyöntivälineeksi.Näin tapahduttua taluttakaa päävalmentaja ulos areenalta.Joukkueesta joka väkivaltaan sortuu.Valmentaja on joukkueensa pomo sekä ohjeistaja.
- Anonyymi
Lehkonen on paras kommentaattori lajin tietämyksestä mitä koskaan on ollut.
- Anonyymi
Taktisessa ja kulttuurisessa ymmärryksessä heittämällä paasien ja rantasten edellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203825Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5923360- 1002001
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221544Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821414Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501406- 1151253
- 471179
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291166- 921150