Pikkulinnut lauloi että olet rakastunut mies...

Anonyymi-ap

Se kieltämättä selittää paljon, mutta annan sinun olla nyt rauhassa. Aikamme tulee vielä 🤭

43

1097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos oli miespuolinen pikkulintu, niin valehteli. Parhaan tiedon saat kun kysyt oikeessa elämässä tuon...

• Anonyymi

En ole kysellyt. Eikä minulla ole tarvetta tätä asiaa selvittää sen enempää, minuun tietenkin hän on rakastunut jos johonkin.

• Anonyymi

"Hei ooksä rakastunut mies sä hei?!" Ihan tollasia peruskyssäreitä

• Anonyymi

'Kuviokelluja tässä terve. Soittaisin itse sulle, jos mulla olis sunnumero'
        Mullehan sä olit varattu¿ ♥️

• Anonyymi

🧏‍♀️🧏‍♂️

• Anonyymi

Kuuroja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuroja?

Sanatonta viestintää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanatonta viestintää

No sitähän se on, tai mutterit löysällä miten sen ottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitähän se on, tai mutterit löysällä miten sen ottaa

Pitikö tulla siihen raakkumaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitikö tulla siihen raakkumaan?

Älä ole katkera, se syö sielusi rippeet nekin mitä jäljellä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole katkera, se syö sielusi rippeet nekin mitä jäljellä on.

Mistä sinä minun sielun rippeistä tiedät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä minun sielun rippeistä tiedät?

Ulosantisi on sen verran puolustuksellista ja negaatiota aiheuttavaa että päättelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulosantisi on sen verran puolustuksellista ja negaatiota aiheuttavaa että päättelin.

Sanoin van, että sanatonta viestintää. Mitä väärää siinä on?

• Anonyymi

Pikkulinnut sulla pöksyissä pöyhii pesää

• Anonyymi

Hän on viimeksi "pöyhinyt"🥰🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on viimeksi "pöyhinyt"🥰🥹

Pöyhpöyh

• Anonyymi

Pidin vaan sinun kädestä kiinni. Sitten yhtäkkiä molempien kädet olivat haaroissasi. Tietenkin ajattelin sinulla olevan kylmä.

• Anonyymi

Aika on ohi jos odottelemaan laitat.

• Anonyymi

Aika ei ole koskaan ohi oikeilla ihmisillä. Sitähän ei edes tiedä onko nyt kyse ns. oikeista ihmisistä, johon kuuluu minä ja hän. En vaan ole eläissäni tällaista tuntenut, samaan aikaan sielua korventavaa ikävää sekä jotain lämpöä ja toivoa, että kaikki kyllä kääntyy hyväksi..

Tämä tuntuu joissain ihmisissä nostattavan myös kielteisiä tuntemuksia, koska haluavat oma lehmä ojassa sanoa oman mielipiteensä. Sekä miehiä että naisia, ja ymmärrän kyllä että olemme kumpikin ihmisiä jotka nostattaa tunteita.

Mutta nyt, annan hänelle tilaa koska sitä halusi. Ehkä joskus vielä tapaamme sillä samalla poltteella joka kesällä roihusi. Nyt hiillos kytee pienellä, välillä käyden sitä vilkaisemassa, että kyllä siellä vielä lämpöä tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika ei ole koskaan ohi oikeilla ihmisillä. Sitähän ei edes tiedä onko nyt kyse ns. oikeista ihmisistä, johon kuuluu minä ja hän. En vaan ole eläissäni tällaista tuntenut, samaan aikaan sielua korventavaa ikävää sekä jotain lämpöä ja toivoa, että kaikki kyllä kääntyy hyväksi..

Tämä tuntuu joissain ihmisissä nostattavan myös kielteisiä tuntemuksia, koska haluavat oma lehmä ojassa sanoa oman mielipiteensä. Sekä miehiä että naisia, ja ymmärrän kyllä että olemme kumpikin ihmisiä jotka nostattaa tunteita.

Mutta nyt, annan hänelle tilaa koska sitä halusi. Ehkä joskus vielä tapaamme sillä samalla poltteella joka kesällä roihusi. Nyt hiillos kytee pienellä, välillä käyden sitä vilkaisemassa, että kyllä siellä vielä lämpöä tuntuu.

Missä se roihusi?miehen mökillä,autossa vai kotona!¿¿

• Anonyymi

Rakkaudesta sekin lentää.

• Anonyymi

Taitaa olla joku naakka, kevään tullen tulee sitten ne rastaat ja muut kauniisti visertävät tyypit. ☺️

• Anonyymi

Pikkulinnuilla tais olla jo drinksut käsissä ja ääni käheenä.

• Anonyymi

Eikös niillä aina ole. Sikäli kummallista että ei tästä kuviosta tai siitä kuviosta, pitäisi tietää juuri kenenkään 🤔 Vai huokuuko se jotenkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös niillä aina ole. Sikäli kummallista että ei tästä kuviosta tai siitä kuviosta, pitäisi tietää juuri kenenkään 🤔 Vai huokuuko se jotenkin...

Ois pitäny arvata. 😤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois pitäny arvata. 😤

Voi sua vanha lepso.

• Anonyymi

Miespuolisista pikkulinnuista ei kauheasti iloa kenellekään. Rakkaus kun rakkaus niin kyllä ne kapuloita heittävät rattaisiin kateuksissaan.

• Anonyymi

Tämä on ikävä kyllä liiankin totta, mutta ei minua kiinnosta. Olen häneen rakastunut ja kaikki muu menee kuin vesi sorsan selästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on ikävä kyllä liiankin totta, mutta ei minua kiinnosta. Olen häneen rakastunut ja kaikki muu menee kuin vesi sorsan selästä.

🤌😻 huhuu. Liikutaanko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤌😻 huhuu. Liikutaanko.

Liikutaan. Pihtiputaalle vai linnunradalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikutaan. Pihtiputaalle vai linnunradalle

Haluaisit varmaan yhden Riesen-kääreen nakata maahan ilman 10v tuomiota, vain 9?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisit varmaan yhden Riesen-kääreen nakata maahan ilman 10v tuomiota, vain 9?

Syön Riesenit kääreineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rieseni saa nakata ittensä tänne ja sassiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rieseni saa nakata ittensä tänne ja sassiin

Seuraavaksi haluaisit varmaan keskustella maailmantilanteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraavaksi haluaisit varmaan keskustella maailmantilanteesta.

Haluan keskustella meistä ja siitä että miksi pitää mennä kauemmas nähdäkseen lähemmäksi. Selitys tälle kiitos ja mikä sen taika on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan keskustella meistä ja siitä että miksi pitää mennä kauemmas nähdäkseen lähemmäksi. Selitys tälle kiitos ja mikä sen taika on.

Tuo on joskus tarpeen. Ihminen pystyy jäsentelemään ajatuksiaan kun toinen ei ole lähettyvillä tai saatavilla, jos hänet pystyy unohtamaan ilman ongelmia tai et koe ikävää, ei hän silloin ole sinulle.

Ikävöinti on meihin rakennettu ominaisuus, miesten ollessa pitkillä metsästysmatkoilla naiset pysyivät uskollisena ja toistepäin. Tämä soveltuu vain oikeaan rakkauteen, jolloin toisen kuin sen rakkaan kosketus tuottaa lähinnä vastenmielisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on joskus tarpeen. Ihminen pystyy jäsentelemään ajatuksiaan kun toinen ei ole lähettyvillä tai saatavilla, jos hänet pystyy unohtamaan ilman ongelmia tai et koe ikävää, ei hän silloin ole sinulle.

Ikävöinti on meihin rakennettu ominaisuus, miesten ollessa pitkillä metsästysmatkoilla naiset pysyivät uskollisena ja toistepäin. Tämä soveltuu vain oikeaan rakkauteen, jolloin toisen kuin sen rakkaan kosketus tuottaa lähinnä vastenmielisyyttä.

Niinpä kai. No enpä tiedä mitä tästä ajatella..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et kuulu meidän perhepiiriin,joten hommaa oma esim Tilus,mihin viet miehe!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et kuulu meidän perhepiiriin,joten hommaa oma esim Tilus,mihin viet miehe!

Gubbe sekos taas

• Anonyymi

No ei tule aika

• Anonyymi

Ei sinulle tietenkään mutta muistathan pieni mieeees että muille tulee

• Anonyymi

Mitä ne nyt on taas laverrelleet. Ja mistä ne nyt tuonkin. Asiat ovat monimutkaisempia. Monin verroin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      9529
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      387
      1960
    3. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      371
      1950
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      435
      1645
    5. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1638
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1365
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1150
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1096
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      52
      1052
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      1008
    Aihe