Moi kaikki minulle sattui pari kuukautta sitten aika iso ratsastus onnettomuus nimittäin olin ihan normaalisti ratsastustunnilla (meillä oli esteitä) olin hyppäämässä estettä ja hevoseni kielsi (se oli siis ratsastuskoulun hevonen) ja käteni meni poikki kolmesta kohtaa no ei siinä mitään lähdin ambulanssilla sairaalaan ja seuraavana päivänä oli 6h leikkaus (oon 11v tyttö) olin tätä ennen tippunut jo todella monta kertaa ja tippuminen oli minun mielestä aikaisemmin vähän hauskaakin mutta ei enää ja nyt en enää uskalla ratsastaa tarvitsisin myös käden kuntoutus vinkkejä nimittäin käteni ei suoristu vaikka mitä yritän😭
Vastaukset 1
- Anonyymi00002
Oon pahoillani, että vasta nyt lähetän, mutta itse olen pikkuhiljaa saman tyylisen onnettomuuden ja sen jälkeisestä pelosta päässyt pois sillä, että olen pikku hiljaa ollut taas hevosten parissa mieluiten sellaisten varmojen ja kilttien. Ja sitten, kun pystyt taluttamaan ja hoitamaan jne niin sitten pikku hiljaa pääset jo ratsastamaan!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3741443- 65971
- 116915
- 90909
- 69875
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50619En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56604Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112585