IS 30.12.-24/ lainaus netti-jutusta.
"Nämä ovat esimerkkejä tavaroista, joita on poistettu ihmisten peräsuolista Tampereen yliopistollisessa sairaalassa.
Taysin ensiapuun tulee vuosittain noin kymmenen potilasta, joiden peräsuolesta joudutaan poistamaan jokin esine, kertoo gastrokirurgi Timo Tomminen.
– Onneksi iso osa saadaan ensiavussa poistettua, hän sanoo.
Noin puolessa tapauksista vierasesine pitää poistaa nukutuksessa tai tehdä leikkaushoito."...
Poistettu on jopa elintarvikkeita, kuten omena ja munakoiso.
Voi vain arvata, miksi esineet ovat peräsuoleen päätyneet.
Syy saattaa olla se, että ihminen on heittäytynyt harrastamaan peppuseksiä sitä sen enempää miettimättä.
– On voinut tulla olo, että haluaa työntää sisään jotain, mutta käsillä ei olekaan mitään turvallista lelua, sanoo erityistason seksuaaliterapeutti Tiina Böhling-Salonen Sexposta.
Böhling-Salonen on koulutukseltaan myös kätilö, ja hän on ollut töissä Tyksin Naistenklinikalla.
– Muistan ainakin, että suolesta on poistettu kurkku ja sellaisia dildoja, joita ei ole tarkoitettu anaaliseksiin. Joskus taisi olla myös joku kruunukynttilä.
Jos anukseensa haluaa jonkun esineen työntää, kannattaa valita sellainen, joka on tähän tarkoitukseen suunniteltu. Leveä stopperi on keskeisen tärkeä ominaisuus anustapissa ja muissa anaaliin tarkoitetuissa seksileluissa.
(Kuva: Colourbox, kuvankäsittely: IS)
Peppuseksiä on harrastettu iät ajat, mutta vasta viime vuosina se on alkanut päästä eroon tabun luonteestaan.
Jne.
>>>
TEKSTI JATKUU linkissä
netti IS
https://www.is.fi/terveys/art-2000010932988.html _
⚠️⚠️⚠️
HYVÄÄ UUTTA ANAALISEKSI YM. VUOTTA KAIKILLE SEKSI-PERVOILLE !!!2️⃣0️⃣2️⃣5️⃣
Myös Heinolaan ym.!
IS kirjoittaa mitä kaikkea lääkärit joutuu poistamaan peräaukoista - Suomessa!
Anonyymi-ap
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
Jutun testissä oli alussa myös tämä...
"KYNTTILÖITÄ, shampoopulloja, suihkunpää, dildoja ja taskulamppu.
Nämä ovat esimerkkejä tavaroista, joita on poistettu ihmisten peräsuolista Tampereen yliopistollisessa sairaalassa.
Taysin ensiapuun tulee vuosittain noin kymmenen potilasta, joiden peräsuolesta joudutaan poistamaan jokin esine, kertoo gastrokirurgi Timo Tomminen.
– Onneksi iso osa saadaan ensiavussa poistettua, hän sanoo.
Noin puolessa tapauksista vierasesine pitää poistaa nukutuksessa tai tehdä leikkaushoito."...etc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006