Ilta-Sanomien ja Iltalehden uutisten mukaan Putin nimettiin vuoden urheilijaksi. Me täällä venäläisellä Lukoil Teboililla olimme tulleet samaan lopputulokseen. Vladimir on suuri urheilija ja hyvä esimerkki kiurukkaille nuorille ja varttuneimmille urheiljoille. Hienoa Putin.
Vuoden urheilija.
12
372
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalit ihmiset sanovat tuota hirveäksi perseennuolennaksi. Teillä tebskalla asioiville se on realismia.
- Anonyymi
Taas aamusumpilla tebskalla ja kohta vaihtamaan kuulumiset ABC:lle. Ehkä sitten kerkee vielä K-kauppaan jorisemaan ennen lounasaikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas aamusumpilla tebskalla ja kohta vaihtamaan kuulumiset ABC:lle. Ehkä sitten kerkee vielä K-kauppaan jorisemaan ennen lounasaikaan.
Minä käyn syömässä tebskalla tattaripuuroa ja juon tsaijua. Turvallinen olo täällä kaltereiden takana. En pelkää ikkunoista putoamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käyn syömässä tebskalla tattaripuuroa ja juon tsaijua. Turvallinen olo täällä kaltereiden takana. En pelkää ikkunoista putoamista.
Sulla on sitten siellä oma ruokalista. Me muut syömme tebskalla normaalia ruokaa.
- Anonyymi
Toivomme hartaasti, että
Putin menisi urheilemaan
ensi keväänä heikoille jäille...- Anonyymi
Jos meikäläinen näkisi Putinin huutavan jäissä apua,
en auttaisi, vaan kusisin naamalle ja
jäisin varmistamaan, että varmasti uppoaisi,
tallentaisin tapahtuman kännykkäkameralle ja
välittäisin sen netin kautta vielä kaikille maailman kansoille... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
välittäisin sen netin kautta vielä kaikille maailman kansoille...Älä vaan tule tänne tebskalle noiden vihapuheiden kanssa. Putin on meille sankari ja isähahmo. Me rakastamme Putinia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vaan tule tänne tebskalle noiden vihapuheiden kanssa. Putin on meille sankari ja isähahmo. Me rakastamme Putinia.
Olipa hyvä, kun varoitit.
- Anonyymi
Jollei putoa ikkunasta sitä ennen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
välittäisin sen netin kautta vielä kaikille maailman kansoille...Putin ei hukkuisi.
Sanassakin sanotaan:
"Autuaita ovat puupäät,
sillä he eivät huku."
- Anonyymi
Jenkit Tappoi Jemenissä noin 60 siviiliä ja heti PAKOTTEET puri Diggi pois
palkinnoista . Kiovan Pappi Huyora .- Anonyymi
Ota tuostakin selvä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171102124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133658Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2432501Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262455Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31800- 1981295
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591069Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019