Myrkytykset, Ukrainan sota, matkustajakoneiden alasampumiset ja kaapeleiden katkomiset.
Nyt he suunnittelevat täystuhoa ydinaseilla, vallata Suomen ja Balttian maat.
Miten venäläuset luulevat enää koskaan saavansa luottamusta takaisin muuhun maailmaan?
Viimeisin naula luottamuksen arkkuun oli joulupukin alasampuminen. Sitä ei tulla koskaan antamaan venäläisille anteeksi.
Luottamusta venäläisiin ei enää ole
22
251
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata katsoo liikaa uutisia tai lukea lehtiä. Vedä syvään henkeä ja ajattele jotain muuta.
- Anonyymi
Milloin saa aseen? Haluan tappaa.
- Anonyymi
Mikä sun psykiatrin numero on? Tahdon soittaa!☎️🆘💊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun psykiatrin numero on? Tahdon soittaa!☎️🆘💊
Miksi kukaan enää luottaisi lastenmurhaajiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan enää luottaisi lastenmurhaajiin?
Nyt nukkumaan! Älä lue lehtiä, älä katso uutisia!
Sinulla on jonkinlainen psykoosi tulilla ja näet vihollisia ja sotaa joka kulmassa.
Maailmassa tapahtuu paljon pahaa, omasta mielenterveydestä kannattaa pitää myös huolta ja sanon tämän oikeasti hyvällä.
Viha ei ratkaise myöskään ongelmia.
Katse pallossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun psykiatrin numero on? Tahdon soittaa!☎️🆘💊
Mikä sun psykiatrin numero on? Tahdon soittaa!☎️🆘💊
Kallolaitokseen lähtö alkaa numerosta xxx -sieltä pääsee Kallotehtaalle lepositeisiin-
kauniit hoitajat parrakkaat psykiatrit hoitaa hommansa!
Muista ottaa läppäri mukaan myös laturi -
Pientä helpotusta kaikesta huolimatta älkää vaipuko epätoivoon valoa tunnelin päässä ON! ⭐🤏🤣👍 👍🐵👍
https://www.youtube.com/watch?v=OATOu-ud60E&ab_channel=TheSun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan enää luottaisi lastenmurhaajiin?
Miksi kukaan enää luottaisi lastenmurhaajiin?
MUTTA NÄIN!
Lavro-Veli riehuu Lontoon sumussa ja sohossa keppi suorana-säkit täynnä tavaraa-
kaikki kelpaa tuolle mätähampaiselle pukille! rahaa on ulkonäköä EI- saattaa taksa olla korkeampi kuin Venäjällä! (verhojen takana) Hah! Hasheha! Hih..hih..
Mitä helvetin luottamusta!? Riittää kun elettäisiin ihmisiksi. Jos Venäjällä on joku hybridisota Suomea vastaan niin siinä se on kyllä täydellisesti onnistumassa äärimmäisen tyhmien suomalaispäättäjien täydellä taustatella ja sen päämäärä on Suomen taloudellinen perikato.
- Anonyymi
Sammakkoukko jakaa lahjaksi nuijapäitä
- Anonyymi
Se on endgame meno Venäjällä, viimeinen valmistautuminen maailmanlaajuiseen ydinsotaan ja NATO:n tuhoamiseen. Ei siksi heitä kiinnosta tippaakaan tulevaisuus.
- Anonyymi
Lääkkeet!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeet!!!
No minne oot ne hukannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minne oot ne hukannut?
Apteekissa ne seisoo 🧟🧟🧟🧟🧟🧟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minne oot ne hukannut?
Taasko joku ruinaa täällä opiaatteja ja tramadolia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeet!!!
Lääkkeet!!!
Mitä haluat?
Kerro väri
Teho
Vaikutus
Sähköisellä reseptillä lähtee tänä päivänä-
- Anonyymi
Luotat siis khazarian mafiaan zionisteihin salseuroineen..
- Anonyymi
Voi voi mites teille NATO-NYLKYILLE
tuli näin turvaton olo.
Ukrainaan lähetitte Leopardit ratkaisemaan koko sota. hah, hah- Anonyymi
Ja te asioitte ratkaista koko sodan kolmessa päivässä …
- Anonyymi
Naurattaa.........
Ukraina kusettaa Suomea, EUta, Amerikkaa
Eikö löydy kaasuputken räjäyttäjää, no ei koska
tökkäsitte syyttävän sormenne omaan paskaan.
Puolasta lähti ukrainalaisia sukeltajia
Nyt ne maksaa Cookin-saarten, Kiinan, Macaon,
Singaporen,Neitsytsaarten rosvolaivureille
-kaapelista 1 000 000 $ (kullassa)
-sähkökaapelista 1 500 000$ (kullassa)
Intiassa minimipalkka on 2,20€/päivä. Ei tarvi
halukkaita etsiä. - Anonyymi
Minä en ole luottanut venäläisiin koskaan. Heidän toimintansa ei yllätä mitenkään. Vihaan ryssiä siksi koska he ovat sitä mitä ovat.
- Anonyymi
Ei ne ole ihmisiä ne on mutantteja. Johtaja on viurahtanut päästään kun isot pojat muotoili Lenskin kerrostalon takapihalla pesäpallo mailalla pään muotoa. Kipu jäi turvotus hävis.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453