Tämän saitin kautta ei kunnon työntekijöitä tahdo löytyä

Molemmat työpaikat on edelleen auki, virallisesti haku on käynnissä toista tietä.

21

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tuun töihin

• Hakemukset voi jättää Jyväskehitykseen.

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

Hakemukset voi jättää Jyväskehitykseen.

Onko se sun oma firma ja voisko suoraan hakee sulta voin ottaa molemmat työt vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sun oma firma ja voisko suoraan hakee sulta voin ottaa molemmat työt vastaan

Mun nimi on ruotsiksi ådikela eli aodikela

• Anonyymi kirjoitti:

Jyväskehitys on firma, joka pyörittää tätä toimintaa Suomessa, minä olen sen pääomistaja.

• Anonyymi

Kunnon työntekijät eivät hae pöljälle töihin.

• Älä nyt herrmostu, olen ihan kunnossa :).

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

Älä nyt herrmostu, olen ihan kunnossa :).

Niinhän ne sanoo aina omasta mielestään.

• Anonyymi
        onegas-00 kirjoitti:

Älä nyt herrmostu, olen ihan kunnossa :).

miten se onnistuu mikä on jyväakehitys

• Anonyymi

Luuk. 10:2

Ja hän sanoi heille: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa.

• Anonyymi

Eikös se kuulu teille lestadiolaisille teitä on 100 000 nyt kova duuni päälle me voimme onegasin kanssa keskittyä rauhassa muuhun tulevaisuuden suunnitteluun ja politiikkaan ja harrastuksiin ja tieteisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se kuulu teille lestadiolaisille teitä on 100 000 nyt kova duuni päälle me voimme onegasin kanssa keskittyä rauhassa muuhun tulevaisuuden suunnitteluun ja politiikkaan ja harrastuksiin ja tieteisiin

Tyhäntoimittajien haihattelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voimme kyllä laittaa kädet ristiin teidän puolestanne
        jos olet kietoutunut oman suusi sanoihin,
        joutunut suusi sanoista kiinni,
        niin tee toki, poikani, pelastuaksesi tämä,
        koska olet joutunut lähimmäisesi kouriin:
        Mene, heittäydy maahan ja ahdista lähimmäistäsi;
        älä suo silmillesi unta
        äläkä silmäluomillesi lepoa.
        Pelastaudu käsistä niinkuin gaselli,
        niinkuin lintu pyydystäjän käsistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhäntoimittajien haihattelua.

No lestat tekee talousrikoksia tyhjän toimittajakin tekee hyödyllisempää duunia kun ei ole lestojen rikollisessa toiminnassa mukana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No lestat tekee talousrikoksia tyhjän toimittajakin tekee hyödyllisempää duunia kun ei ole lestojen rikollisessa toiminnassa mukana

ei tarvitse edes haihattelua jota tyhjän toimittaja lesta miehet puhuvat puheissaan ilman todellista vaikutusta kehenkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei tarvitse edes haihattelua jota tyhjän toimittaja lesta miehet puhuvat puheissaan ilman todellista vaikutusta kehenkään

voimme kyllä järjestää laiskoille lesta miehille lisä duunia maailman pelastamisessa

• Anonyymi

Ja jatkuu
        Menkää, katso, minä lähetän teidät, kuin lampaat susien keskelle.
        Kreikkalainen Pap.Oxy.4009 jatkaa tätä, ”Mutta Pietari vastasi hänelle, ”Mitä, jos sudet repivät lampaat
        kappaleiksi?” Jeesus sanoi Pietarille, ”Kun he ovat kuolleet, lampaiden ei enää tarvitse pelätä susia. Niin
        on myös teille. Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat teitä, eivätkä voi sen jälkeen tehdä mitään muuta
        teille, vaan pelätkää häntä, jolla on valta kuoleman jälkeen heittää teidän ruumiinne helvetin tuleen.”
        Älkää kuljettako kukkaroita tai laukkuja, tai kenkiä, älkääkä tiellä toivottako ”shalom” kenellekään.

• Anonyymi

Lervapojut ovat Lipeviä naamatusten, puistattavan kieroja kun oma etu vaatii ja normaalina pidetty oikeustaju hyvin häilyvä. Tätä kaikkea on saatavilla kun rauhanyhdistykseltä palkkaat saatanan.

• Anonyymi

tämä oli hyvin kiteytetty lestadiolaisista

• Turvamiestä en enää hae, olisitko Sinä Minna R. kiinnostunut siitä?

• Riina G., oletko Lisäpalvelun kautta hakenut assistentin paikkaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1631
    2. 210
      1507
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      979
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      797
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      715
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    9. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      41
      707
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    Aihe