Rattijuoppoudesta tärkeä vaaliteema

Anonyymi-ap

Rattijuoppous nousee kevään vaaleissa keskeiseksi vaaliteemaksi.

Rattijuoppo on minä minä -keskeinen narsisti, joka ei välitä muiden turvallisuudesta.

Kuka voi äänestää listaa, milää tuollainen rikollinen on?

21

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asia on niin vakava, että se vaati rattiJUOPOILTA anteeksipyynnön. Jos ei pysty sellaista esittämään niin se kertoo äärettömästä narsismista. Minä Minä saa vaikka ajaa kännissä.

• Anonyymi

Lopeta tuo trollaus, näyttää olevan henkilökohtainen ajojahti menossa.
        Meitä kuntalaisina ei kiinnosta kaunanne.
        Nämä sivustot ei liene tarkoitettu teidän poliittisen pelinne ja kaunan katkeroittamien sivujen pläräämiseen.
        Etovaa!

• Anonyymi

Siksipä en äänestä

• Anonyymi

Eiköhän Tahallisen virkarikoksen tehnyt ole pahempi tapaus.Siinähän meni koko Kaupungin maine useiksi vuosiksi.VoikoKepupoliitikoihin LUOTTAA!!?? EI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän Tahallisen virkarikoksen tehnyt ole pahempi tapaus.Siinähän meni koko Kaupungin maine useiksi vuosiksi.VoikoKepupoliitikoihin LUOTTAA!!?? EI!

Äläpä käännä asiaa pois OIKEASTA rikoksesta

Saastaan ei voi luottaa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpä käännä asiaa pois OIKEASTA rikoksesta

Saastaan ei voi luottaa,

Eikö virkarikos olekaan rikos ?? Saastaan ei todellakaan voi luottaa.

• Anonyymi

Tapausta tuntematta, henkilö on ilmeisesti kärähtänyt rattijuopumuksesta. Ja silloin hän on saanut rangaistuksen ja mitä ilmeisemmin kärsinyt myös sen.
      Kerro miten sinä joka hoet tätä asiaa joka päivä liityt tähän asiaan?
      Tulee mieleen jopa yksi tapaus Haapajärvellä, sama tyyli. Sinä et voi olla tuomari, tuomari ymmärtää että asia on silloin käsitelty kun rangaistus on kärsitty. Mikään jumalallinen olento et voi olla, et ymmärrä että ihmiset tekevät virheitä. Luultavasti omasta mielestäsi sinä et tee virheitä vaan tämä jo on aika vakavaa kun täällä haukut ihmistä.

• Anonyymi

Ootko nähny oikkein viisasta miestä ?

• Anonyymi

Hän ei ole kelpoinen yhteiskunnalliseen luottamustehtävään. Minä pidän huolen, että asia on jatkuvasti esillä, jos hän ei pyydä tekoaan anteeksi.

• Anonyymi

Persu ei kestä totuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu ei kestä totuutta?

Aloitat ala-arvoisen mouhkaamisen saadaksesi huomiota ja itsellesi runkkukiksejä. hyi hitto mikä vaaliagentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole kelpoinen yhteiskunnalliseen luottamustehtävään. Minä pidän huolen, että asia on jatkuvasti esillä, jos hän ei pyydä tekoaan anteeksi.

Minä pidän huolta siitä ettei Tahallisen Virkarikoksen tehnyt ole kelpoinen yhteiskunnalliseen luottamustehtävään.Tiedä vaikka uusii Rikoksensa!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pidän huolta siitä ettei Tahallisen Virkarikoksen tehnyt ole kelpoinen yhteiskunnalliseen luottamustehtävään.Tiedä vaikka uusii Rikoksensa!!!!!!!!!!!!!

.........hän muuten aikoinaan kertoi iiiison totuuden.Valtuuston kokouksia ei voi tallentaa koska ei ole tilaa missä talleteita pidetään turvallisessa paikassa.Ei ne ole VHS kasetteja vaan pilvipalvelussa.. hoohoijaa tätä typeryyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko nähny oikkein viisasta miestä ?

Ootko sinä nähnyt ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.........hän muuten aikoinaan kertoi iiiison totuuden.Valtuuston kokouksia ei voi tallentaa koska ei ole tilaa missä talleteita pidetään turvallisessa paikassa.Ei ne ole VHS kasetteja vaan pilvipalvelussa.. hoohoijaa tätä typeryyttä.

Eikö haluta rattista horjumaan ruudulla?

• Anonyymi

Nuo ovat niitä pikku virheitä, joita voi sattua kenelle vain.
        Asia tarkoituksella suurenneltu, jos kyseessä ehkäpä mies, kuten on käynyt, painettu villaisella.
        Hyväveli skoolaa sen kunniaksi; otetaan taas!

• Anonyymi

Toverit, milloin pääsee puolukkaan?

• Anonyymi

Ensi suvena, veli hyvä, ensi suvena, jos nyt tuo onneton, poukkoileva talventynkä ei pilaisi tulevia pensastoja.
        Puolukka on soma marja, punaisena pyllöttävä palleroinen.

• Anonyymi

Onks' tää kepulta tai vasulta taas joku vitsi, miksi viuhdotte ja veuhdotte joutavia.
      Meillä on paljon isompia asioita, katsokaa missä jamassa maa makaa, te vain kauhotte omaa etuanne, trollaatte ja keksitte olemattomia lillukan varsia.
      Politiikan nimissä keuhkoatte, haette omaa etuanne, jolla pitkässä juoksussa ei merkitystä.
      Oletteko tekin sotkeutuneet näihin paikallisiin huumehörhöihin, pirien bileisiin.
      Herätkää katsomaan, miten kunta makaa allikossa, henki pihisten, ei mitään järjellistä toimintaa koko kuusikossa.

• Anonyymi

Niin mihin kuntoon Kokoomuksen ja persujen hallitus on maan ajanut eikä nouse ennen kuin esim. persut potkitaan pihalle.

• Anonyymi

Miten: Juuson kotitielle joulurahaa 900000 onko omanedun tavoittelua?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      138
      3834
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      21
      2140
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      85
      1707
    4. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1415
    5. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      359
      1247
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      17
      1195
    7. 249
      1159
    8. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      143
      1047
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      77
      1037
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      278
      959
    Aihe