Anopin luona

Anonyymi-ap

Ollaan 85v anoppini luona, heräsin just kuselle ja anoppi nukkuu tuossa olkkarin sohvalla aivan alasti peitto lattialle tippuneena, upea näky kun isot roikkuvat tissit ja runsas karvainen pillu näkyy, hiivin hiljaa ihan viereen kun on niin hämärää että näkisin paremmin, haluisin niin kovasti herättää leski anoppini ja antaa isoa kovaa kyrpääni mikä seisoo nyt sykkien tuolle ihanalle näkemiselle, pakko mennä vessaan salaa runkkaamaan sen pikkuhousuille ja liiveille mitkä näin pyykkikoneen vieressä.

43

4510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tuliko kunnon mällit anopin pikkareille, et pelkää että jäät kiinni.

• Anonyymi

Kyllä tuli ja paljon! oli niin kova kiima päällä kun näin anoppini alasti, nyt kauhea morkkis ja jännittää jos herää aikaisin ja huomaa kuinka spermaiset alushousut ja rintaliivitkin ovat.

• Anonyymi

Fantasioitko anopista kun panet vaimoasi.

• Anonyymi

Usein ja joskus jopa kiimassa äänen olen vahingossa sanonut että nyt saa "anoppi" vävyltä kyrpää :) kun ei ole pitkään aikaan saanut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein ja joskus jopa kiimassa äänen olen vahingossa sanonut että nyt saa "anoppi" vävyltä kyrpää :) kun ei ole pitkään aikaan saanut...

Nousin aikaisin vaimoni jäädessä nukkumaan niin menen keittämään kahvia, makkarista tullessani hiivin hiljaa olohuoneen ohi ettei anoppini herää, näin että nyt oli peitto päällään, menin ensin vessaan kuselle ja näin siellä taas anoppini pikkarit jotka oli nyt upeat läpikuultavat silkkiset eikä mitkään mummomallit niin kuin eilen, otin ne käteeni ja tuntuivat vielä oudon lämpimiltä ja kosteilta, tuoksuivat pillun kiimalta kun imin nauttien niiden hajuista, miten voikin anoppini pillu tuoksua niin ihanalta, sydän sykki kilpaa kullini kanssa kiimassa, olisin halunnut runkata niille spermani mutta näissä pitsisissä ne näkyisi heti, keittiöön mennessäni näin että anopilta on taas tippunut peitto lattialle ja nukkuu alasti, laitan kahvin tippumaan, hiivin hiljaa ja kulli seisoo kalsareissani kun ihailen tuota haluttavaa ihanan rehevää anoppiani, vieläkin tuo anopin pikkareiden kiiman tuoksu on mielessäni ja kuvittelen että saisin nuolla ja nussia sen karvaista pillua, otan kullini esiin ja alan hieromaan sitä samalla kun ihailen anoppiani, tuota rehevää 85v leskeä joka ei ole pitkään aikaan kullia, joskus sanonutkin että olisi kiva vielä tuntea miehen kosketus, kiimoissani vedän tiukkaa esinahkaani terskani yli kun kiimalimaa alkaa tulemaan ja huomaan että jännityksestä sydän sykki äänekkäästi ja samalla kun runkkaan huohotan varmaan äänekkäästi kiimoissani enkä huomannut että anoppini on herännyt jossain vaiheessa ja kuiskaa tule nyt jo äkkiä päälleni ja sisääni, pillu oli ihanan märkä ja tuntui taivaalliselta vihdoin toteuttaa fantasiani, nussin kiimoissani tuntien kuinka anoppinikin nautti ja kun anoppi sai orkun niin se samalla imi rintaani fritsun, hetken päästä minäkin laukesin ja imin kanssa sille kaulaan merkin ;) muistoksi ihanasta hetkestä. Toivottavasti ei jää viimeiseksi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nousin aikaisin vaimoni jäädessä nukkumaan niin menen keittämään kahvia, makkarista tullessani hiivin hiljaa olohuoneen ohi ettei anoppini herää, näin että nyt oli peitto päällään, menin ensin vessaan kuselle ja näin siellä taas anoppini pikkarit jotka oli nyt upeat läpikuultavat silkkiset eikä mitkään mummomallit niin kuin eilen, otin ne käteeni ja tuntuivat vielä oudon lämpimiltä ja kosteilta, tuoksuivat pillun kiimalta kun imin nauttien niiden hajuista, miten voikin anoppini pillu tuoksua niin ihanalta, sydän sykki kilpaa kullini kanssa kiimassa, olisin halunnut runkata niille spermani mutta näissä pitsisissä ne näkyisi heti, keittiöön mennessäni näin että anopilta on taas tippunut peitto lattialle ja nukkuu alasti, laitan kahvin tippumaan, hiivin hiljaa ja kulli seisoo kalsareissani kun ihailen tuota haluttavaa ihanan rehevää anoppiani, vieläkin tuo anopin pikkareiden kiiman tuoksu on mielessäni ja kuvittelen että saisin nuolla ja nussia sen karvaista pillua, otan kullini esiin ja alan hieromaan sitä samalla kun ihailen anoppiani, tuota rehevää 85v leskeä joka ei ole pitkään aikaan kullia, joskus sanonutkin että olisi kiva vielä tuntea miehen kosketus, kiimoissani vedän tiukkaa esinahkaani terskani yli kun kiimalimaa alkaa tulemaan ja huomaan että jännityksestä sydän sykki äänekkäästi ja samalla kun runkkaan huohotan varmaan äänekkäästi kiimoissani enkä huomannut että anoppini on herännyt jossain vaiheessa ja kuiskaa tule nyt jo äkkiä päälleni ja sisääni, pillu oli ihanan märkä ja tuntui taivaalliselta vihdoin toteuttaa fantasiani, nussin kiimoissani tuntien kuinka anoppinikin nautti ja kun anoppi sai orkun niin se samalla imi rintaani fritsun, hetken päästä minäkin laukesin ja imin kanssa sille kaulaan merkin ;) muistoksi ihanasta hetkestä. Toivottavasti ei jää viimeiseksi,

Spede se taas jaksaa satuilla buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spede se taas jaksaa satuilla buaahaa

Onpa sinulla vaikea ja huono elämä kun et muuhun pysty kuin täällä näitä Spede buaahaa viestejä laitella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni piti viedä eilen sunnuntaina anoppi takaisin kotiin mutta tuli sanomaan että se haluisi vielä viettää meidän kanssa uuteen vuoteen saakka :) sanoin vain että sopii. Ei tiennyt että olin intona tästä tiedosta, saanhan jäädä anopin kanssa kahdestaan kun vaimo lähtee töihin, kulli jo seisoo ja sykkii odottaen että voin nauttia anopin kanssa kaikesta mistä olen jo pitkään salaa unelmoinut, haluun niin maistaa ja nuolla anopin pillun kiimaa, hieroa ja imeä isoja tissejä ja sen nöpöttäviä nännejä, saas nähdä antaako peppua kun tytär ei ainakaan tykkää antaa anaalia, tuntuu pitkältä nämä minuutit kun vaimo tekee töihin lähtöä, itsellä kauhea kiima päällä että pääsen pitämään anoppia hyvänä, nyt saa vanha leski anoppi sellaisen panon että muistaa loppuelämänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoni piti viedä eilen sunnuntaina anoppi takaisin kotiin mutta tuli sanomaan että se haluisi vielä viettää meidän kanssa uuteen vuoteen saakka :) sanoin vain että sopii. Ei tiennyt että olin intona tästä tiedosta, saanhan jäädä anopin kanssa kahdestaan kun vaimo lähtee töihin, kulli jo seisoo ja sykkii odottaen että voin nauttia anopin kanssa kaikesta mistä olen jo pitkään salaa unelmoinut, haluun niin maistaa ja nuolla anopin pillun kiimaa, hieroa ja imeä isoja tissejä ja sen nöpöttäviä nännejä, saas nähdä antaako peppua kun tytär ei ainakaan tykkää antaa anaalia, tuntuu pitkältä nämä minuutit kun vaimo tekee töihin lähtöä, itsellä kauhea kiima päällä että pääsen pitämään anoppia hyvänä, nyt saa vanha leski anoppi sellaisen panon että muistaa loppuelämänsä.

Laittelehan viestiä kuinka käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laittelehan viestiä kuinka käy.

Odottimme kiimaisena molemmat anoppi ja minä että vaimoni jo lähtisi töihin, aika tuntui pitkältä kun vaimo antoi ohjeita mitä syömme ym. Lopuksi kun viimein lähti niin sanoin anopille että mennään meidän sänkyyn, kullini seisoi niin etten muista koska viimeksi sen tuntunut siltä että laukean jos koskenkin siihen, tunsin kuinka sydän jyskytti verta sykkivään kulliini, halusin niin paljon anoppiani, anoppi riisui yöpaitulinsa pois, wau! oli laittanut seksikkäät pitsiset rintaliivit ja pikkuhousut, meni makuulle sängylle, kehuin että on niin haluttavan näköinen ja että haluun ensin ihailla ja hieroa, hieron ensin isoja rintoja ja nännejä liivien päältä, toisellä kädellä pillua, sen ihania isoja pillun huulia, tunsin kuinka märkänä anoppini on, näytin kuinka välillä imen sen kiimaa sormistani, riisuin pikkarit anoppini avustuksella ja työnsin pääni sen aarteeseen, miten ihana kiimaa maku ja tuoksu olikin nuolen ja imin antaumuksella kunnes anoppini sanoin käänny että minäkin saan maistaa isoa komeaa kulliasi, meinasin tulla heti kun anoppini otti kullini suuhunsa, kukaan ei ole imenyt niin ihanasti, mutta onneksi anoppi sanoi että tule jo sisääni, haluan saada spermasi sisään, rakastelimme ja nautimme saaden orkkuja ja hyvän olon, löhöttiin pitkään ja juteltiin kumpikin kuinka jo pitkään olemme halunneet toisistamme 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odottimme kiimaisena molemmat anoppi ja minä että vaimoni jo lähtisi töihin, aika tuntui pitkältä kun vaimo antoi ohjeita mitä syömme ym. Lopuksi kun viimein lähti niin sanoin anopille että mennään meidän sänkyyn, kullini seisoi niin etten muista koska viimeksi sen tuntunut siltä että laukean jos koskenkin siihen, tunsin kuinka sydän jyskytti verta sykkivään kulliini, halusin niin paljon anoppiani, anoppi riisui yöpaitulinsa pois, wau! oli laittanut seksikkäät pitsiset rintaliivit ja pikkuhousut, meni makuulle sängylle, kehuin että on niin haluttavan näköinen ja että haluun ensin ihailla ja hieroa, hieron ensin isoja rintoja ja nännejä liivien päältä, toisellä kädellä pillua, sen ihania isoja pillun huulia, tunsin kuinka märkänä anoppini on, näytin kuinka välillä imen sen kiimaa sormistani, riisuin pikkarit anoppini avustuksella ja työnsin pääni sen aarteeseen, miten ihana kiimaa maku ja tuoksu olikin nuolen ja imin antaumuksella kunnes anoppini sanoin käänny että minäkin saan maistaa isoa komeaa kulliasi, meinasin tulla heti kun anoppini otti kullini suuhunsa, kukaan ei ole imenyt niin ihanasti, mutta onneksi anoppi sanoi että tule jo sisääni, haluan saada spermasi sisään, rakastelimme ja nautimme saaden orkkuja ja hyvän olon, löhöttiin pitkään ja juteltiin kumpikin kuinka jo pitkään olemme halunneet toisistamme 🥰

Kerro vielä saitko anoppiasi takaapäin. Mullakin rehevä anoppi jota oon halunnu kans jo pitkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro vielä saitko anoppiasi takaapäin. Mullakin rehevä anoppi jota oon halunnu kans jo pitkään

Kyllä sain, itse pyysi että tule takaapäin, oli ihana kiimainen karvainen vittu tyrkyllä ja pepun reikäkin, vähän sitäkin sormella kokeilin, oli tiukka! kysyin kun juttelimme rakastelumme jälkeen kaikkea että onko antanut peppua, sanoi että ei mutta saat olla joskus se ensimmäinen, sanoin että meiltä löytyy kyllä liukkaria vaikka tyttäresi ei tykkää eikä anna peppuun panna, lupasin olla varovainen ja hellä sitten kun annat se toteutua :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sain, itse pyysi että tule takaapäin, oli ihana kiimainen karvainen vittu tyrkyllä ja pepun reikäkin, vähän sitäkin sormella kokeilin, oli tiukka! kysyin kun juttelimme rakastelumme jälkeen kaikkea että onko antanut peppua, sanoi että ei mutta saat olla joskus se ensimmäinen, sanoin että meiltä löytyy kyllä liukkaria vaikka tyttäresi ei tykkää eikä anna peppuun panna, lupasin olla varovainen ja hellä sitten kun annat se toteutua :)

En muista olenko koskaan ennen nussinut näin montaa kertaa peräkkäin, anoppikin sanoi että että liukuvoidettakin on pakko välillä laittaa ettei paikat tule niin aroiksi, kyllä on pillu turpeena ettei ilman liukkaria saanut enään edes sisään, kyllä kyrpäkin on hellänä vaikka seisokki tulee vielä kun näen anopin kiimaisen pillun, kokeiltiin vähän peppuunkin mutta sattui vaikka hyvin sormeni liukkarin kanssa meni ja tykkäsi kun sormetin anaalia mutta iso kyrpäni sattui kun yritettiin hiljalleen sitä sisään, vähän sain menemään sulkijalihaksen ohi mutta sitten anoppini sanoi sattuu niin lopetettiin, kyllä pillukin on ihmeen tiukka mummolla , ja suihin ottaa hyvin! nyt on kyllä naitu koko päivä ja välillä jo huilataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muista olenko koskaan ennen nussinut näin montaa kertaa peräkkäin, anoppikin sanoi että että liukuvoidettakin on pakko välillä laittaa ettei paikat tule niin aroiksi, kyllä on pillu turpeena ettei ilman liukkaria saanut enään edes sisään, kyllä kyrpäkin on hellänä vaikka seisokki tulee vielä kun näen anopin kiimaisen pillun, kokeiltiin vähän peppuunkin mutta sattui vaikka hyvin sormeni liukkarin kanssa meni ja tykkäsi kun sormetin anaalia mutta iso kyrpäni sattui kun yritettiin hiljalleen sitä sisään, vähän sain menemään sulkijalihaksen ohi mutta sitten anoppini sanoi sattuu niin lopetettiin, kyllä pillukin on ihmeen tiukka mummolla , ja suihin ottaa hyvin! nyt on kyllä naitu koko päivä ja välillä jo huilataan.

Aamulla taas heräsin aikaisin ja salaa hiivin vaimoni vierestä olkkariin katsomaan nukkuiko anoppi vielä ja nukkuihan se, no menin keittiöön kahvia keittämään, kauhea seisokki päällä kun ajattelin että pääsisin vielä yhden panon anopin kanssa ennen lähtöä kotiin, no olihan saanut melkein kaiken toteuttaa anopin kanssa mistä olin aina unelmoinut ja saimme molemmat nauttia toisistamme, join kahvia keittiössä kaikessa rauhassa ja kuulin että joku kävi vessassa, en tiennyt oliko se vaimoni vai anoppi, mutta sitten anoppini tuli keittiöön viereeni ja kuiskasi huomenta kulta, halattiin ja suudeltiin kiihkeästi, ihana tunne kuinka kiimaisina haluamme niin paljon toisiamme, käteni meni yöpaitulin alle pepulle ja tunsin ettei anopilla ollut housuja, hieroin pillua tuntien kuinka märkänä se on anoppini käsi on jo housujeni sisällä kulliani hyväilemässä, miten halusimmekin toisiamme niin paljon, anoppi kääntyi nojaamaan tiskipöytää vasten ja nostin paitulin helmaa nähden tuon ihanan ison pepun, laitoin ison terskani anopin pillun huulille ja nautin sentti sentiltä kun se upposi sisään, kuiskasin anopille että nautitaan hiljaa ettei yksi herää ja niin nautimmekin, ihana anoppi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamulla taas heräsin aikaisin ja salaa hiivin vaimoni vierestä olkkariin katsomaan nukkuiko anoppi vielä ja nukkuihan se, no menin keittiöön kahvia keittämään, kauhea seisokki päällä kun ajattelin että pääsisin vielä yhden panon anopin kanssa ennen lähtöä kotiin, no olihan saanut melkein kaiken toteuttaa anopin kanssa mistä olin aina unelmoinut ja saimme molemmat nauttia toisistamme, join kahvia keittiössä kaikessa rauhassa ja kuulin että joku kävi vessassa, en tiennyt oliko se vaimoni vai anoppi, mutta sitten anoppini tuli keittiöön viereeni ja kuiskasi huomenta kulta, halattiin ja suudeltiin kiihkeästi, ihana tunne kuinka kiimaisina haluamme niin paljon toisiamme, käteni meni yöpaitulin alle pepulle ja tunsin ettei anopilla ollut housuja, hieroin pillua tuntien kuinka märkänä se on anoppini käsi on jo housujeni sisällä kulliani hyväilemässä, miten halusimmekin toisiamme niin paljon, anoppi kääntyi nojaamaan tiskipöytää vasten ja nostin paitulin helmaa nähden tuon ihanan ison pepun, laitoin ison terskani anopin pillun huulille ja nautin sentti sentiltä kun se upposi sisään, kuiskasin anopille että nautitaan hiljaa ettei yksi herää ja niin nautimmekin, ihana anoppi!

Anoppini laittoi illalla jo muutaman viestin, pyysi että tulisin käymään sen luona joku päivä ja samalla tilattaisiin netistä jotain uusia seksivälineitä ja asuja sille, sanoi että liukuvoidetta ainakin ja peppuseksiin jotain kivoja leluja, sanoi myös jos haluan niin voisin trimmata ja ajaa karvat pillusta ym. on mulla ihanan kiimainen vanha puuma anoppi. Laittoi sen jälkeen myös muutaman kuvan kun pyysin että saisin fantasoida ja runkata salaa kotona meistä, laitoin minäkin sille kuvia kullistani.

• Anonyymi

Tuttu tilanne. Mun 76v leski-anoppi oli myös yötä meillä.
      Menin yöllä vessaan ja kuljin anopin ohi. joka nukkui meidän aulan sohvalla. Nukkui selällään ja toinen iso raskas rinta esillä, jähmetyin paikoilleni katsomaan tuota upeaa isoa tissiä.
      Anoppini on muutenkin muodokas isoine perseineen ja olen vuosia fantasioinut, että saisin nussia häntä kunnolla.
      Kyrpä kovana lähdin takaisin sänkyyn, kun ei sellasella kivikovalla kullilla mitään kusemasn pystynyt.

• Anonyymi

Tekikö hyvää

• Anonyymi

Muistelen aina minun suhdetta anopin kanssa vaikka hän kuoli kymmenen vuotta sitten. Olimme seksi suhteessa yli 15 vuotta . Alkoi kun hän jäi eläkkeelle ja jatkui lähes kuolemaansa asti. Emme koskaan jäänneet kiinni muille tästä. Hän osasi hyvin aina soittaa vaimolleni ja pyytää jotain apua. Upeaa ja kiihkeää seksiä.

• Anonyymi

Mun suhde anoppi alkoi juhannuksena. Appiukko ja vaimo tykkäävät nauttia virvokkeita riittävästi. Aatto meni heillä juodessa . Minä menin hyvissä ajoin nukkumaan. Juhannus päivänä. Ne joivat ja nukkuivat vuorotellen. Lähdin ilta päivällä isolle bensa-asemalle hakee syötävää. Lähdin vaan koska en jaksanut enää nähdä vaimoani. Anoppi tunki mukaan. Keskustelimme puolisoidemme alkoholin käytöstä. Anoppi kysyi miten sexi . Sanoin sen olleen loppunut . Siideri voitti. Anoppi pyysi pysähtymään. Mitäs jos hoidetaan tä homma meidän kesken hän sanoi. Panet minua jos kelpaa sinulle. Sitten teidän ei tartte erota ja lapset eivät kärsi. Lähdin ajamaan autolla. Anoppi ei sanonut mitään enkä minäkään. Kun olimme mökillä lähdetäänkö näkötornille kysyin anopilta. Anoppi katsoi minua. Ja nyökkäsi. Panimme siellä ylätasanteella onneksi anopille oli viltti edes mukana. Ei se kauan kestänyt. Jotain 20 sekunttia olin niin puutteessa. Anoppi vaan sanoi että olin herkällä. Siitä lähtien olemme panneet ainakin on ollut mahdollisuus. Kukaan ei ole epäillyt mitään. Ei edes silloin kun olemme olleet kahdestaan mökillä.

• Anonyymi

Kauhea kiima ja teki niin paljon anoppini mieli niin soitin että sopiiko jos käyn pikaisesti salaa sen luona, sanoi että tule vaan kulta, siellä se odotti ihana seksiasu ja kiima päällä, suudeltiin heti kiimaisena ja minä riisuin nopsaan vaatteeni pois, kehuin anoppia kuinka on niin halukkaan näköinen puuma, anoppi meni selälleen makaamaan sängylle ja levitti jalkansa niin että näin tuon ihanan aarteen, kullini seisoi isona kovana ja vedin tiukan esinahkani penikseni yli joka olikin kiimatipoista märkänä, sanoin anopille että nyt saa vävyn spermat sisäänsä, laitoin kullini pillun huulille jotka olikin tosi märkänä, en tiedä oliko anoppi jo laittanut valmiiksi liukuvoidetta kun oli niin liukas ja märkä, anoppi sanoi että työnnä se niin syvälle kuin menee ja tein sen innolla tuntien anopin sykkivän pillun puristuksen kullissani, kiima oli molemmilla kun saimme kerrankin nussimme eikä tarvinnut varoa ääntämme, anoppi kerrankin sai kunnon huuto orkun! ja kyllä minäkin karjaisin kunnolla kun sain ja tulin anopin sisään.

• Anonyymi

Tänään illalla anoppi laittoi viestiä että seuraavan kerran haluaa yrittää vielä peppu panoa, haluaa että saan kokea sen ja kun sanoin etten ole ikinä vielä saanut nussia anaaliin ja anoppikin haluaa kokea sen kanssani ja että minä olen se joka saa viedä sen peppu neitsyyden, sanoin että olet ihana haluttava nainen ja lupaan olla hellä. Olen kyllä onnenpoika!

• Anonyymi

Siis oikeesti 85.v 😲

• Anonyymi

Kyllä on, ikäistään paljon nuoremman näköinen ja oloinen, olen aina ihaillut salaa sen muotoja ja vartaloa, olen kyllä kehunut usein sille että onpa minulla ihana anoppi ja hieman silmäpeliä sekä kosketteluja ollut molemmin puolin, varmaan tiennyt että olen halunnut sitä jo pitkään kun on jättänyt seksikkäitä asujaan näkyviin joiden kiiman tuoksuista olen saanut nauttia ja välillä omia sperman tuoksuja niihin anopilleni laittanut. Nytkin tätä kirjoittaessa kullini seisoo ihanalle anopille.

• Anonyymi

Anoppini oli joulun vaimoni kanssa risteilyllä. Minä jäin kotiin ei huvittanut risteily eikä erityisesti anopin seura. Aatto illan vietin kotona TV:n elokuvia katsellen. Joulu päivän aamuna vaimoni soitti että kävisinkö päästämässä anopin siskon anopin asuntoon. Kirosin olin ajatellut vetää kalsarit kännit. Hyppäsin autoon ja lähdin ajamaan moottoritietä anoppilaan. Liikennettä ei ollut ainoastaan muutamia satunnaisia autoja. Puolen tunnin päästä kurvasin anopin pihalle. Pihalla seisoi punaiseen joulupukin muorin asuun pukeutunut nainen. Moi mä olen Mirja Maritan sisko. Tervehdin ja esittelin itseni. Kiitos kun tulit Mirja sanoi. Kävelimme anopin asunnolle. Se oli pienen rivitalo yhtiön pääty asunto josta oli suora kulku kuntopolulle. Avasin ulko oven ja olin heti lähdössä. Mihin kiire Mirja kysyi. Ajattelin juoda kalsarit kännit sanoin. Oota nyt hetki Mirja tokaisi ja vilahti sisälle. Parin minuutin päästä hän tuli takaisin pieni laatikko ja iso muovikassi mukanaan. Onko sinulla kiire hän kysyi. Ne kalsarikännit vastasin. Eli ei ole, mennään minun luokse. Hän sanoi. Katsoin häntä. Tarjoan sinulle lohta ja glögiä. En millään olisi viitsinyt. Missä sinä asut kysyin. Kaaritie 5 hän vastasi. Sen uuden Citymarketin Vieressä. Kirosin mielessäni. Akat on hulluja. Seuraat vain minua hän lisäsi. Lähdettiin ajaa motaria takaisin päin. Ajattelin mielessäni jo koukata liittymästä ja kaasutta auton kotiini. Mutta saisin kuulla siitä anopiltani. Ajoimme pienen omakotitalon pihalle. Parkkeerasin auton Mirjan auton viereen. Mirja avasi oven otin laatikon ja muovikassi kantoon vein ne eteis aulaan. Otin saappaat pois jalasta. Ja laitoin takin naulakkoon. Mirja käveli suoraan keittiöön. Avasi jääkaapin ja toi minulle ison olut tölkin. Voit juoda ne kalsari kännit täälläkin hän sanoi. Katselin häntä hölmistyneenä. Voit mennä olohuoneeseen istumaan hän sanoi. Katsoin taakseni Mirja istui tuolille ja otti saappaat jalastaan. Istuin sohvalle ja avasin olut tölkin. Mirja tuli viereiseen tuoliin istumaan. Ja avasi siideri pullon ja kaatoi sen jalka lasiin. Kalsari känneille hän sanoi. Keskustelimme joulusta jäsen vietto tavoista. Kehuin hänen joulu asuaan. Joo mulla on lapsesta
      asti ollut aina joulu leninki. Maritallakin on. Se on muisto lapsuudesta. Meillä kävi aina Tuomas pukki joulukuun alussa sellainen pukinsarvi päinen. Se joi isämme kanssa pahan hajuista pontikkaa. Antoi meille kyllä karkkia. Mulla on valokuva Kin siitä jossain muisto kansiossa mutta en muista missä säilytän sitä. Mirja lähti keittiöön ja toi toisen oluen minulle. En uskalla juoda enempää sanoin. En voi ajaa kotiin sanoin. Voidaan me juoda ne kalsari kännit minun luona Mirja sanoi. Katsoin häntä. Mutta sanoin vaan ju juu. Päätin mielessäni että tän juon ja lähden kotiin. Mirja haki evakko piirakoita ja savulohta pöydälle. Ja ojensi minulle lautasen. Lohi maistui hyvälle.

• Anonyymi

Eikä evakko piirakatkaan olleet hullumpaa. Ruis taikinaan tehtyjä. Mirja puhui puhelimessa kun sanoin hänelle että taidan lähteä kotiin. Mirja tuli syliini istumaan et lähde. Hän puhui puhelimessa ja istui sylissäni. Et lähde vielä hän sanoi ja lopetti puhelun. Otti kahdella kädellä kaulasta kiinni nyt juodaan ne kalsari kännit hän sanoi. Katselin sylissä istuvaa naista ja hänen kaula autostaan pois pyrkiviä rintojaan. Voi että ajattelin. Kuule nyt mennäänkö saunaan hän kysyi. Ei mennä vastasin. Hän suuteli minua. Minulla alkoi kalja ja naisen rintojen katselu tehdä tuhojaan kullin alkoi kovettua. Hänkin taisi sen huomata. Tekeekö mieli hän kysyi. Hän nousi sylissäni. Laittoi kädet leningin alle ja otti punaiset paksut sukkahousut pois. Sitten punaiset alushousut. Kulli jatkoi kovettumistaan. Nyt saa tulla sänkyyn minun kanssa hän sanoi ja tarttui käteeni veti minut perässä makuuhuoneessa ja käski riisua housut otin paidat ja housut pois. Sekunnissa. Hän kaatoi minut selälleen sänkyynsä ja tuli päälleni nosti leningin helmaa ja auttoi seisovan kullin sisälleen. Katselin hänen kiiltäviä silmiään. Ja hymyileviä huuliaan. Kiimainen nainen nauttii päälläni. Hän rutisti olkapäitäni työnsi kädellä rinnastani. En kestänyt minäkään kun laukesi hänen sisälleen. Hän vaan jatkoi. Ja selvästi nautti tilanteesta. . Vihdoin hän laski päänsä rinnalleni ja kullin tuli pois kolostaan. Kiitos hän kuiskasi korvaani. Hän oli päälläni vielä hetken. Nyt ne kalsari kännit vielä hän sanoi ja nousi päältäni otti Leninin pois päältään. Eikö pidä pukeutua mummo maisesti hän otti kaapista valkoiset rintaliivit ja valkoiset Max alushousut ja puki ne päälleen. Sitten rusket sukkahousut hän veti jalkaansa. Vielä viimeisteli lukkinsa laittamalla rikkinäisen farkkujen värjäämään 'valkoisen' t paidan päälleen. Kelpaako hän kysyi. Katselin häntä kyllä nyt oot jokaisen lähiö baarin asiakkaan unelma sanoin. Laitoin pitkät alushousut jalkaani ja tee paidan päälleni. Ja kävelimme olohuoneeseen. Hän toi uuden oluen minulle ja otti itselleen siiderin. Laitoin Kauko säätimestä TV:n pääll

• Anonyymi

Tänään 85v leskianoppini laittoi viestiä ettei ole vielä meidän tilatut seksilelut tulleet, mutta oli ottanut kuvia puhelimella kun olin viimeksi neuvonut miten saa otettua ajastimen kanssa niitä ja videokuvaakin oli kokeillut :) olihan kiimaisen näköinen vanha puuma sängyllä, vähän kaukaa oli ottanut mutta suurentamalla näkyy hyvin kun levittää vävylleen ihanaa karvaista vittuaan, toisessa kuvassa imee omaa iso nänniänsä, wau! Kyllä rupesi seisoon kun laittoi kunnon runkku kuvaa, video kuvassa on sängyllä peppu pystyssä ja levittelee käsillään niin että näkyy molemmat reiät jotka näkyisi olevan liukkarilla voidellut, ihanan näköinen tuo tiukka pepunreikä johon kohta saan ainakin tapin työntää ja myöhemmin kyrpänikin? Ihanan haluttava ja kiimain puuma anoppi!

• Anonyymi

Anoppini tykkää eniten imuttaa mehut pillistäni. Vasta toinen varvi on panoa varten,
      Mutta myös minä tykkään nuolla klitorista ja imuttaa tisuja,.

• Anonyymi

Tuo on parasta kun saa nauttia molemmat toisten kiimasta 👍

• Anonyymi

Sovittiin leskianoppini kanssa että tänään käyn sen luona pikasilla kun molemmilla on niin kova kiima päällä, sanoi että saat tehdä ihan mitä haluut, suostun kaikkeen. Olen mä onnen vävypoika!

• Anonyymi

No nyt tuli korkattua anopin neitsyt peppu, hyvin oli anoppi valmistautunut sessioon, oli käynyt suihkussa ja pessyt anaalin hyvin sekä liukuvoiteet laittanut valmiiksi vävyä varten, laitettiin tyyny vatsan alle niin että anopin peppu tuli ihanasti pystyyn, asetin kullini pepun reiälle ja työnnyin varovasti sisään, se luisti hyvin helposti sulkijalihaksen ohi ja miten ihanan pehmeältä ja lämpimältä se tuntui, puristi ihanasti sykkivää kulliani ja kyllä oli kiva ottaa lanteista kiinni nähden kuinka anoppikin nautti kun vävy nussi sitä neitsytpeppuun, kehuin kyllä koko ajan kuinka ihana anoppi on ja miten tiukka peppu sillä voikaan olla kunnes laukesin, pois vetäessä spermaa valui supistelevasta avonaisesta kunnolla nussitusta pepun reiästä, ihana näky ja anoppi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt tuli korkattua anopin neitsyt peppu, hyvin oli anoppi valmistautunut sessioon, oli käynyt suihkussa ja pessyt anaalin hyvin sekä liukuvoiteet laittanut valmiiksi vävyä varten, laitettiin tyyny vatsan alle niin että anopin peppu tuli ihanasti pystyyn, asetin kullini pepun reiälle ja työnnyin varovasti sisään, se luisti hyvin helposti sulkijalihaksen ohi ja miten ihanan pehmeältä ja lämpimältä se tuntui, puristi ihanasti sykkivää kulliani ja kyllä oli kiva ottaa lanteista kiinni nähden kuinka anoppikin nautti kun vävy nussi sitä neitsytpeppuun, kehuin kyllä koko ajan kuinka ihana anoppi on ja miten tiukka peppu sillä voikaan olla kunnes laukesin, pois vetäessä spermaa valui supistelevasta avonaisesta kunnolla nussitusta pepun reiästä, ihana näky ja anoppi!

Anoppi laittoi vielä illalla myöhään viestiä että oli ihanaa mutta peppu on vieläkin vähän arkana ettei pystynyt istumaan normaalisti, oli löhöillyt illan sohvalla mutta sanoi että saan joskus toistekin 🥰 sanoin että olit niin kiimaisen näköinen että haluan mutta ihanan tiukka on pillusikin, haluisin sua nuolla ja panna koko ajan, kehui se ettei ollut ikinä voinut kuvitella kuinka iso ja kova kulli vävyllä on, että vankakin pillu kostuu kiimasta ja on märkänä kun vain ajatteleekin minua 😍 ihana anoppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anoppi laittoi vielä illalla myöhään viestiä että oli ihanaa mutta peppu on vieläkin vähän arkana ettei pystynyt istumaan normaalisti, oli löhöillyt illan sohvalla mutta sanoi että saan joskus toistekin 🥰 sanoin että olit niin kiimaisen näköinen että haluan mutta ihanan tiukka on pillusikin, haluisin sua nuolla ja panna koko ajan, kehui se ettei ollut ikinä voinut kuvitella kuinka iso ja kova kulli vävyllä on, että vankakin pillu kostuu kiimasta ja on märkänä kun vain ajatteleekin minua 😍 ihana anoppi.

Ollaan salaa soiteltu ja viestitelty anopin kanssa, kiima on molemmilla ollut niin kova, anoppi sanoi että saan ihan mitä vain haluan ja kysyi mitä haluaisin toteuttaa eniten, sanoin että olen fantasoinut että maksisin selälläni ja että anoppi istuisi naamani päälle ja hieroisi kiimaista märkää vittuaan naamani vasten ja että saisin nuolla sitä pitkään, saisi samalla runkata kulliani ja ottaa suuhun sen juuri ennen kuin laukean niellen imien viimeistä sperma tippaa myöten, lupasi tänään toteuttaa kun menen käymään sen luona salaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan salaa soiteltu ja viestitelty anopin kanssa, kiima on molemmilla ollut niin kova, anoppi sanoi että saan ihan mitä vain haluan ja kysyi mitä haluaisin toteuttaa eniten, sanoin että olen fantasoinut että maksisin selälläni ja että anoppi istuisi naamani päälle ja hieroisi kiimaista märkää vittuaan naamani vasten ja että saisin nuolla sitä pitkään, saisi samalla runkata kulliani ja ottaa suuhun sen juuri ennen kuin laukean niellen imien viimeistä sperma tippaa myöten, lupasi tänään toteuttaa kun menen käymään sen luona salaa.

Anoppini toteutti kaikki toiveeni 🥰 ja minä sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anoppini toteutti kaikki toiveeni 🥰 ja minä sen.

Nielikö anoppi spermat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nielikö anoppi spermat

Kyllä vaikka tuli paljon, kulli oli kyllä herkkänä ja hellänä sen imun jälkeen, ihana anoppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vaikka tuli paljon, kulli oli kyllä herkkänä ja hellänä sen imun jälkeen, ihana anoppi.

Ja anoppi ihanasti sormettaa persereikääni

• Anonyymi

Anoppi halusi että ajaisimme molemmat karvat pois, se oli sen toive kun kysyin mitä haluisi seuraavaksi tehdä, sanoin kyllä että voisin kyllä anopille tehdä posliinin mutta itselleni vain siistiä aluksi ettei vaimoni/ tyttäresi ihmettelesi asiaa, itse eilen jo siistin kullini ympäristön ja pussit ihan karvattomaksi, koko ajan seisoi komeasti kun kiihotti anopin pyyntö, laitoin sille kuvia kun pyysi, anoppi laittoi myös täysin posliiniksi ajetustaan pillustaan, oli tosi kiimaisen näköinen, huulet törröttivät ihanasti ja klitoriskin näkyi kivasti vähän hupun alta, katsotaan milloin pääsen anopin posliinia pitään hyvänä😋

• Anonyymi

Anopilla on isot ihanasti ulkonevat, suorastaan roikkuvat, häpyhuulet.

• Anonyymi

Anoppi oli soittanut vaimolle että tulisimme viikonloppuna yö kylään ja saunomaan, voipi olla että pääsen painaan silloin salaa sen posliinipillua, ainakin saan varmaan edes nähdä sen salaa ja vähän edes sormella koittaa, kiima on päällä varmaan molemmilla, nytkin kyrpä seisoo kun ajattelenkin anoppiani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anoppi oli soittanut vaimolle että tulisimme viikonloppuna yö kylään ja saunomaan, voipi olla että pääsen painaan silloin salaa sen posliinipillua, ainakin saan varmaan edes nähdä sen salaa ja vähän edes sormella koittaa, kiima on päällä varmaan molemmilla, nytkin kyrpä seisoo kun ajattelenkin anoppiani.

Viikonloppuna kävimme leski anoppini luona mutta emme päässeet kuin vähän salaa koskettelemaan toisiamme, eilen illalla laittoi viestiä ja kuvia kun oli tilatut seksi lelut tulleet, olihan kiimaisen näköistä kun anoppi työntää jelly jortikkaa posliini pillunsa sisään, pyysi tänään päivällä tulemaan ja kokeilemaan anaali tappeja ym. kivoja leluja ja asusteita, ihana anoppi!

• Anonyymi

Anoppi haluaa kunnon fistausta molempiin reikiin yhtäaikaa. Avara vittu ja laaja-aukkoinen perse. Mahtava lykkiä todella voimalla survoen vuorotahtiin. Jumalaton kiimapillu noin vanhaksi ja reheväksi lortoksi. Ei ole tytär yhtä kiihkeä narttu.

• Anonyymi

Eipä toi Anopin paneminen niin tavatonta ole,itse olen pannu kolmesti anoppia 70v .Kiva sille oli antaa kyytiä.

• Anonyymi

mene hyvä mies anopin viereen

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      605
      2759
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1446
    3. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      106
      1444
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1370
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1246
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      111
      1218
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      135
      1023
    8. 94
      1006
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      930
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      871
    Aihe