Rattijuoppous nousee kevään vaaleissa keskeiseksi vaaliteemaksi.
Rattijuoppo on minä minä -keskeinen narsisti, joka ei välitä muiden turvallisuudesta.
Kuka voi äänestää listaa, milää tuollainen rikollinen on?
Rattijuoppoudesta tärkeä vaaliteema
21
275
Vastaukset
- Anonyymi
Asia on niin vakava, että se vaati rattiJUOPOILTA anteeksipyynnön. Jos ei pysty sellaista esittämään niin se kertoo äärettömästä narsismista. Minä Minä saa vaikka ajaa kännissä.
- Anonyymi
Lopeta tuo trollaus, näyttää olevan henkilökohtainen ajojahti menossa.
Meitä kuntalaisina ei kiinnosta kaunanne.
Nämä sivustot ei liene tarkoitettu teidän poliittisen pelinne ja kaunan katkeroittamien sivujen pläräämiseen.
Etovaa!
- Anonyymi
Siksipä en äänestä
- Anonyymi
Eiköhän Tahallisen virkarikoksen tehnyt ole pahempi tapaus.Siinähän meni koko Kaupungin maine useiksi vuosiksi.VoikoKepupoliitikoihin LUOTTAA!!?? EI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän Tahallisen virkarikoksen tehnyt ole pahempi tapaus.Siinähän meni koko Kaupungin maine useiksi vuosiksi.VoikoKepupoliitikoihin LUOTTAA!!?? EI!
Äläpä käännä asiaa pois OIKEASTA rikoksesta
Saastaan ei voi luottaa, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä käännä asiaa pois OIKEASTA rikoksesta
Saastaan ei voi luottaa,Eikö virkarikos olekaan rikos ?? Saastaan ei todellakaan voi luottaa.
- Anonyymi
Tapausta tuntematta, henkilö on ilmeisesti kärähtänyt rattijuopumuksesta. Ja silloin hän on saanut rangaistuksen ja mitä ilmeisemmin kärsinyt myös sen.
Kerro miten sinä joka hoet tätä asiaa joka päivä liityt tähän asiaan?
Tulee mieleen jopa yksi tapaus Haapajärvellä, sama tyyli. Sinä et voi olla tuomari, tuomari ymmärtää että asia on silloin käsitelty kun rangaistus on kärsitty. Mikään jumalallinen olento et voi olla, et ymmärrä että ihmiset tekevät virheitä. Luultavasti omasta mielestäsi sinä et tee virheitä vaan tämä jo on aika vakavaa kun täällä haukut ihmistä.- Anonyymi
Ootko nähny oikkein viisasta miestä ?
- Anonyymi
Hän ei ole kelpoinen yhteiskunnalliseen luottamustehtävään. Minä pidän huolen, että asia on jatkuvasti esillä, jos hän ei pyydä tekoaan anteeksi.
- Anonyymi
Persu ei kestä totuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu ei kestä totuutta?
Aloitat ala-arvoisen mouhkaamisen saadaksesi huomiota ja itsellesi runkkukiksejä. hyi hitto mikä vaaliagentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole kelpoinen yhteiskunnalliseen luottamustehtävään. Minä pidän huolen, että asia on jatkuvasti esillä, jos hän ei pyydä tekoaan anteeksi.
Minä pidän huolta siitä ettei Tahallisen Virkarikoksen tehnyt ole kelpoinen yhteiskunnalliseen luottamustehtävään.Tiedä vaikka uusii Rikoksensa!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä pidän huolta siitä ettei Tahallisen Virkarikoksen tehnyt ole kelpoinen yhteiskunnalliseen luottamustehtävään.Tiedä vaikka uusii Rikoksensa!!!!!!!!!!!!!
.........hän muuten aikoinaan kertoi iiiison totuuden.Valtuuston kokouksia ei voi tallentaa koska ei ole tilaa missä talleteita pidetään turvallisessa paikassa.Ei ne ole VHS kasetteja vaan pilvipalvelussa.. hoohoijaa tätä typeryyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko nähny oikkein viisasta miestä ?
Ootko sinä nähnyt ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.........hän muuten aikoinaan kertoi iiiison totuuden.Valtuuston kokouksia ei voi tallentaa koska ei ole tilaa missä talleteita pidetään turvallisessa paikassa.Ei ne ole VHS kasetteja vaan pilvipalvelussa.. hoohoijaa tätä typeryyttä.
Eikö haluta rattista horjumaan ruudulla?
- Anonyymi
Nuo ovat niitä pikku virheitä, joita voi sattua kenelle vain.
Asia tarkoituksella suurenneltu, jos kyseessä ehkäpä mies, kuten on käynyt, painettu villaisella.
Hyväveli skoolaa sen kunniaksi; otetaan taas!
- Anonyymi
Toverit, milloin pääsee puolukkaan?
- Anonyymi
Ensi suvena, veli hyvä, ensi suvena, jos nyt tuo onneton, poukkoileva talventynkä ei pilaisi tulevia pensastoja.
Puolukka on soma marja, punaisena pyllöttävä palleroinen.
- Anonyymi
Onks' tää kepulta tai vasulta taas joku vitsi, miksi viuhdotte ja veuhdotte joutavia.
Meillä on paljon isompia asioita, katsokaa missä jamassa maa makaa, te vain kauhotte omaa etuanne, trollaatte ja keksitte olemattomia lillukan varsia.
Politiikan nimissä keuhkoatte, haette omaa etuanne, jolla pitkässä juoksussa ei merkitystä.
Oletteko tekin sotkeutuneet näihin paikallisiin huumehörhöihin, pirien bileisiin.
Herätkää katsomaan, miten kunta makaa allikossa, henki pihisten, ei mitään järjellistä toimintaa koko kuusikossa.- Anonyymi
Niin mihin kuntoon Kokoomuksen ja persujen hallitus on maan ajanut eikä nouse ennen kuin esim. persut potkitaan pihalle.
- Anonyymi
Miten: Juuson kotitielle joulurahaa 900000 onko omanedun tavoittelua?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1373727
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212080Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk851657- 371395
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3591210Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263161123- 2491119
Hei T.......
Tekisi mieli kovasti laittaa sinulle viestiä, ja pyyttää anteeksi. Tiedät kyllä mistä. Mutta en uskalla, en tiedä Oli72924- 275917
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k116913