Voiko Cryptot saada suomesta käsin verottomasti nostettua tilille jos tekee ulkomaalaisen pankin?
Esim kun saksassa ja portugalissa kryptojen verotus on 0%. Niin jos saa tehtyä vaikka saksalaisen pankin ja nostaa sinne kaikki cryptot niin tuleeko siitä suomessa ongelmia?
Kryptot ilman veroja
4
529
Vastaukset
- Anonyymi
Ei onnistu jos verokansalaisuus on Suomessa. Pitää ensin anoa veroparatiisimaan oleskelulupaa tai passia ja asua siellä riittävän pitkään jotta verohallinnolta voi hakea verokansalaisuuden siirtoa. Sitten kun tämä on pulkassa myyt kryptosi ja teet veroilmoituksesi verokansalaisuus-maahan.
Prosessia ei ole tehty mitenkään helpoksi tai ei-byrokraattisesti. Maailmasta löytyy lakitoimistoja, jotka ovat erikoistuneita näihin asioihin. - Anonyymi
https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/suomesta_ulkomaille/suomen_kansalainen_ja_kolmen_vuoden_saa/
"Yleinen verovelvollisuus voi tänä aikana vaihtua rajoitetuksi verovelvollisuudeksi vain, jos vaadit sitä itse ja pystyt osoittamaan, ettei sinulla ole verovuoden aikana enää olennaisia siteitä Suomeen."
Eli viranomainen vaatii todistamaan ettei jotain asiaa ole. Tämä on loogisesti mahdotonta. Jonkun pitäisi vetää Suomen valtio oikeuteen johonkin kansainväliseen tuomioistuimeen tästä. Systeemi on rakennettu kyykyttämään verolypsylehmiä (sinä) ja oikeusprosessit ovat sekä hitaita että kalliita. Maistuuko käräjöinti valtiota vastaan? - Anonyymi
Jospa kävisit seuraavalla Lontoon reissulla tuolla: https://www.goldenvisas.com/
Ehkä ei maksa vaivaa ellei fyffeä ole alle miljoona. Karibian valtioiden passit maksavat n. $200000 plus toimistokulut. Laske itse missä kohtaa ulosliputuksen kustannuskäyrä leikkaa luovutusvoittojen verojen käyrän ja päättele kannattaako vai ei. - Anonyymi
Ja sitten se iso kysymys: onko lääke pahempi kuin tauti? Potilas menehtyy lopuksi joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471