Muistatteko kun Matkahuolto siirtyi pipariseen lippuun niin se meni ihan pipariksi (kuten kaikki muukin mihin Matkahuolto koskee)?
Muistatteko?
94
458
Vastaukset
- Anonyymi
Muistetaan myös maineikkaan Kutter koritehtaan kohtalo. Menestynyt yritys upposi muutamassa vuodessa Matkahuollon työnnettyä lusikkansa soppaan.
- Anonyymi
Irvokas oli kuulun koritehtaan loppu paroonien osaamattomissa käsissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irvokas oli kuulun koritehtaan loppu paroonien osaamattomissa käsissä!
Paronit ajautuivat kukkotappeluun koribisneksessä ja senhän tietää että siinä aitaa (Kutter) kaatuu kun hevoset junttaavat
- Anonyymi
Matkahuolto pilasi myös linja-autorahdin. Se on toki ollut onnenpotku Onnibussin ja sen kumppanien Onni pikapakettirahdille mutta osoitti Matkahuollolta jälleen melkoista kyvyttömyyttä
- Anonyymi
Linja-autorahdin pilaaminen vaati suoranaista antiosaamista! Suora syöttö Laurin lapaan!
- Anonyymi
Autot tulipunaiset,
ärtsyt nahkaistuimet!
Bussirahdin kuljettaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autot tulipunaiset,
ärtsyt nahkaistuimet!
Bussirahdin kuljettaa!Hyvä laulu,hyvä laulu
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Kyllä muistan! Lukemattomien ihmisten joulumieli pilattiin kun pipari ei kelvannutkaan maksuksi vaan piti ostaa kuljettajalta rahalla kallein mahdollinen lippu!
- Anonyymi
Jo 2012 kuninkaat Pekka ja Lauri julistivat väkevästi että Matkahuoltoa ei tarvita mihinkään.
- Anonyymi
Mihinkä sitä muka tarvittaisiinkaan? Ei yhtään mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkä sitä muka tarvittaisiinkaan? Ei yhtään mihinkään.
No kenties pelleksi?
- Anonyymi
Ja kuinka oikeassa he olivatkaan!
- Anonyymi
Muistan hyvin. Se oli kaameaa aikaa!
- Anonyymi
Tilanne oli kertakaikkinen ja käsinkosketeltava
- Anonyymi
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
On se varmaan ihan kiva keskustella itsekseen omassa pienessä harhamaailmassa,
- Anonyymi
Paunu Oy on kaatunut
- Anonyymi
No tuntuisiko sinusta kivalta jos olisit leiponut matkalipuksi hienon piparkakun kuljettajalle ja hän alkaisikin vaatia rahaa?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuntuisiko sinusta kivalta jos olisit leiponut matkalipuksi hienon piparkakun kuljettajalle ja hän alkaisikin vaatia rahaa?!
Näin kävi sadoille ellei tuhansille ja heidän joulumieli meni pilalle ja lompakko tyhjeni sikahintaiseen bussilippuun. Moni heitti protestiksi piparinsa tohjoksi bussin tuulilasiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kävi sadoille ellei tuhansille ja heidän joulumieli meni pilalle ja lompakko tyhjeni sikahintaiseen bussilippuun. Moni heitti protestiksi piparinsa tohjoksi bussin tuulilasiin.
Moni jäi, joukossa lapsia, pysäkille pakkaseen heitteille koska heillä oli vain piparkakku eikä lainkaan rahaa ja kuski ei ottanut kyytiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni jäi, joukossa lapsia, pysäkille pakkaseen heitteille koska heillä oli vain piparkakku eikä lainkaan rahaa ja kuski ei ottanut kyytiin.
Matkahuollon on täytynyt olla pimeyden voimien vallassa. Onkohan vieläkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkahuollon on täytynyt olla pimeyden voimien vallassa. Onkohan vieläkin?
On, on. Juurihan viime vuonna se kolkkasi V. Alamäki Oy:n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, on. Juurihan viime vuonna se kolkkasi V. Alamäki Oy:n.
Katsohan Alamäen viime vuosien taloustietoja, niin lopun syy ehkä selviää jopa sinullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kävi sadoille ellei tuhansille ja heidän joulumieli meni pilalle ja lompakko tyhjeni sikahintaiseen bussilippuun. Moni heitti protestiksi piparinsa tohjoksi bussin tuulilasiin.
En tiedä näin kenellekään käyneen, mutta yksi varma ero on tilanteessa verrattuna nykypäivään. Silloin matkustajat pääsivät varmuudella perille myös jouluna, kelissä kuin kelissä. Tänä päivänä se ei ole varmaa. Kun huoltamaton ja loppuun ajettu punainen bussi poikii pimeälle tielle, saattaa avun saaminen kestää ja kestää. Tämä jos mikään pilaa joulumielen varmuudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä näin kenellekään käyneen, mutta yksi varma ero on tilanteessa verrattuna nykypäivään. Silloin matkustajat pääsivät varmuudella perille myös jouluna, kelissä kuin kelissä. Tänä päivänä se ei ole varmaa. Kun huoltamaton ja loppuun ajettu punainen bussi poikii pimeälle tielle, saattaa avun saaminen kestää ja kestää. Tämä jos mikään pilaa joulumielen varmuudella.
Kerran oli hauska tilanne. Toin tyhjää bussia huollosta kohti Lahtea. Tien piennareelle oli porsinut onnibussi. Kuski viittoi pysähtymään ja pysähdyin myös. Kysyi että voisinko auttaa ja ottaa matkustajat kyytiin kun hän on koittanut saada omasta firmasta apua ja eivät saa ketään hätiin. Lupasin tottakai ottaa ja viedä kaikki Lahteen. Mutta pitäisi saada rahaa etukäteen. 500€ asetin hinnaksi, koska olin kuullut että OB:ltä ei välttämättä saa jälkikäteen. Kuski vaan sanoi että ei hänellä sellaisia rahoja ole. Totesin että ei ole minun ongelma, löin oven kiinni ja jatkoin yksin matkaani. Sinne jäivät matkustajat miettimään että kannattakoo onnin kyytiin enää ikinä astua. Moni tuskin sitten astuikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, on. Juurihan viime vuonna se kolkkasi V. Alamäki Oy:n.
Miten se kolkkasi? Kerrotko vähän tarkemmin? Estikö kuljettajien ruokailun eivätkä nämä enää jaksaneet ajaa surullisine ilmeineen? Mitäs se Onnibus tekikään? Vetäisi yhteiseltä linjalta omansa pois ja Alamäki joutui ostamaan velalla toisen auton siihen Helsingin linjalle.
Toki Onnibus laittoi heti Alamäen kaaduttua omat vuoronsa suunnilleen samoilla aikatauluilla liikenteeseen.
Mutta ei Alamäkeä kaatanut kukaan muu kuin Alamäki itse, talous oli heikko jo vuosikausia, oma pääoma oli negatiivinen jo kauan jne,
Oli toki huonoa tuuriakin, korona tuli ja matkustajien loputtua vuoroja karsittiin niin paljon, että Matkahuollon oli mahdoton pitää linja-autorahdista kiinni ja se oli pakko siirtää rekkakuljetuksiin.
Rahdinkuljetuksen supistuttua Alamäelle vaan tuli noutaja, sillä matkalipputulot eivät
riittäneet pitämään nokkaa pinnalla, varsinkin kun markkinalla oli tappiolla lippuja myyvä Onnibus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran oli hauska tilanne. Toin tyhjää bussia huollosta kohti Lahtea. Tien piennareelle oli porsinut onnibussi. Kuski viittoi pysähtymään ja pysähdyin myös. Kysyi että voisinko auttaa ja ottaa matkustajat kyytiin kun hän on koittanut saada omasta firmasta apua ja eivät saa ketään hätiin. Lupasin tottakai ottaa ja viedä kaikki Lahteen. Mutta pitäisi saada rahaa etukäteen. 500€ asetin hinnaksi, koska olin kuullut että OB:ltä ei välttämättä saa jälkikäteen. Kuski vaan sanoi että ei hänellä sellaisia rahoja ole. Totesin että ei ole minun ongelma, löin oven kiinni ja jatkoin yksin matkaani. Sinne jäivät matkustajat miettimään että kannattakoo onnin kyytiin enää ikinä astua. Moni tuskin sitten astuikaan.
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se kolkkasi? Kerrotko vähän tarkemmin? Estikö kuljettajien ruokailun eivätkä nämä enää jaksaneet ajaa surullisine ilmeineen? Mitäs se Onnibus tekikään? Vetäisi yhteiseltä linjalta omansa pois ja Alamäki joutui ostamaan velalla toisen auton siihen Helsingin linjalle.
Toki Onnibus laittoi heti Alamäen kaaduttua omat vuoronsa suunnilleen samoilla aikatauluilla liikenteeseen.
Mutta ei Alamäkeä kaatanut kukaan muu kuin Alamäki itse, talous oli heikko jo vuosikausia, oma pääoma oli negatiivinen jo kauan jne,
Oli toki huonoa tuuriakin, korona tuli ja matkustajien loputtua vuoroja karsittiin niin paljon, että Matkahuollon oli mahdoton pitää linja-autorahdista kiinni ja se oli pakko siirtää rekkakuljetuksiin.
Rahdinkuljetuksen supistuttua Alamäelle vaan tuli noutaja, sillä matkalipputulot eivät
riittäneet pitämään nokkaa pinnalla, varsinkin kun markkinalla oli tappiolla lippuja myyvä Onnibus.MH olisi voinut säilyttää linja-autorahdin ja auttaa näin rahdista riippuvaisia liikennöitsijöitä pysymään leivän syrjässä kiinni. Nythän linja-autorahdin hoitaa sitten OB kumppaneineen! Valitettavasti Alamäkeä ei ehditty pelastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se kolkkasi? Kerrotko vähän tarkemmin? Estikö kuljettajien ruokailun eivätkä nämä enää jaksaneet ajaa surullisine ilmeineen? Mitäs se Onnibus tekikään? Vetäisi yhteiseltä linjalta omansa pois ja Alamäki joutui ostamaan velalla toisen auton siihen Helsingin linjalle.
Toki Onnibus laittoi heti Alamäen kaaduttua omat vuoronsa suunnilleen samoilla aikatauluilla liikenteeseen.
Mutta ei Alamäkeä kaatanut kukaan muu kuin Alamäki itse, talous oli heikko jo vuosikausia, oma pääoma oli negatiivinen jo kauan jne,
Oli toki huonoa tuuriakin, korona tuli ja matkustajien loputtua vuoroja karsittiin niin paljon, että Matkahuollon oli mahdoton pitää linja-autorahdista kiinni ja se oli pakko siirtää rekkakuljetuksiin.
Rahdinkuljetuksen supistuttua Alamäelle vaan tuli noutaja, sillä matkalipputulot eivät
riittäneet pitämään nokkaa pinnalla, varsinkin kun markkinalla oli tappiolla lippuja myyvä Onnibus.Alamäen autot punaisine torvinokkineen lepäsivät Haagassa ihan kolkkaukseen asti, aina niitä Hämeenlinnanväylältä ihailin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MH olisi voinut säilyttää linja-autorahdin ja auttaa näin rahdista riippuvaisia liikennöitsijöitä pysymään leivän syrjässä kiinni. Nythän linja-autorahdin hoitaa sitten OB kumppaneineen! Valitettavasti Alamäkeä ei ehditty pelastaa.
Ei niissä Onnibussukan pikkuruisissa eskarirepuissa kuljeteta rahtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niissä Onnibussukan pikkuruisissa eskarirepuissa kuljeteta rahtia.
Minä lähetän pakettini aina Onnibussilla tai Valkeakosken Liikenteellä Onni-pikarahtina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä lähetän pakettini aina Onnibussilla tai Valkeakosken Liikenteellä Onni-pikarahtina.
Minä en luottaisi noin epävarmoihin yhteyksiin. Jopa paljon parjattu Posti toimii varmemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en luottaisi noin epävarmoihin yhteyksiin. Jopa paljon parjattu Posti toimii varmemmin.
Hienosti kulkevat paketit Tampereelta Kankaanpäähän,joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti kulkevat paketit Tampereelta Kankaanpäähän,joo.
Jos Juhantaloa ei olisi tuomittu Valtakunnanoikeudessa niin LAL tuskin olisi uskaltanut tuhota Anttila Oy:tä. Kauko olisi estänyt sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Juhantaloa ei olisi tuomittu Valtakunnanoikeudessa niin LAL tuskin olisi uskaltanut tuhota Anttila Oy:tä. Kauko olisi estänyt sen.
Kauko koplasi, meni omat ja yhteiskunnan edut sekasin ihan kuten linja-autoliitollakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Juhantaloa ei olisi tuomittu Valtakunnanoikeudessa niin LAL tuskin olisi uskaltanut tuhota Anttila Oy:tä. Kauko olisi estänyt sen.
Olikos Kaukolla joku kytkös Artturi Anttilaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikos Kaukolla joku kytkös Artturi Anttilaan?
Kaukon lonkerot Kankaanpäässä ulottuivat kaikkialle ja varmasti olisi pelastanut Anttilan jos mahtinsa Arkadianmäellä siihen olisi vielä tuomion jälkeen riittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaukon lonkerot Kankaanpäässä ulottuivat kaikkialle ja varmasti olisi pelastanut Anttilan jos mahtinsa Arkadianmäellä siihen olisi vielä tuomion jälkeen riittänyt.
Kauko olisi lyönyt liikenneministerille nyrkkiä pöytään ja käskenyt lähettää nootin LAL:lle että näpit irti Anttilasta. Nyt! Heti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauko olisi lyönyt liikenneministerille nyrkkiä pöytään ja käskenyt lähettää nootin LAL:lle että näpit irti Anttilasta. Nyt! Heti!
Ja olisi ehkä vaatinut suorastaan sukuoikeuslaajennusta Anttilan suvulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MH olisi voinut säilyttää linja-autorahdin ja auttaa näin rahdista riippuvaisia liikennöitsijöitä pysymään leivän syrjässä kiinni. Nythän linja-autorahdin hoitaa sitten OB kumppaneineen! Valitettavasti Alamäkeä ei ehditty pelastaa.
Aika erikoinen mielipide. Jokainen varmasti muistaa, että Helke ja Möttö pahimmassa uhovaiheessaan julistivat, että linja-autot ovat ihmisten eikä rahdin kuljettamista varten. Mikä nyt on mielen muuttanut?
Vakavasti puhuen rahdin siirtyminen kuorma-autoihin on täysin perusteltua. Nettikaupan aikakaudella pakettien määrä on niin suuri, että linja-autojen tilat eivät enää riittäisi. Toinen syy on korona-aika, jolloin vuoroja oli niin vähän, että rahdin kuljettaminen kävi mahdottomaksi. Toisaalta linja-autoihin edelleenkin mahtuisi jonkin verran rahtia, joten olisihan sekin pieni lisä tulopuolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika erikoinen mielipide. Jokainen varmasti muistaa, että Helke ja Möttö pahimmassa uhovaiheessaan julistivat, että linja-autot ovat ihmisten eikä rahdin kuljettamista varten. Mikä nyt on mielen muuttanut?
Vakavasti puhuen rahdin siirtyminen kuorma-autoihin on täysin perusteltua. Nettikaupan aikakaudella pakettien määrä on niin suuri, että linja-autojen tilat eivät enää riittäisi. Toinen syy on korona-aika, jolloin vuoroja oli niin vähän, että rahdin kuljettaminen kävi mahdottomaksi. Toisaalta linja-autoihin edelleenkin mahtuisi jonkin verran rahtia, joten olisihan sekin pieni lisä tulopuolelle.Möttö ja Helke puhuivat aina kulloisenkin tilanteen ja yleisön mukaan sitä mikä hyödytti heitä eniten. Hehän olivat bisnesneroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Möttö ja Helke puhuivat aina kulloisenkin tilanteen ja yleisön mukaan sitä mikä hyödytti heitä eniten. Hehän olivat bisnesneroja.
Ja OVAT yhä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Möttö ja Helke puhuivat aina kulloisenkin tilanteen ja yleisön mukaan sitä mikä hyödytti heitä eniten. Hehän olivat bisnesneroja.
Suomessa tällaista on kutsuttu takin kääntämiseksi. Tätä ovat harjoittaneet erityisesti poliitikot. Takinkääntäjä-sanala ei ole erityisen hyvä kaiku. Mutta toisaalta Helke ja Möttö nimillä on vielä paljon huonompi kaiku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja OVAT yhä!!
Vanha viisaus sanoo, että nerouden ja hulluuden raja on hämärä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha viisaus sanoo, että nerouden ja hulluuden raja on hämärä.
No ei tässä tapauksessa ole hämäryyttä. Kyllä nuo salaliittohihhulit ovat valmista kauraa.
Viimeisin todiste hihhuloinnin pohjaan palamisesta on KAUKO JUHANTALON mukaan vetäminen! Pian varmaan vedetään todellinen ässä hihasta, eli Cristal Snow.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tässä tapauksessa ole hämäryyttä. Kyllä nuo salaliittohihhulit ovat valmista kauraa.
Viimeisin todiste hihhuloinnin pohjaan palamisesta on KAUKO JUHANTALON mukaan vetäminen! Pian varmaan vedetään todellinen ässä hihasta, eli Cristal Snow....Kaukohan oli Kankaanpään mahtimies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha viisaus sanoo, että nerouden ja hulluuden raja on hämärä.
Helke ja Möttö edustavat tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa. Samoin täällä ahkeroivat Kimmo, Hartsa ja kumppanit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helke ja Möttö edustavat tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa. Samoin täällä ahkeroivat Kimmo, Hartsa ja kumppanit.
En hyväksy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helke ja Möttö edustavat tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa. Samoin täällä ahkeroivat Kimmo, Hartsa ja kumppanit.
Hyväksyn tämän kommentin täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Juhantaloa ei olisi tuomittu Valtakunnanoikeudessa niin LAL tuskin olisi uskaltanut tuhota Anttila Oy:tä. Kauko olisi estänyt sen.
"Jos Juhantaloa ei olisi tuomittu Valtakunnanoikeudessa niin LAL tuskin olisi uskaltanut tuhota Anttila Oy:tä. Kauko olisi estänyt sen."
En oikein ymmärrä, miten pakettien kulku Tampereelta Kankaanpäähän liittyy Anttilaan ja Juhantaloon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikos Kaukolla joku kytkös Artturi Anttilaan?
"Olikos Kaukolla joku kytkös Artturi Anttilaan"
Ei Artturiin, mutta Artturin poikaan sen verran, että Kaken ja Arton vaimot ovat sisarukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos Juhantaloa ei olisi tuomittu Valtakunnanoikeudessa niin LAL tuskin olisi uskaltanut tuhota Anttila Oy:tä. Kauko olisi estänyt sen."
En oikein ymmärrä, miten pakettien kulku Tampereelta Kankaanpäähän liittyy Anttilaan ja Juhantaloon.Paketit olisivat kulkeneet Anttilan kyydissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olikos Kaukolla joku kytkös Artturi Anttilaan"
Ei Artturiin, mutta Artturin poikaan sen verran, että Kaken ja Arton vaimot ovat sisarukset.No jopas. Kylläpä LVM oli tuolloin täitotaalisesti LAL:n talutusnuorassa kun edes Kauko ei pystynyt Anttila Oy:tä pelastamaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas. Kylläpä LVM oli tuolloin täitotaalisesti LAL:n talutusnuorassa kun edes Kauko ei pystynyt Anttila Oy:tä pelastamaan!
Kyllä mutta Juhantalon poliittinen voimakin oli heikentynyt Valtakunnanoikeuden tuomion jälkeen merkittävästi. Ilman tuomiota hän taitavana siltarumpupoliitikkona olisi varmasti pelastanut Anttilan LAL:n kynsistä, LVM:n ja LAL:n välistä napanuoraa pitkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paketit olisivat kulkeneet Anttilan kyydissä.
Ei Anttila koskaan ajanut Kankaanpää-Tampere-reitillä omia vuorojaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei Anttila koskaan ajanut Kankaanpää-Tampere-reitillä omia vuorojaan.
Länsilinjojen isäntävuoroja ajoi.
- Anonyymi
Kelpaako valkkarilla maksuksi pipari?
- Anonyymi
Jos nyt välillä asiaakin tuosta piparista, niin hämärästi muistelen jonkun tuollaisen piparitouhun joskus olleen, mikäs siinä olikaan se juttu ja mikä siinä meni pieleen?
- Anonyymi
Matkahuolto julisti mitä voimaannuttavimmin että piparkakku kelpaa matkalipuksi. Ihmiset leipoivat mitä upeampia pipareita eivätkä ne kuitenkaan kelvanneetkaan matkalipuiksi! Oli ostettava kallein mahdollinen lippu kuljettajalta tai jäätävä pysäkille. Raivo repesi Matkahuoltoa kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkahuolto julisti mitä voimaannuttavimmin että piparkakku kelpaa matkalipuksi. Ihmiset leipoivat mitä upeampia pipareita eivätkä ne kuitenkaan kelvanneetkaan matkalipuiksi! Oli ostettava kallein mahdollinen lippu kuljettajalta tai jäätävä pysäkille. Raivo repesi Matkahuoltoa kohtaan.
Mikä oli Matkahuollon motiivi toimia noin - se ei koskaan selvinnyt. On mm. esitetty että Matkahuolto olisi ollut pimeyden voimien vallassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkahuolto julisti mitä voimaannuttavimmin että piparkakku kelpaa matkalipuksi. Ihmiset leipoivat mitä upeampia pipareita eivätkä ne kuitenkaan kelvanneetkaan matkalipuiksi! Oli ostettava kallein mahdollinen lippu kuljettajalta tai jäätävä pysäkille. Raivo repesi Matkahuoltoa kohtaan.
On kylläkin todisteita siittä että pieni osa matkustajista olisi onnistunut maksamaan matkansa piparilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli Matkahuollon motiivi toimia noin - se ei koskaan selvinnyt. On mm. esitetty että Matkahuolto olisi ollut pimeyden voimien vallassa.
Ei ollut motiivia, koska tällaista ei ole koskaan tapahtunut. Jonkun mielikuvitus on lähtenyt kovalle laukalle tai sitten on nähnyt erikoisen unen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut motiivia, koska tällaista ei ole koskaan tapahtunut. Jonkun mielikuvitus on lähtenyt kovalle laukalle tai sitten on nähnyt erikoisen unen.
Paronimielinen hulluus rehottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut motiivia, koska tällaista ei ole koskaan tapahtunut. Jonkun mielikuvitus on lähtenyt kovalle laukalle tai sitten on nähnyt erikoisen unen.
En hyväksy tätä kommenttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut motiivia, koska tällaista ei ole koskaan tapahtunut. Jonkun mielikuvitus on lähtenyt kovalle laukalle tai sitten on nähnyt erikoisen unen.
Olisiko se ollut markkinatempaus jollain pienellä alueella ja ihmiset luuluvat tietenkin, että pipari kelpaa jokaiseen bussiin ja vuoroon? Hämärästi alkaa palailla mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko se ollut markkinatempaus jollain pienellä alueella ja ihmiset luuluvat tietenkin, että pipari kelpaa jokaiseen bussiin ja vuoroon? Hämärästi alkaa palailla mieleen.
Muistaakseni MH oli alakerran isännän pauloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut motiivia, koska tällaista ei ole koskaan tapahtunut. Jonkun mielikuvitus on lähtenyt kovalle laukalle tai sitten on nähnyt erikoisen unen.
Kiellätkö myös Kutterin tuhon ja Alamäen kaadon? No, eipä totuus koskaan ole kovin korkealla paronimielisten asteikossa ollutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiellätkö myös Kutterin tuhon ja Alamäen kaadon? No, eipä totuus koskaan ole kovin korkealla paronimielisten asteikossa ollutkaan.
Kutter oli jo rapaa siinä vaiheessa kun Matkahuolto sen osti. Kallis uusi tehdas, Decan laatuvaikeudet jne. Hölmöhkö ostoshan se oli, mutta jossain määrin ymmärrettävä.
Tosin tämäkin on selvitetty täällä punahousutampioille monta kertaa, samoin kuin Alamäen kohtalokin. No, eipä lukemisen ymmärtäminen ole helppoa hihhuleille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutter oli jo rapaa siinä vaiheessa kun Matkahuolto sen osti. Kallis uusi tehdas, Decan laatuvaikeudet jne. Hölmöhkö ostoshan se oli, mutta jossain määrin ymmärrettävä.
Tosin tämäkin on selvitetty täällä punahousutampioille monta kertaa, samoin kuin Alamäen kohtalokin. No, eipä lukemisen ymmärtäminen ole helppoa hihhuleille.Eivät he ymmärrä edes Valkeakosken Liikenteen ja Onnibussin massiivisia tappioitakaan, niin miten e voisivat näitä hieman vaikeampia asioita ymmärtää? Onnibussin tappiot parhaimmillaan yli 10 M€, jossa toki korona hieman oli apuna. VL:n tappiot parhaimmillaan n. 700 k€, eli n. kolmannes yrityksen liikevaihdosta. Näihin lukuihin harva pystyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutter oli jo rapaa siinä vaiheessa kun Matkahuolto sen osti. Kallis uusi tehdas, Decan laatuvaikeudet jne. Hölmöhkö ostoshan se oli, mutta jossain määrin ymmärrettävä.
Tosin tämäkin on selvitetty täällä punahousutampioille monta kertaa, samoin kuin Alamäen kohtalokin. No, eipä lukemisen ymmärtäminen ole helppoa hihhuleille.Pekan ja Laurin nerous on tuotu julki monta kertaa mutta eipä lukemisen ymmärtäminen ole helppoa paronimielisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutter oli jo rapaa siinä vaiheessa kun Matkahuolto sen osti. Kallis uusi tehdas, Decan laatuvaikeudet jne. Hölmöhkö ostoshan se oli, mutta jossain määrin ymmärrettävä.
Tosin tämäkin on selvitetty täällä punahousutampioille monta kertaa, samoin kuin Alamäen kohtalokin. No, eipä lukemisen ymmärtäminen ole helppoa hihhuleille.Höpsis
Ajokkiparonit kaatoivat Kutterin.
Kutterparonit taipuivat, Kutter haudattiin ja paronien välille syntyi taasen sopu linjaliikennelupasukuoikeuksien puolustamiseksi yhteisrintamassa LAL:ssa. Kuten tyypillistä, pienimpien sukuoikeussukujen sukuoikeusparoneilta ei tässäkään tuoksinnassa kysytty mitään. Heille jäi vain maksajan rooli. Taas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis
Ajokkiparonit kaatoivat Kutterin.
Kutterparonit taipuivat, Kutter haudattiin ja paronien välille syntyi taasen sopu linjaliikennelupasukuoikeuksien puolustamiseksi yhteisrintamassa LAL:ssa. Kuten tyypillistä, pienimpien sukuoikeussukujen sukuoikeusparoneilta ei tässäkään tuoksinnassa kysytty mitään. Heille jäi vain maksajan rooli. Taas.Hohhoijjaa,
Kun et tiedä asiasta yhtään mitään, niin ei kannata keksiä tapahtumakulkuja.
Kuten aiemmin sanoin, osto ei saanut varauksetonta kannatusta liikennöitsijöiden keskuudessa ja erimielisyyttä oli tietenkin linjanvedoista.
Yhtälö toimivalle ja kannattavalle koritehtaalle ei vaan toiminut ja peli vihellettiin onneksi nopeasti poikki.
Tätä on varmaan punapöksyläisen vaikea ymmärtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijjaa,
Kun et tiedä asiasta yhtään mitään, niin ei kannata keksiä tapahtumakulkuja.
Kuten aiemmin sanoin, osto ei saanut varauksetonta kannatusta liikennöitsijöiden keskuudessa ja erimielisyyttä oli tietenkin linjanvedoista.
Yhtälö toimivalle ja kannattavalle koritehtaalle ei vaan toiminut ja peli vihellettiin onneksi nopeasti poikki.
Tätä on varmaan punapöksyläisen vaikea ymmärtää.Päivänselvää on että ellei linjaliikennelupasukuoikeuksien puolustamista yhteisrintamassa olisi arvotettu LAL:ssa kaiken muun yläpuolelle, Kutterparonit EIVÄT olisi antautuneet niin helposti. Ajokin ja Kutterin välinen taisto olisi ollut rujo ja raju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis
Ajokkiparonit kaatoivat Kutterin.
Kutterparonit taipuivat, Kutter haudattiin ja paronien välille syntyi taasen sopu linjaliikennelupasukuoikeuksien puolustamiseksi yhteisrintamassa LAL:ssa. Kuten tyypillistä, pienimpien sukuoikeussukujen sukuoikeusparoneilta ei tässäkään tuoksinnassa kysytty mitään. Heille jäi vain maksajan rooli. Taas.Kutterin historiasta on kirjoitettu jopa kirja. Siitä selviää mikä todellisuudessa aiheutti toiminnan loppumisen. Kirjaa saa mm. Linja-autohistorialliselta seuralta ja muutamista kirjakaupoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekan ja Laurin nerous on tuotu julki monta kertaa mutta eipä lukemisen ymmärtäminen ole helppoa paronimielisille.
Totta turiset, Pekan Tuup-halpataksiyhtiö on valloittanut Suomen taksimarkkinat, ja
Afrikonekta on valloittanut jo puoli Afrikkaa. Vai kuinka...................?
No, Tilausliikenne Lauri Möttö tahkosi holviin täydet 1000 euroa viime tilikaudella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta turiset, Pekan Tuup-halpataksiyhtiö on valloittanut Suomen taksimarkkinat, ja
Afrikonekta on valloittanut jo puoli Afrikkaa. Vai kuinka...................?
No, Tilausliikenne Lauri Möttö tahkosi holviin täydet 1000 euroa viime tilikaudella.Suomen Lähijunat aloittaa piakkoin armottoman ajannan. Afrikonekta on jo succee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivänselvää on että ellei linjaliikennelupasukuoikeuksien puolustamista yhteisrintamassa olisi arvotettu LAL:ssa kaiken muun yläpuolelle, Kutterparonit EIVÄT olisi antautuneet niin helposti. Ajokin ja Kutterin välinen taisto olisi ollut rujo ja raju.
Tietääkö se poju, että Ajokki oli 50-luvulta saakka Suomen valtion omistama yhtiö ja
muistaakseni 1987 Ilmari Mustonen osti sen valtiolta? Eli siinä ei ollut näitä "paroneja" mukana keksityissä sukuoikeushöpötyksissä.
Ja kun muistamme esim. Kutter Decan ja Ajokki Royalin, niin kumpihan se mahtoi houkuttaa asiakasta? Deca ihan pakasta vetäistynä ei ollut lainkaan huono auto, varsin miellyttäväkin, mutta auttamattoman vanhentunut jo uutena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen Lähijunat aloittaa piakkoin armottoman ajannan. Afrikonekta on jo succee
Ehdottomasti! Afrikasta Peksi nyhtää sellaista hilloa mantereen valloittamisella, että entiset kolonialistit häpeäisivät olemattomia valloituksiaan.
Ja siihen kun Pexi vetäisee vielä nigerialaisprinssin luottohanan auki, niin a vot! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen Lähijunat aloittaa piakkoin armottoman ajannan. Afrikonekta on jo succee
Varmasti VR vapisee jo kuin horkkatautinen vanhus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti VR vapisee jo kuin horkkatautinen vanhus?
Noita Suomen lähijuniahan ajaa kaikki kiskot punaisena jo niin paljon että ei vr sekaan mahdu. Puhumattakaan se yksi pöhelö pöllijuniensa kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Päivänselvää on että ellei linjaliikennelupasukuoikeuksien puolustamista yhteisrintamassa olisi arvotettu LAL:ssa kaiken muun yläpuolelle, Kutterparonit EIVÄT olisi antautuneet niin helposti. Ajokin ja Kutterin välinen taisto olisi ollut rujo ja raju.
Onpa aika tietämättömyyttä.
Aikaa on jo kulunut, mutta jos muisteltaisiin, tätähän tämä yksi kaheli aina kyselee, silloisi Kutter-taloja.
Eikös näitä ollut esim:
Satakunnan Liikenne, Lauttakylän Auto, Onni Vilkas, Savonlinja näin suurimmista lueteltuna?Joku harrastaja varmaan osaa jatkaa paremmin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö se poju, että Ajokki oli 50-luvulta saakka Suomen valtion omistama yhtiö ja
muistaakseni 1987 Ilmari Mustonen osti sen valtiolta? Eli siinä ei ollut näitä "paroneja" mukana keksityissä sukuoikeushöpötyksissä.
Ja kun muistamme esim. Kutter Decan ja Ajokki Royalin, niin kumpihan se mahtoi houkuttaa asiakasta? Deca ihan pakasta vetäistynä ei ollut lainkaan huono auto, varsin miellyttäväkin, mutta auttamattoman vanhentunut jo uutena.Voi hyvänen aika! LAL:n Ajokkioaronit Ajokissa valtaa käytti, kuten LVM:ssäkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa aika tietämättömyyttä.
Aikaa on jo kulunut, mutta jos muisteltaisiin, tätähän tämä yksi kaheli aina kyselee, silloisi Kutter-taloja.
Eikös näitä ollut esim:
Satakunnan Liikenne, Lauttakylän Auto, Onni Vilkas, Savonlinja näin suurimmista lueteltuna?Joku harrastaja varmaan osaa jatkaa paremmin.Mitä tietämättömyyttä? Paronien eriseuraisuus Kutterin tuhosi, Ajokin hyväksi. Ajokissa oli myös hirmuvalta: Väinö Keto-Seppälää sorsittiin ja hän kostoksi liittoutui Kutterin kanssa. Tämän opin Lavian linja-automuseossa ja varmistin vielä Lauri Helkeeltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tietämättömyyttä? Paronien eriseuraisuus Kutterin tuhosi, Ajokin hyväksi. Ajokissa oli myös hirmuvalta: Väinö Keto-Seppälää sorsittiin ja hän kostoksi liittoutui Kutterin kanssa. Tämän opin Lavian linja-automuseossa ja varmistin vielä Lauri Helkeeltä.
Väinö joutui myös hämäräksi jääneeseen liikenneonnettomuuteen ja kuoli. Olikohan ehkä sabotaasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvänen aika! LAL:n Ajokkioaronit Ajokissa valtaa käytti, kuten LVM:ssäkin.
Ai nyt on hihna luiskahtanut jo pahasti. Että Ajokissa käyttikin valtaa muutama liikennöitsijä? ! Valtionyhtiössä? Ja jonka suurin asiakas taisi olla valtiollinen Posti?
On niin sakeaa tajunnanvirtaa, että hoito on myöhäistä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tietämättömyyttä? Paronien eriseuraisuus Kutterin tuhosi, Ajokin hyväksi. Ajokissa oli myös hirmuvalta: Väinö Keto-Seppälää sorsittiin ja hän kostoksi liittoutui Kutterin kanssa. Tämän opin Lavian linja-automuseossa ja varmistin vielä Lauri Helkeeltä.
112. Pyydä myös Laurille apua, ei pöllejäkään voi lastata tuossa tilassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt on hihna luiskahtanut jo pahasti. Että Ajokissa käyttikin valtaa muutama liikennöitsijä? ! Valtionyhtiössä? Ja jonka suurin asiakas taisi olla valtiollinen Posti?
On niin sakeaa tajunnanvirtaa, että hoito on myöhäistä.LVM oli vuosikymmenet LAL:n talutusnuorassa. Ei se mikään uutinen ole. Mutta uutiseksi nousi sitten kyllä se kun Pekka ja Lauri katkaisivat tuon lähes ikiaikaisen talutusnuoran 2012.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
LVM oli vuosikymmenet LAL:n talutusnuorassa. Ei se mikään uutinen ole. Mutta uutiseksi nousi sitten kyllä se kun Pekka ja Lauri katkaisivat tuon lähes ikiaikaisen talutusnuoran 2012.
Aino mikä on katkennut sinun hihnasi. Oliko muita yhteiskunnan toimintoja joita
paronit hallitsivat? Lavialla se on varmaan kerrottu sinulle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aino mikä on katkennut sinun hihnasi. Oliko muita yhteiskunnan toimintoja joita
paronit hallitsivat? Lavialla se on varmaan kerrottu sinulle.Suosittelen ehdottomasti käymään Lavian linja-automuseossa. Se on fyysisesti auki heinäkuun sunnuntaisin 12-16, netissä virtuaalisesti 24/7.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tietämättömyyttä? Paronien eriseuraisuus Kutterin tuhosi, Ajokin hyväksi. Ajokissa oli myös hirmuvalta: Väinö Keto-Seppälää sorsittiin ja hän kostoksi liittoutui Kutterin kanssa. Tämän opin Lavian linja-automuseossa ja varmistin vielä Lauri Helkeeltä.
Huomionarvoista että Väinön aikanahan MH ei vielä ollut päässyt pilaamaan Kutteria
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut motiivia, koska tällaista ei ole koskaan tapahtunut. Jonkun mielikuvitus on lähtenyt kovalle laukalle tai sitten on nähnyt erikoisen unen.
Hartaimmin kehotan paronimielisiä lopettamaan totuuden kiistämisen sekä olemaan uskolliset kaikelle sille, minkä Pekka ja Lauri ovat julistaneet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hartaimmin kehotan paronimielisiä lopettamaan totuuden kiistämisen sekä olemaan uskolliset kaikelle sille, minkä Pekka ja Lauri ovat julistaneet.
LAL:n ja sen hännystelijöiden tavaramerkki on aina ollut totuuden kieltäminen tahi sen säästeliäs käyttö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
LAL:n ja sen hännystelijöiden tavaramerkki on aina ollut totuuden kieltäminen tahi sen säästeliäs käyttö.
Vieläköhän Möttö Ky tai Oy on LAL:n jäsen?
Eikös nämä kaksi hihhulia toitottaneet ehdottomana totuutena, että rahti ei kuulu busseihin, taajamissa ei pysähdellä ja bussi on vain ja ainoastaan 2-kerroksinen?
Kuinkas onkaan käynyt? Haluja olisi kokeilla kaikkea? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
LAL:n ja sen hännystelijöiden tavaramerkki on aina ollut totuuden kieltäminen tahi sen säästeliäs käyttö.
Näin on tässäkin tapauksessa. Paronien silmitön häpeä (MH:n pipariskandaali) koitetaan vain kiistää, niin ikään kuin asia ei muka olisi kulloinkaan tapahtunutkaan. Mikä yletön häpeä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196928- 51084
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.193974- 36888
- 284887
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47861Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin21834Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29817Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa36776- 63772