Onko teillä muilla joilla on sairauksien pelkoa sellainen ongelma, että jos katsotte vaikka dokkarin tai YouTube-videon jossa joku kertoo jostain sairaudestaan tai vammastaan, alatte pelätä että teillekin tulee se? Jopa niin joskus että pelkäätte että se sen sairauden pelko aiheuttaa teidän kropassa kyseisen sairauden kehittymisen?
Mulla on ollut tosi nuoresta lähtien sairauksien pelkoa. Esim. äsken katsoin YouTubesta ihan mielenkiinnosta videon jolla nuori nainen kertoi kuinka hänelle tuli sudden deafness -tila (SD), siis äkillinen selittämätön kuuroutuminen. Sellaista tapahtuu joskus, että toinen korva kuuroutuu yhtäkkiä eikä kuulo ikinä palaa. Aloin sen katsottuani pelätä että mulle tulee se. Mulla on ollut tinnitusta toisessa korvassa ja joskus sudden deafness alkaa tinnituksella.
Järjellä tiedostan miten hölmöä on pelätä tollaista. Tinnitus kuitenkin on tosi yleistä eikä siihen liity SD:tä kuin harvoin.
Sairauksien pelko
2
128
Vastaukset
- Anonyymi
No voi hitto, missä järki? Älä katsele tuollaisia videoita!
- Anonyymi
Jos on sellaisia pelkoja niin ei pidä katsoa mitään dekkareita eikä lukea mistään sairauksista koska silloin on ottanut syyn pois , joten yliherkkä ihmiset saattavat saada pelkoja juuri tuollaisista syistä . Muistan erään naisen , tuli vastaanotolle ja epäili että hänellä oli yksi vaikea sairaus koska oli katsonut filmin televisiosta ja hänellä nyt oli muka se sairaus. Aiis samat oireet. Joten luulosairauskin on sairaus ja ihan yhtä rasittava ijåhmiselle kun mikä muu tahansa sairaus. Joten herkät ihmiset imevät oikein juuri tälläisiä juttuja ja siten pelkäävät kovasti että saavat samat ns sairaudet. Joten kun poistaa syyt mitkä aiheuttaa näitä niin sekin jo helpottaa .
Tinnitusta on monilla ihmisillä ja sen kanssa ei ole mitenkään mukavaa taistella mutta en usko silti siihen että saisit mitään kuuroutta. Joten ole ihan huoleti .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004997404- 2272588
- 262561
- 1591879
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143