Mikis kokoomus ei käytä sanaa pienituloiset kuin enen vaaleja

Anonyymi-ap

Kokoomus ei koskaan köytä sanaa työttömöt., elökeläiset ja vähöbaraiset kuin enne vaaleja joiloin olaan kabereita ja huolisaan

Nyt esin subb ja kukaan urpokaan ei sitä sanaa päästä suustaan koskaan

Vaaleissa taa sitten sekin sanan löytyy

.

🎩🎩🎩🎩🎩🎩
Eipä kokoomus ja Persut ole ollenkaan huolissaan mitenkään Eläkeläisten ja pienituloisten ja työttömien pärjäämisestä.

Kokoomuksen mielestä kansa on aina vähintään keskituloista. Elikkä tienaa
Vähintään 200 000€ vuodesa

Vaalien jälkeen ei kuule kokokoomuksen suusta sanaa köyhät , eläkeläiset pienituloiset .

Ainoastan olaan huolissaan yritysten pärjää,isestä ja kuinka paljon kamsa voisi maksaa niile yritystuekea

9

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokoomus vaikenee riistonkohteistaan. "Mistä ei puhu sitä ei ole",
      Orpo-Purran retoriikan mukaan. Kuoliaaksi vaikeneminen on niitten tapa
      "hävittää" ikävät asiat.

• Anonyymi

Ei kuule enää Purrankaan suusta. "Emme mene hallitukseen, joka leikkaa
      pienituloisilta" oli harkittu petos.

• Anonyymi

Purra joutaisi vankilaan jonnekin Uralin taakse.

• Nyt on Lyyli mennyt sekaisin, koska keskipalkka on noin 4000€/kk niin se tekee vuodessa vajaat 50'000€ eikä 200'000€! Tuon osaa Kokoomuskin laskea!

Yrityksistä pitääkin olla huolissaan sillä ilman niitä ei ole mitään, ei edes ay mafiaa koska se ei tuota sentin senttiä!

Kaikki mitä meillä on on alkujaan tuottavien yritysten tuottamaa!

• Anonyymi

Miksi sitten tuottavat yritykset palkkaa tuloksentekijöitä? Jos yritys tuottaa niin miksi se ottaa haitoikseen työntekijöitä?

Ja mitä tulee aloitukseen niin Saksi-Riika ennen vaaleja kertoi asian joka tunnetaan Kokoomuksen osalta, eli köyhä kyykkyyn. No itse vaalien jälkeen hän liittyi porukkaan mukaan.

EK ja Kokoomus mafiat ei ole koskaan ole tuottanut senttiäkään. Työnteko tuottaa. Vai oletko toista mieltä?

Enää puuttuu että ihailet Putinin valintaa Venäjällä vuoden urheilijaksi.

Onko muuten kavereillasi (karva.naamarit ja EXKAXEX) joku flunssa tai vastaava kun ovat hiljaisina.

"Nyt on Lyyli mennyt sekaisin, koska keskipalkka on noin 4000€/kk "

Siis missä ja kellä? Laita linkki. Minulla toki eläke 3500€/kk mutta keskipalkka Suomessa paljon vähemmän kun eläkkeeni. Ja paljon kertoo omalta kohdaltani että Kokoomusta en ole äänestänyt enkä äänestä vaikka lahtari pyssyllä uhkaisi. Niin paljon olen isänmaallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten tuottavat yritykset palkkaa tuloksentekijöitä? Jos yritys tuottaa niin miksi se ottaa haitoikseen työntekijöitä?

Ja mitä tulee aloitukseen niin Saksi-Riika ennen vaaleja kertoi asian joka tunnetaan Kokoomuksen osalta, eli köyhä kyykkyyn. No itse vaalien jälkeen hän liittyi porukkaan mukaan.

EK ja Kokoomus mafiat ei ole koskaan ole tuottanut senttiäkään. Työnteko tuottaa. Vai oletko toista mieltä?

Onko muuten kavereillasi (karva.naamarit ja EXKAXEX) joku flunssa tai vastaava kun ovat hiljaisina.

Siis missä ja kellä? Laita linkki. Minulla toki eläke 3500€/kk mutta keskipalkka Suomessa paljon vähemmän kun eläkkeeni. Ja paljon kertoo omalta kohdaltani että Kokoomusta en ole äänestänyt enkä äänestä vaikka lahtari pyssyllä uhkaisi. Niin paljon olen isänmaallinen.

Seuraa hiukan palstaa kelle vastasit. Sieltä et saa järjellistä vastausta kuten ei kukaan muukaan koskaan saanut..

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan virallisesta tietolähteestä netissä lainattuna: "Esimerkiksi vuonna 2021: Suomalaisten keskipalkka: reilut 3700 euroa. Miesten keskipalkka: noin 4100 euroa. Naisten keskipalkka: vajaa 3400 euroa."

Keskipalkka on siis noin 4000€/kk kun sinä aloituksessa mainostit: "Kokoomuksen mielestä kansa on aina vähintään keskituloista. Elikkä tienaa Vähintään 200 000€ vuodesa"" Eli lähes 17'000€/kk!

Sen enempää en muista Kokoomuksen kuin EK:nkaan osallistuneen moisiin kiristys ja uhkailu toimiin millä ay mafia on vienyt talouttamme alaspäin. Sekä Kokoomuksen että EK:n näkemykset ovat reaaleja jos vertaan niitä ay mafian esittämiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Seuraa hiukan palstaa kelle vastasit. Sieltä et saa järjellistä vastausta kuten ei kukaan muukaan koskaan saanut..

Tuolle Lyylille voi vihjata, yritykset tekevät tulosta, eivät työntekijät. Sen näkee helposti jo siitä, paljonko samat henkilöt tuottavat, jos jäävät ilman yritysten työpaikkoja!

• Anonyymi

Luikuri on taas laskettelupäällä, aidanseipäätkin nauravat tuolle hölmölle !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      92
      3964
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      2029
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1833
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1712
    5. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1596
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      73
      1553
    7. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1551
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1462
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1364
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1317
    Aihe