Sua viime aikoina mutta ainoastaan siitä syystä että oon voinut niin huonosi etten ole halunnut että näät mua ollenkaan tämmöisenä 😥😥😧 anteeksi 🥺
Oon oikeasti vältellyt
65
1296
Vastaukset
- Anonyymi
No miten se nyt niin heikolle hapelle veti?
Onko jouluturvotusta vai kännipäisyyttä?
Lapsena uitiin pallomeressä,
nyt uidaan pullomeressä 🤭
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Ja sinä vetelet sätkiäsi!!
- Anonyymi
Jos pallomeressä olet uinut niin aika nuori vielä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä lausahdus tarkoittaa tälle guben netin emojihologrammille? Sigaareitako pitäisi pössytellä jos jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä lausahdus tarkoittaa tälle guben netin emojihologrammille? Sigaareitako pitäisi pössytellä jos jotain?
Tai havunvihreitä neulasia pikku piikkejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeba
ᝰ🚬 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pallomeressä olet uinut niin aika nuori vielä olet.
42 v
Hese-ketjulla oli pallomeret, mutta
kyllä ne oli muut jotka ui 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toki. Kiitellä ja ylistää pitää, kun on niin ”viisas”, että pilaa muiden hengitysilman ja saastuttaa ympäristöä. 🙌🏼👏🏽👏🏽👏🏽 Tupakoitsijan keuhkoilla ei ole väliä, koska toivookin kuolevansa keuhko- tai johonkin muuhun tupakan aiheuttamaan syöpään tai tautiin.
Joo, jos et tiennyt, niin jokainen luontoon heitetty tupakka on syy mikromuoviin, mitä saamme nykyään kehoonme.
- Anonyymi
Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi
T-naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-naiselle
Et siis viittiny huanoo päivääsi näyttää? Hih
- Anonyymi
Miksi voit huonosti?😓
- Anonyymi
Väsynyt, ahdistunut ja peloissani :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väsynyt, ahdistunut ja peloissani :(
Mitä pelkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pelkäät?
En mä sua pelkää, elä siitä huoli. Vähän vaan jänskättää ku oot niiin ihana 😘
- Anonyymi
Oletko sairastunut?
- Anonyymi
Ja syytä vältelläkkin, tai jos poistuisit kokonaan mun elämästä.
Rikkaitten pennut on rikkaitten pentuja ,Ja ne ei kuulu mulle.
Niinku esim. Sä. Et kuulu millään lailla mulle. - Anonyymi
No eikö tämmöisestä voi kasvotusten kertoa ja puhua niin kuin aikuiset? Välttely on varma keino päästä ihmisistä eroon.
- Anonyymi
Naisen aloitus.
- Anonyymi
Hän haluaa nähdä sinut millaisena tahansa jos rakastaa sinua.
- Anonyymi
Sinä olet alkanut taas toitottaa ja tiedottaa tätä yhtä ja samaa asiaa, oletko alalla ns?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet alkanut taas toitottaa ja tiedottaa tätä yhtä ja samaa asiaa, oletko alalla ns?
Ps sitäpaitsi eihän ole tämäkään, josko tuo on joku synonyymi jollekin omalle synkälle obsessiolle
- Anonyymi
On. n-n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. n-n
Kenelle naiselle?
- Anonyymi
Tietääkö hän että voit välillä huonosti?
- Anonyymi
Kyllä hän taitaa sen tietääkin
- Anonyymi
Miten pitkään olet vältellyt, viikkoja, kuukausia?
- Anonyymi
Sama. Kauhee finni otsassa, ei pysty liikkuu.
- Anonyymi
Ei sairastumista tarvitse pyydellä anteeksi. Oletko masentunut? Ehkä hän voi auttaa sinua.
- Anonyymi
<3 Tuskin hän pystyy noita kiusaajia ajamaan pois pilaamasta mun elämää kaikin tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<3 Tuskin hän pystyy noita kiusaajia ajamaan pois pilaamasta mun elämää kaikin tavoin.
Missä sua kiusataan, töissäkö?
- Anonyymi
Olen samaa mieltä ettei sairastumista tarvitse pyytää anteeksi! Kannattaa uskaltaa pyytää apua, aina autetaan jos sitä pyydetään.
- Anonyymi
Mistä on kysymys?
- Anonyymi
Olen joutunut vainon ja kiusanteon uhriksi. Tämä on jatkunut todella pitkään mutta pahentunut toden teolla viimeisen vuoden aikana.
- Anonyymi
MISTÄ ON KYSYMYS?
- Anonyymi
Ai jaa, en minä oo huamannu kun en oo missään liikkunu. Tämä on sitä sarkastista trollailua
- Anonyymi
Huonoa huumoria olemattomilla sairauksilla. Sairaudet on vakava asia.
- Anonyymi
ei tosiaan oo mitään huumoria!
- Anonyymi
Harva ihminen pystyy aina olemaan oman itsensä paras versio. Tai näyttämään virheettömältä. Jos on oikeasti innostunut jostakusta, uskon, että näkeminen on se pääasia.
- Anonyymi
Tuopa juuri on totta ja samaa mieltä myöskin👍
- Anonyymi
Huonoja hiuspäiviä välillä 😂
- Anonyymi
Oot varmasti oikeassa tuossa ❤️🥰
- Anonyymi
Ymmärrän sinua, aloittaja. Minulla on taipumusta samaan. Vetäydyn sitä kauemmas mitä huonompi olo minulla on...
- Anonyymi
Kiitos ymmärryksestä :)
- Anonyymi
Nyt taidat aliarvioida itseäsi ihan suotta,voisit kyllä tehdä toisinpäin mutta et mielestäni ole myöskään sellainen.Sinussa on kuule kaikki kohdillaan.
- Anonyymi
Samat sanat sinne ❤️❤️❤️🥰
- Anonyymi
Ihastukselle voi olla vaikeaa kertoa masennuksesta. Voithan kuvailla ensin vain oireita.
- Anonyymi
Jos oikeasti toisesta välittää, hänet hyväksyy huonoina ja hyvinä päivinä. Se on sitä pyyteetöntä. Sitä samaa mitä vanhempi kokee lastaan kohtaan, ei se siitä muutu, korkeintaan kasvaa koska haluaa pitää toisesta huolen.
- Anonyymi
Näin juuri asia on.
- Anonyymi
Uskon kyllä että hän oikeasti ymmärtäisikin, hän on ihana, sydämellinen ja empaattinen ihminen <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri asia on.
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Kenelle tämä tieto on ?
- Anonyymi
Onko sinulla jokin vakava sairaus vai onko tämä ketju jotain typerää pelleilyä?
- Anonyymi
En olisi oikeasti halunnut kirjoittaa tätä edes tänne koska kiusaajat nauttivat minun pahasta olostani mutta halusin kuitenkin että sinä tiedät ees vähän missä mennään tai siis uskon että osaat arvailla että tämä saattaisi olla minulta sinulle <3 T. N
- Anonyymi
Voitko tehdä rikosilmoituksen niistä kiusaajista?
- Anonyymi
Alkaako nimesi N-kirjaimella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako nimesi N-kirjaimella?
Joo alkaa
- Anonyymi
Miksi luulet etten haluaisi vierellesi huononakin päivänä?
- Anonyymi
Mitä sitten, jos joka päivä on vaan huono?
- Anonyymi
No kun niitä huonoja päiviä on ollut niin paljon mutta toivon että silti haluat ❤️ minäkin sinut, hyvinä ja huonoinakin aikoina 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun niitä huonoja päiviä on ollut niin paljon mutta toivon että silti haluat ❤️ minäkin sinut, hyvinä ja huonoinakin aikoina 🥰
To love and to cherish.. ❤️❤️
Tuli tuosta avioliittovalat mieleen!
- Anonyymi
Kiitokset huomaavaisuudestasi .
- Anonyymi
😍😘
Samaahan tuo osittain mullakin on, en halua häntä hämmentää enempää ja samalla myös itseäni säästelen ja parantelen, en tällaisena halua kulkea ihmisten seassa. Nyt on meneillään elämäntaparemontti ja teen itsestäni parhaan version itsestäni että pystyn taan hymyilemään.
- Anonyymi
Eikö rakkaus ratkaissutkaan kaikkea. Tehnyt elämästä yhtä ruusuilla tanssia. Ongelmat seuraa mukana mihin ikinä ryhtyy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239399Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3861918Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3611889- 941628
- 4251614
- 61355
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331140Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241096Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521042- 36998