En kestä tätä todellisuutta. En kestä mitä olen tehnyt elämässäni. En kestä enää yhtään. Jokainen päivä on helvettiä. Miten täältä pääsee pois?!
Mä tapan itseni oikeasti
7
199
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus on kantanut kaikki taakat.Anna elämäsi Jeesukselle.
Hei,
Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.
- Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.
Joka viikko maanantaista keskiviikkon klo 15-19 ja torstaina klo 15-21 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.
- MIELI Kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.
- Kriisikeskukset
Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/
Akuutissa tilanteessa ole yhteydessä oman alueesi psykiatriseen päivystykseen tai soita 112.
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi
Miksi sä tota meille kerrot?
- Anonyymi
Ahdisti niin vitusti. Ei ole muitakaan kenelle kertoa. Mitä se sua niin paljon haittaa? Hyppää yli jos ei kiinnosta.
- Anonyymi
Huomiohakuisuuden turhinta muotoa: anonyyminä uhota itsemurhalla keskustelupalstalla. Luuletko että ketään ihan hirveästi kiinnostaa? Mitä jos laittaisit peliohjaimen sivuun ja lähtisit pihalle liikkumaan, saattaisit vaikka törmätä oikeisiin ihmisiin, ja unohtaa hetkeksi pelisi.
- Anonyymi
Oliko ihan asiallinen kommentti ?
Toista voi ahdistaa ihan oikeasti, ja sekin voi jo vähän auttaa, kun sen kertoo edes jollekin/jonnekin.
- Anonyymi
Asutko huonossa ympäristössä? Itsekin olen miettinyt pois muuttamista.
Jos käyn jossain luonnossa ja olen yksin siellä ja liikuskelen, niin tulee hyvä olo, vaikka olisikin aivan hajalla. Mutta pois lähtiessä alkaa jo liikenne ärsyttää ja se että joka paikassa on ihmisiä, viestejä tulee kännykkään ja missään ei saa olla rauhassa. Kaikenlaisia vaatimuksia koko ajan tulee ja töissä 8-4. Mietin jatkuvasti miten pääsisi työelämästä pois edes muutamaksi kuukaudeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5125567Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1254979Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292372- 4082234
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401390Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1711195- 631110
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N91011Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll73991Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948