Kertokaa parhaat aisurin alistus tarinat. Minä jouduin imee vieraan kullin uudelleen kovaksi vaimon katsellessa. Se oli kiihottavaa ja nöyryyttävää.
Aisurin alistus
9
727
Vastaukset
- Anonyymi
Rimmingiä vieraalle miehelle, samalla kun se panee sun vaimoa takaapäin.
- Anonyymi
Sikailua yök
- Anonyymi
Aisurin homma on alistus vaimolle ja alfalle
Saat nôyrtyä ja katsella kun isokyrpä panee ihanaa pikkuvaimoasi.Saat nuolla puhtaaksi paikat naiseksi pukeutuneena vaimon sukkikset jaloissa...- Anonyymi
Miksi miehen pitää naiseksi pukeutua? Sinua miellyttääkseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi miehen pitää naiseksi pukeutua? Sinua miellyttääkseen?
Alistamista,että tietää kuka on mies talossa...siksi aisuri pukeutuu kuten vaimonsa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alistamista,että tietää kuka on mies talossa...siksi aisuri pukeutuu kuten vaimonsa....
Aika tylsä ja naurettava ajatus. Tuskin moni hotwife edes haluaisi miestään noin katsoa. Vaikka kyse on alistamisesta, niin kyse ei ole vain alistamisesta. Ei ainakaan sille naiselle ja hänen miehelle. Sinulle ehkä voi olla vieraana miehenä, mutta jos et ota muita huomioon, niin et vieraile samassa paikassa toista kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika tylsä ja naurettava ajatus. Tuskin moni hotwife edes haluaisi miestään noin katsoa. Vaikka kyse on alistamisesta, niin kyse ei ole vain alistamisesta. Ei ainakaan sille naiselle ja hänen miehelle. Sinulle ehkä voi olla vieraana miehenä, mutta jos et ota muita huomioon, niin et vieraile samassa paikassa toista kertaa.
Käyn sellaisen parin luona jossa näin tapahtuu..ei minun vuoksi vaan vaimon määräyksestä..!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn sellaisen parin luona jossa näin tapahtuu..ei minun vuoksi vaan vaimon määräyksestä..!
Ja sitten heräsit 🤣
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011772Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611444Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331142- 1101073
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983