Meillä ei ole minkäänlaista tulevaisuutta, koska olemme kaikki vasemmistolaisia. Täältä kaikkien muutettava pois, koska emme kestä kommunisimia.
Meillä ei ole tulevaisuutta
13
181
Vastaukset
- Anonyymi
Ai , ja äärioikeisto natsihallitus kuitenkin on . Siksi. Muutan Ruotsiin metsäsuomalaiseksi .
- Anonyymi
En minä minnekään ole muutamassa toisin kuin yläluokkaa edustava arjalainen nainen, jolle me tavalliset immeiset olemme ala-arvoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä minnekään ole muutamassa toisin kuin yläluokkaa edustava arjalainen nainen, jolle me tavalliset immeiset olemme ala-arvoisia.
Muistaa tehdä kunnon hoviniiaus, kun Kuningatar hänen Ylhäisyydensä tulee vastaan. Vaikka keskellä yöllä niin Hän valaisee koko lähiympäristön. Talvellakin ruusut kuukkivat Hänen menneessä puutarhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaa tehdä kunnon hoviniiaus, kun Kuningatar hänen Ylhäisyydensä tulee vastaan. Vaikka keskellä yöllä niin Hän valaisee koko lähiympäristön. Talvellakin ruusut kuukkivat Hänen menneessä puutarhaan.
Voisiko Sanomiin lisätä oma palstan: Kuningattaren Viesti?
- Anonyymi
Pyhäjärvellä on hyvin köyhä.perhe jossa on aina äänestäneet kokoomusta..
- Anonyymi
Muutan pyhäjärveltä pois! Ei ole tarpeeksi ps kannattajia!!
- Anonyymi
Eikö täällä joskus ollut onkinlainen mielisairaala tai joku osasto? Kuka muistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö täällä joskus ollut onkinlainen mielisairaala tai joku osasto? Kuka muistaa?
jonkinlainen
- Anonyymi
Kuntalaisten pitäisi saada valita veronmaksukunta kuten yritykset riippumatta sijainti paikasta Se lisäisi kilpailua kuntalaisten suosiosta ja etenki palveluhalukkuutta.
- Anonyymi
Työttömien asema huononee kun asioita aletaan hoitaa kunnanvirastolla - luki Ylen sivuilla.
- Anonyymi
Hiiohoiiii, maata näkyvissä, kunnantalolta näkyypi alas, vain alas, laulu soi, ei herra meitä hylkää.
- Anonyymi
Eikös palvelu työttömille parane, ennen kävit Haapajärvellä jos oli sellasta asiaa jota ei netin kautta voinut hoitaa
- Anonyymi
Vasurius on sairaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708