Se kieltämättä selittää paljon, mutta annan sinun olla nyt rauhassa. Aikamme tulee vielä 🤭
Pikkulinnut lauloi että olet rakastunut mies...
43
1097
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oli miespuolinen pikkulintu, niin valehteli. Parhaan tiedon saat kun kysyt oikeessa elämässä tuon...
- Anonyymi
En ole kysellyt. Eikä minulla ole tarvetta tätä asiaa selvittää sen enempää, minuun tietenkin hän on rakastunut jos johonkin.
- Anonyymi
"Hei ooksä rakastunut mies sä hei?!" Ihan tollasia peruskyssäreitä
- Anonyymi
'Kuviokelluja tässä terve. Soittaisin itse sulle, jos mulla olis sunnumero'
Mullehan sä olit varattu¿ ♥️
- Anonyymi
🧏♀️🧏♂️
- Anonyymi
Kuuroja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuroja?
Sanatonta viestintää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanatonta viestintää
No sitähän se on, tai mutterit löysällä miten sen ottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitähän se on, tai mutterit löysällä miten sen ottaa
Pitikö tulla siihen raakkumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitikö tulla siihen raakkumaan?
Älä ole katkera, se syö sielusi rippeet nekin mitä jäljellä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole katkera, se syö sielusi rippeet nekin mitä jäljellä on.
Mistä sinä minun sielun rippeistä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä minun sielun rippeistä tiedät?
Ulosantisi on sen verran puolustuksellista ja negaatiota aiheuttavaa että päättelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulosantisi on sen verran puolustuksellista ja negaatiota aiheuttavaa että päättelin.
Sanoin van, että sanatonta viestintää. Mitä väärää siinä on?
- Anonyymi
Pikkulinnut sulla pöksyissä pöyhii pesää
- Anonyymi
Hän on viimeksi "pöyhinyt"🥰🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on viimeksi "pöyhinyt"🥰🥹
Pöyhpöyh
- Anonyymi
Pidin vaan sinun kädestä kiinni. Sitten yhtäkkiä molempien kädet olivat haaroissasi. Tietenkin ajattelin sinulla olevan kylmä.
- Anonyymi
Aika on ohi jos odottelemaan laitat.
- Anonyymi
Aika ei ole koskaan ohi oikeilla ihmisillä. Sitähän ei edes tiedä onko nyt kyse ns. oikeista ihmisistä, johon kuuluu minä ja hän. En vaan ole eläissäni tällaista tuntenut, samaan aikaan sielua korventavaa ikävää sekä jotain lämpöä ja toivoa, että kaikki kyllä kääntyy hyväksi..
Tämä tuntuu joissain ihmisissä nostattavan myös kielteisiä tuntemuksia, koska haluavat oma lehmä ojassa sanoa oman mielipiteensä. Sekä miehiä että naisia, ja ymmärrän kyllä että olemme kumpikin ihmisiä jotka nostattaa tunteita.
Mutta nyt, annan hänelle tilaa koska sitä halusi. Ehkä joskus vielä tapaamme sillä samalla poltteella joka kesällä roihusi. Nyt hiillos kytee pienellä, välillä käyden sitä vilkaisemassa, että kyllä siellä vielä lämpöä tuntuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ei ole koskaan ohi oikeilla ihmisillä. Sitähän ei edes tiedä onko nyt kyse ns. oikeista ihmisistä, johon kuuluu minä ja hän. En vaan ole eläissäni tällaista tuntenut, samaan aikaan sielua korventavaa ikävää sekä jotain lämpöä ja toivoa, että kaikki kyllä kääntyy hyväksi..
Tämä tuntuu joissain ihmisissä nostattavan myös kielteisiä tuntemuksia, koska haluavat oma lehmä ojassa sanoa oman mielipiteensä. Sekä miehiä että naisia, ja ymmärrän kyllä että olemme kumpikin ihmisiä jotka nostattaa tunteita.
Mutta nyt, annan hänelle tilaa koska sitä halusi. Ehkä joskus vielä tapaamme sillä samalla poltteella joka kesällä roihusi. Nyt hiillos kytee pienellä, välillä käyden sitä vilkaisemassa, että kyllä siellä vielä lämpöä tuntuu.Missä se roihusi?miehen mökillä,autossa vai kotona!¿¿
- Anonyymi
Rakkaudesta sekin lentää.
- Anonyymi
Taitaa olla joku naakka, kevään tullen tulee sitten ne rastaat ja muut kauniisti visertävät tyypit. ☺️
- Anonyymi
Pikkulinnuilla tais olla jo drinksut käsissä ja ääni käheenä.
- Anonyymi
Eikös niillä aina ole. Sikäli kummallista että ei tästä kuviosta tai siitä kuviosta, pitäisi tietää juuri kenenkään 🤔 Vai huokuuko se jotenkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös niillä aina ole. Sikäli kummallista että ei tästä kuviosta tai siitä kuviosta, pitäisi tietää juuri kenenkään 🤔 Vai huokuuko se jotenkin...
Ois pitäny arvata. 😤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois pitäny arvata. 😤
Voi sua vanha lepso.
- Anonyymi
Miespuolisista pikkulinnuista ei kauheasti iloa kenellekään. Rakkaus kun rakkaus niin kyllä ne kapuloita heittävät rattaisiin kateuksissaan.
- Anonyymi
Tämä on ikävä kyllä liiankin totta, mutta ei minua kiinnosta. Olen häneen rakastunut ja kaikki muu menee kuin vesi sorsan selästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ikävä kyllä liiankin totta, mutta ei minua kiinnosta. Olen häneen rakastunut ja kaikki muu menee kuin vesi sorsan selästä.
🤌😻 huhuu. Liikutaanko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤌😻 huhuu. Liikutaanko.
Liikutaan. Pihtiputaalle vai linnunradalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikutaan. Pihtiputaalle vai linnunradalle
Haluaisit varmaan yhden Riesen-kääreen nakata maahan ilman 10v tuomiota, vain 9?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisit varmaan yhden Riesen-kääreen nakata maahan ilman 10v tuomiota, vain 9?
Syön Riesenit kääreineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rieseni saa nakata ittensä tänne ja sassiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rieseni saa nakata ittensä tänne ja sassiin
Seuraavaksi haluaisit varmaan keskustella maailmantilanteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavaksi haluaisit varmaan keskustella maailmantilanteesta.
Haluan keskustella meistä ja siitä että miksi pitää mennä kauemmas nähdäkseen lähemmäksi. Selitys tälle kiitos ja mikä sen taika on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan keskustella meistä ja siitä että miksi pitää mennä kauemmas nähdäkseen lähemmäksi. Selitys tälle kiitos ja mikä sen taika on.
Tuo on joskus tarpeen. Ihminen pystyy jäsentelemään ajatuksiaan kun toinen ei ole lähettyvillä tai saatavilla, jos hänet pystyy unohtamaan ilman ongelmia tai et koe ikävää, ei hän silloin ole sinulle.
Ikävöinti on meihin rakennettu ominaisuus, miesten ollessa pitkillä metsästysmatkoilla naiset pysyivät uskollisena ja toistepäin. Tämä soveltuu vain oikeaan rakkauteen, jolloin toisen kuin sen rakkaan kosketus tuottaa lähinnä vastenmielisyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on joskus tarpeen. Ihminen pystyy jäsentelemään ajatuksiaan kun toinen ei ole lähettyvillä tai saatavilla, jos hänet pystyy unohtamaan ilman ongelmia tai et koe ikävää, ei hän silloin ole sinulle.
Ikävöinti on meihin rakennettu ominaisuus, miesten ollessa pitkillä metsästysmatkoilla naiset pysyivät uskollisena ja toistepäin. Tämä soveltuu vain oikeaan rakkauteen, jolloin toisen kuin sen rakkaan kosketus tuottaa lähinnä vastenmielisyyttä.Niinpä kai. No enpä tiedä mitä tästä ajatella..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et kuulu meidän perhepiiriin,joten hommaa oma esim Tilus,mihin viet miehe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et kuulu meidän perhepiiriin,joten hommaa oma esim Tilus,mihin viet miehe!
Gubbe sekos taas
- Anonyymi
No ei tule aika
- Anonyymi
Ei sinulle tietenkään mutta muistathan pieni mieeees että muille tulee
- Anonyymi
Mitä ne nyt on taas laverrelleet. Ja mistä ne nyt tuonkin. Asiat ovat monimutkaisempia. Monin verroin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239529Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3871960Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3711950- 4351645
- 941638
- 61365
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331150Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241096Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521052- 361008