Olisiko kukaan halukas tutustumaan turkkilaiseen 19 vuotiaaseen komistukseen Turkin matkallaan kesällä 2005? Mustafa haluaisi kokemusta englanin kielestä. Ilmoitelkaa minulle jos olette halukkaita niin toimitan ilmoituksenne eteen päin. Mustafa pyytää että seura olisi naispuolista ja suunnilleen hänen ikäistään. Minulle voi mailata osoitteseen [email protected]
Kesällä Turkkiin matkaavat huomio!
6
2955
Vastaukset
- ihmettelijä
et voi olla TOSISSASI!!!!!?......
.........ja vielä kauppaat jotain mehmettiä! - henni
jos oot ihan tosissas tän jutun kanssa, niin olis ehkä kannattanu selittää ihan pikkasen tarkemmin! kuulostaa meinaan aikas epäilyttävältä, kuin suoraan jostain naitto-ilmoituksesta :D
Nyt olette käsittäneet väärin. Mustafa ei etsi varsinaista seuraa, vaan ystävää, joka vierailisi Turkissa kesällä. Mustafa tarvitsisi tälläisen ystävän englanin kielen kartustamista varten, mikä on osa hänen koulutyötään.
- esmeralda
just jo...eiko siella turkissa ookkaan englanin kielen kursseja ym? luuletko etta suomalaiset tytot on ihan tyhmia???taitaa mustafa olla aika avuton ja puutteessa???: ) hi hii...
- ???
missä tää mustafa on töissä??
- kiinnostunut2005
joo! kyllä on outoa...
mutta olisi silti hauskaa nähdä tämän mustafan kuva täällä. sitä vaan voisi vertailla kelle mustafa ja kelle taas muhmutti.
on silti kiva huomata! ettei, kaikkia suomi tyttöjä nämä poikaset kykene höynäyttämään. ainakaan ihan ilman selvennyksiä syöttämään ihan mitä vaan.
t:joulupukki "no ei vainskaan"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059