Moi kaikki minulle sattui pari kuukautta sitten aika iso ratsastus onnettomuus nimittäin olin ihan normaalisti ratsastustunnilla (meillä oli esteitä) olin hyppäämässä estettä ja hevoseni kielsi (se oli siis ratsastuskoulun hevonen) ja käteni meni poikki kolmesta kohtaa no ei siinä mitään lähdin ambulanssilla sairaalaan ja seuraavana päivänä oli 6h leikkaus (oon 11v tyttö) olin tätä ennen tippunut jo todella monta kertaa ja tippuminen oli minun mielestä aikaisemmin vähän hauskaakin mutta ei enää ja nyt en enää uskalla ratsastaa tarvitsisin myös käden kuntoutus vinkkejä nimittäin käteni ei suoristu vaikka mitä yritän😭
Hevos pelko...
Anonyymi-ap
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624539KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1633488Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?612827- 1482776
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492664- 241913
- 241791
- 301646
- 1741630
- 421332