Moro. Miten toimia, olen tilanteessa jossa menee suoraveloitus tililtä kuukausittain.
Tein uuden s-posti osoitteen ja luulin tehneeni kaiken tarpeellisen ennenkuin olin valmis lopullisesti poistamaan vanhan s-postin kokonaan
Mutta en huomannut että lopettaa eräästä sovellukselta suoraveloitusta ja asiakaspalvelua en löydä ainakaan suomenkielellä. (en pääse kirjautumaan sovellukseen enään)
Katkaiseeko pankki pyydettäessä tällaista mihin itse en keksi keinoa lopettaa?
Suoraveloitus
3
149
Vastaukset
- Anonyymi
Toki suoraveloituksen voi pankissa lopettaa. Voit tehdä sen varmasti verkkopankissa itse.
- Anonyymi
Voi olla viisainta lopettaa luotto tai pankkikortti jos niiltä menee se suoraveloitus automaattisesti. Toisissa luottokorteissa pystyy kieltämään ko.veloituksen. Nää on inhottavia kun luottkortilta menee automaattisesti ko.firman veloitus. Vaikka loputtomiin. Minusta firman pitäisi kysyä asiakkaalta jatkuuko sopimus,eikä niin ,että voivat veloitta loputtomiin. Jos pankkitililtä niin sitten nettipankin sivuilta voi lopettaa suoraveloituksen.
Tietysti tuo auttaisi jos tietäisi kuka veloittaa sinua niin vois joku antaa tarkempaa tietoa lopettamsisesta firman sivujen kautta.- Anonyymi
Jos teet toistaiseksi voimassaolevan suoraveloitussopimuksen sovitulla irtisanomispykälällä niin mitä sitä kyselemään? Se sopimus tehdään sen takia ettei kysellä. Se katkeaa kuitenkin kun kortti vanhenee. Sitten kysellään uutta ja puretaan sopimus jos sitä ei löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799