Kertokaa rehellisesti, mitä mieltä asiasta olette.
Miksi miehen pitäisi olla naista pidempi ?
16
239
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai rakkaus katso minkä pituinen mies on . Toisille se on hyvin tärkeää . Yksi ruotsalainen julkkis on miestään päätä pitempi ja se ei heidän suhdettaan mitenkään häiritse
Yksi toinen jossain ulkomailla on naimisissa lyhytkasvuisen miehen kanssa joka on vissiin siinä 130 pitkä ja nainen siinä näillä 160 ja 170 pitkä heillä on lapsia ja ovat onnellisia toistensa kanssa . En minäkään tiedä miksi miehen on oltava pidempi , joillekin se on oikei; pakkomielle . Appiukkoni jota en ehtinyt koskaan nähdä oli 167 pitkä ja vaimonsa hieman samaa pituutta . Löysin hänen passinsa nuoruuden ajoilta , ja siksi tiedän miten pitkä hän oli. Poikansa ihan hieman pidempi . Joten ihmiset jotka ovat sinut itsensä kanssa eivät kyttää pituuteen vaan ihmiseen ja hänen luonteeseensa . - Anonyymi
Olisiko siksi, että mieästä on aina pidetty naisen päänä. Hah.
- Anonyymi
Tilastollinen tausta. Miehet lienevät keskimäärin pitempiä kuin naiset.
Lyhyempiä naisia on enemmän tarjolla.
Itseään pitempiä naisia kaipaavilla ko. piirre lienee joku luonteen ominaisuus?- Anonyymi
Fetisismi / fetissi ?
- Anonyymi
Mitä väliä pituudella. Olemme ihanaiseni kanssa sentilleen saman pituisia. Tässä joulun molemmin puolin ahkerasti astuneet vaa-alle ja painokin ollut täsmälleen sama (+/-70), tosirakkautta😊
- Anonyymi
Marketissa näkee usein, iso nainen edellä ja pieni kuiva mies perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marketissa näkee usein, iso nainen edellä ja pieni kuiva mies perässä.
Etkö näe niitä ollenkaan, joissa juttu menee toisin päin; keskivartalollaan kymmentä potkupalloa kantava mieäs ja pieni, hentoinen, hutera naisimmeinen peränpitäjänä.
- Anonyymi
Pituudella ei ole merkitystä, jos tilillä on riittävästi euroja.
- Anonyymi
Kaikki eivät naiskentele rahaa.
- Anonyymi
En kyllä olisi itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Ehkä jos olisin pidempi mutta olen jo itsekin tumppi.
- Anonyymi
En tiedä, missä noin on sanottu, että pitäisi olla pidempi.
Itse olen noin 165 pitkä ja mieheni 172 ja hyvin pyyhkii. JOs laitan korkkarit olen usein pidempi kuin mieheni ja eipä sillä ole ollut mitään merkitystä mihinkään.
Olen varmasti massasta poikkeava mielipiteineni mutta minusta lyhyehköt miehet ovat seksikkäitä ja maskuliinisia, kun taas pitkät ovat jotenkin kömpelöin oloisia.- Anonyymi
Ehkä joskus aateltiin sitäkin että naista isompi mies on turva naiselle. Mut nykyisin koko ei takaa turvaa. Päinvastoin pieni hintelä mies piiloutuu naisen selän taakse.
🤣vitsi vitsi. Vai oliko?
Siili4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joskus aateltiin sitäkin että naista isompi mies on turva naiselle. Mut nykyisin koko ei takaa turvaa. Päinvastoin pieni hintelä mies piiloutuu naisen selän taakse.
🤣vitsi vitsi. Vai oliko?
Siili4Miehen pitää olla pitkä ja naisen pitää olla hoikka, mäihän sitä ennen ajateltiin.
Turva on muutakin kuin iso koko.
- Anonyymi
Kuka on sanonut, että pitäisi ?
- Anonyymi
Ettekö te tajua, että miehet on YLEENSÄ pitempiä kuin naiset.
- Anonyymi
Mieheni 10 cm minua lyhempi. Kun suudellaan ja rakastellaan, ei kukaan ole jalkopäässä katsomassa kenen jalat ylettyy mihinkin. Huulet ja vartalot kohtaa ihanasti vaakatasossa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806552- 1486087
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013916Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232371- 421539
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4201458- 741265
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611076Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033