Luottamusta venäläisiin ei enää ole

Anonyymi-ap

Myrkytykset, Ukrainan sota, matkustajakoneiden alasampumiset ja kaapeleiden katkomiset.

Nyt he suunnittelevat täystuhoa ydinaseilla, vallata Suomen ja Balttian maat.

Miten venäläuset luulevat enää koskaan saavansa luottamusta takaisin muuhun maailmaan?

Viimeisin naula luottamuksen arkkuun oli joulupukin alasampuminen. Sitä ei tulla koskaan antamaan venäläisille anteeksi.

22

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata katsoo liikaa uutisia tai lukea lehtiä. Vedä syvään henkeä ja ajattele jotain muuta.

    • Anonyymi

      Milloin saa aseen? Haluan tappaa.

      • Anonyymi

        Mikä sun psykiatrin numero on? Tahdon soittaa!☎️🆘💊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun psykiatrin numero on? Tahdon soittaa!☎️🆘💊

        Miksi kukaan enää luottaisi lastenmurhaajiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan enää luottaisi lastenmurhaajiin?

        Nyt nukkumaan! Älä lue lehtiä, älä katso uutisia!

        Sinulla on jonkinlainen psykoosi tulilla ja näet vihollisia ja sotaa joka kulmassa.

        Maailmassa tapahtuu paljon pahaa, omasta mielenterveydestä kannattaa pitää myös huolta ja sanon tämän oikeasti hyvällä.

        Viha ei ratkaise myöskään ongelmia.

        Katse pallossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun psykiatrin numero on? Tahdon soittaa!☎️🆘💊

        Mikä sun psykiatrin numero on? Tahdon soittaa!☎️🆘💊

        Kallolaitokseen lähtö alkaa numerosta xxx -sieltä pääsee Kallotehtaalle lepositeisiin-
        kauniit hoitajat parrakkaat psykiatrit hoitaa hommansa!

        Muista ottaa läppäri mukaan myös laturi -

        Pientä helpotusta kaikesta huolimatta älkää vaipuko epätoivoon valoa tunnelin päässä ON! ⭐🤏🤣👍 👍🐵👍

        https://www.youtube.com/watch?v=OATOu-ud60E&ab_channel=TheSun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan enää luottaisi lastenmurhaajiin?

        Miksi kukaan enää luottaisi lastenmurhaajiin?

        MUTTA NÄIN!
        Lavro-Veli riehuu Lontoon sumussa ja sohossa keppi suorana-säkit täynnä tavaraa-
        kaikki kelpaa tuolle mätähampaiselle pukille! rahaa on ulkonäköä EI- saattaa taksa olla korkeampi kuin Venäjällä! (verhojen takana) Hah! Hasheha! Hih..hih..


    • Mitä helvetin luottamusta!? Riittää kun elettäisiin ihmisiksi. Jos Venäjällä on joku hybridisota Suomea vastaan niin siinä se on kyllä täydellisesti onnistumassa äärimmäisen tyhmien suomalaispäättäjien täydellä taustatella ja sen päämäärä on Suomen taloudellinen perikato.

      • Anonyymi

        Sammakkoukko jakaa lahjaksi nuijapäitä


    • Anonyymi

      Se on endgame meno Venäjällä, viimeinen valmistautuminen maailmanlaajuiseen ydinsotaan ja NATO:n tuhoamiseen. Ei siksi heitä kiinnosta tippaakaan tulevaisuus.

      • Anonyymi

        Lääkkeet!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeet!!!

        No minne oot ne hukannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minne oot ne hukannut?

        Apteekissa ne seisoo 🧟🧟🧟🧟🧟🧟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minne oot ne hukannut?

        Taasko joku ruinaa täällä opiaatteja ja tramadolia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeet!!!

        Lääkkeet!!!

        Mitä haluat?

        Kerro väri
        Teho
        Vaikutus

        Sähköisellä reseptillä lähtee tänä päivänä-


    • Anonyymi

      Luotat siis khazarian mafiaan zionisteihin salseuroineen..

    • Anonyymi

      Voi voi mites teille NATO-NYLKYILLE
      tuli näin turvaton olo.

      Ukrainaan lähetitte Leopardit ratkaisemaan koko sota. hah, hah

      • Anonyymi

        Ja te asioitte ratkaista koko sodan kolmessa päivässä …


    • Anonyymi

      Naurattaa.........

      Ukraina kusettaa Suomea, EUta, Amerikkaa
      Eikö löydy kaasuputken räjäyttäjää, no ei koska
      tökkäsitte syyttävän sormenne omaan paskaan.
      Puolasta lähti ukrainalaisia sukeltajia
      Nyt ne maksaa Cookin-saarten, Kiinan, Macaon,
      Singaporen,Neitsytsaarten rosvolaivureille
      -kaapelista 1 000 000 $ (kullassa)
      -sähkökaapelista 1 500 000$ (kullassa)

      Intiassa minimipalkka on 2,20€/päivä. Ei tarvi
      halukkaita etsiä.

    • Anonyymi

      Minä en ole luottanut venäläisiin koskaan. Heidän toimintansa ei yllätä mitenkään. Vihaan ryssiä siksi koska he ovat sitä mitä ovat.

      • Anonyymi

        Ei ne ole ihmisiä ne on mutantteja. Johtaja on viurahtanut päästään kun isot pojat muotoili Lenskin kerrostalon takapihalla pesäpallo mailalla pään muotoa. Kipu jäi turvotus hävis.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe