Oletteko sattuneet käymään City.fi ossassa? Yritin googlesta löytää jotain Green Dayhin liittyvää ja siellä luki yhdessä kohdassa: "Billie Joe Armstrong (GREEN DAY) : "Hänellä on pienin penis mistä olemme ikinä kuulleet tällä alalla (noin kolme tuumaa)."
Ja mitähän tuokin mahtaa tarkoittaa? Mä en kyllä tajua sitä. Joku varmaan ajattelee tästä minkä kirjoitin "eikö toi kakara tajua mistään mitään?" tai vastaavaa...
ööh...
7
600
Vastaukset
- she
Se tarkoittaa juuri sitä, mitä siinä lukee. Billiellä on pieni kyrpä. Itse oon lukenut ton pätkän pari vuotta sitten jostain bändärien (ihan oikeiden bändärien, you know, "nussin sua jos olet kuuluisa") 'virallisilta' sivuilta. Tosin tuon väitteen oikeinpitävyyttä ei varmaksi tiedä.
- Nimetön
kukas sen on sitten mitannut ;'DD
oookoo.- Sally.
Sitä mäki mietin... Äkkiä kenenkään huomaamatta viivottimella, vai...? :)
- gdfan
Sally. kirjoitti:
Sitä mäki mietin... Äkkiä kenenkään huomaamatta viivottimella, vai...? :)
ei saa naurattaa :) Ja mitä välii sil on minkä kokonen kyrpä on...
- Sally.
...taisi olla muuten yks niiden bändäreistä, jos en ihan väärin muista.
- oukki
näin yhestä lehestä kaupassa ollessani että green day on joskus esiintynyt alasti!eli..huhu on lähteny liikkeelle ilmeisesti niiltä jotka on silloin ollu siel konsertissa..!koska siinä lehessä mitä mä katoin,se alastonkuva oli TIETENKIN takaapäin kuvattu.
- risupää
netissä kuva jossa bj:llä on housut kintuissa edestäpäin....voin laittaa linkkiä jos jaksan katella kyseisen kuvan jostain.. xD sen keikan jälkeen bj lähtikin poliisiauton kyydillä.. x) mutta hyvin pienet sakot sai. Ja onhan bj esittäny kappaleen "she" ihan vaan kitara peittonaan. täällä on video siitä
http://jesuskriek.free.fr/videos/vidz.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569