Joulukinkkuun ja lihamakkaraan Jeesus ei juutalaisena miehenä koskisi. Käsky, joka salli syödä mitä tahansa lihaa joka löytyy lihakaupasta, tuli vasta sen jälkeen kun jeesus oli jo mennyt pois.
Jeesuskin olisi syönyt soijakinkkua ja vegenakkeja
19
192
Vastaukset
Vielä kun pystyisi lopettamaan kokonaan sianlihan syömisen.
- Anonyymi
Ei Jeesus tuollaista opettanut. Sanoi että ihminen voi syödä mitä vaan eikä tuhoudu , mutta se mikä tulee suusta ulos, se voi tuhota ihmisen. Sillä se tulee sydämestä!
(Valheet ja vääryydet). - Anonyymi
Sianlihan syönnin lisäksi toinen erikoisuus on tämä, että kristityt syö pääsiäisenä hapatettuja herkkuja. Juutalaiset ei syö mitään hapatettua pääsiäisenä (pesah). Se on erikseen kielletty,
Jopa jauhotavaroita hävitetään, ettei talossa ole mitään, mitä pystyy hapattamaan.- Anonyymi
Nyt sitten varmaan huomaat, että juutalaisille on omat säädöksensä.
>>Ei Jeesus tuollaista opettanut. Sanoi että ihminen voi syödä mitä vaan eikä tuhoudu , mutta se mikä tulee suusta ulos, se voi tuhota ihmisen. Sillä se tulee sydämestä!>>
Mutta ei ole pakko jos ei halua.
😊 😊 😊 😊 😊- Anonyymi
Ei tietenkään ja ihminen saa olla vaikka vakaumuksellinen vegaani ja sitä tulee kunnioittaa, kuin myös toisinpäin, hänen muunlaista ruokavaliota noudattavaa. Näkemyksiä ruokavalioista, ruoantuotannosta jne. voi vaihtaa pyrkien olemaan loukkaamatta toista.
Ei omaankaan ruokavaliooni kuulu muuten sianliha, paitsi joskus harvoin maksatuotteissa sitä syön. Tähän ruokavaliooni on useita syitä ja useita muitakaan elintarvikkeita en käytä tai käytän harkitummin.
- Anonyymi
Ei olisi. Jeesus ei ollut woke, punavihervassari eikä sosialisti.
- Anonyymi
Eikö muka? Jeesushan nimenomaan oli sosialisti ja puhui tasa-arvon puolesta. Hänhän keskittyi tarjoamaan vastikkeettomia palveluita ja hyödykkeitä köyhille, ja tuntui kannattavan jonkinlaista kommuunielämää ja vastustavan rahataloutta. Erityisen marxistiselta vaikuttaa kehotus lainata mutta kielto periä korkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö muka? Jeesushan nimenomaan oli sosialisti ja puhui tasa-arvon puolesta. Hänhän keskittyi tarjoamaan vastikkeettomia palveluita ja hyödykkeitä köyhille, ja tuntui kannattavan jonkinlaista kommuunielämää ja vastustavan rahataloutta. Erityisen marxistiselta vaikuttaa kehotus lainata mutta kielto periä korkoa.
Jeesus oli yrittäjän poika ja itsekin yrittäjä. Ei sosialisti joka kyttää muiden rahoja.
- Anonyymi
Lopettakaa väärän tiedon levittäminen ja ottakaa itse selvää, mitä Raamattu asiasta ilmoittaa;
Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden, 1. Kor. 10 -->
Uusi liitto kumosi monia vanhaliiton säädöksiä.Jeesus ei kyllä olisi ymmärtänyt että on jokin vanha liitto tai että oli hänet itsensä oli jo lapsena "silvottu".
Nistä tuo ajatus vanhasta liitosta tulee? Israelin jumala ei puhunut mistään Paavalin opetuksista.
- Anonyymi
dikduk kirjoitti:
Jeesus ei kyllä olisi ymmärtänyt että on jokin vanha liitto tai että oli hänet itsensä oli jo lapsena "silvottu".
No, no, Jeesus sanoi viimeisellä aterialla opetuslapsilleen;
Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan. Luuk. 22: 20. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan. Luuk. 22: 20.Mitä tulee dikdukin toiseen väittämään, siitä Jeesus sanoo Johannes kastajalle ennen, kuin Johannes suostui Hänet kastamaan, jotenkin näin, että salli nyt tämä minulle, että kirjoitukset kävisivät toteen ja silloin Johannes kastoi Jeesuksen.
Pyhä Henki laskeutui taivaasta kyyhkysen muodossa ja taivaasta kuului ääni, tämä on rakas poikani, kuulkaa häntä ( muistista). Anonyymi kirjoitti:
Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan. Luuk. 22: 20.Jeesus kyllä sanoi "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö"joten oli varmaan tuntenut kohdan "Katso, päivät tulevat, sanoo JHWH, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton" Jeesus ei ollut Paavali joka teki uskonnon Jeesuksesta.
- Anonyymi
Jeesus nakkipadan äärellä. Siunattu olet sinä, Herra, meidän Jumalamme, maailmankaikkeuden hallitsija, jonka sanasta kaikki tuli.
- Anonyymi
Hyi mitä moskaa!
Jeesus söi lammasta. - Anonyymi
Kaupan eläinperäisiä tuotteita matkivat valmiit vegetuotteetkin ovat usein pitkälle prosessoituja, eivätkä siten kovin terveellisiä. Eivätkä ne sovi ainesosienkaan puolesta kaikille.
- Anonyymi
Jeesus on vain nimi kuten Erkki... eli ei Erkkikään olisi syönyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645