Every cloud has a silver lining

🫓 🥛🤧 tipahti toi näkkäri oikeinpäin lattialle.

Muutoin olen ollut sängyssä koko päivän. Olispa edes limua!

7

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joulukuu on tunnetusti flunssa-aikaa. Lomat, matkustelut, joulu ja siihen kietoutuva stressi. Kun stressi laukeaa niin voi ilmaantua flunssa. Vitamiinin saantini on vakiintunut kohonneelle tasolle. Testaan että millaisia vaikutuksia sillä on minuun.

• Olen huomanut että ylimäärä ceetä ajoissa otettuna lyhentää sairausaikaa. Mulla on ollut maski naamalla kaupassa muulloin paitsi perinnelounaalla.

• Anonyymi

Ei kait oo krapeli🤔

• Ei ole kun en käytä alkoholia. Yleensä mulle ei tule kuumetta mutta jo muutama lämpöaste niin olen vuoteen omana. Nyt alkaa kuume laskea. Taidan hakea ämpärin sängyn vierelle yöksi.

• Olo tuntuu huteralta kun en ole syönyt kolmeen päivään kuin vain suupaloja ruoasta. Nyt on iso lautanen pakastevihanneksia edessä eikä vileä ainakaan ole pahoinvointi yllättänyt.

• Sain syötyä koko lautasellisen vihanneksia. Jopa pensaspavut, jotka yleensä jätän syömättä.

• Hyvää Uutta Vuotta 2025 tähän ketjuun 🎉🎆🎊🤧

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      90
      1987
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1173
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1085
    4. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      216
      1057
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      10
      1016
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      951
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      919
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      87
      885
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      858
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      790
    Aihe