Kaupunki voisi tarjota kannustinta kaikille naisille jotka muuttavat Nurmekseen ja haluavat perustaa perheen eli vaikka verohelpotus useammaksi vuodeksi sisältäen perhevapaat tai tuet myös yksinhuoltaja naisille ja isille.
Nurmes kärkisijoilla syntyvyydessä, työpaikoissa ja verotilastoissa.
Kyllä kannattaa panna..
Syntyvyys noussuun..
7
323
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä saataisi siittäjiä? Lieneekö se keinosiementäjäkin jo lopettanut täällä? 🫤
- Anonyymi
Kyllä siittäminen onnistuu minulta ainakin. t. Setämies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siittäminen onnistuu minulta ainakin. t. Setämies
Ite oon 30 sinkku leidi ja biologinen kello tikittää, miten ois setämies 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö peppupano? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö peppupano? 🤔
Ei taida peppu jutut syntyvyyttä nostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Setämies voi sinkun siittää, toki vastuun kannan.
- Anonyymi
Naisia tänne tarvitaan lisää,
kaikki vapaat naiset tervetuloa sydämellä.
Nurmekseen kannattaa muuttaa asumaan,
kaunis kaupunki, ystävälliset ihmiset, paljon mahdollisuuksia ja hyvät palvelut.
Helppoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922462Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412238Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132058- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684