Diktatuurin hyvät puolet

Anonyymi-ap

Tunnustusten jako vaikkapa urheilijoille ei aiheuta kränää ja parran pärinää kuten lännessä esimerkiksi itäisen euroopan "pohjoiskoreassa" venäjällä vuoden urheilijaksi valittiin yli 70 vuotias vähämielinen joukkomurhaaja diktaattori putin.... 😁

24

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Diktatuurin hyvät puolet?

      Eräs suuri yhdn puhelu 90% ajattelija on todennut: "HEI ME TIENATAAN TÄLLÄ!"

    • Anonyymi

      Nato-suomessa vähämielinen triathlonisti valittiin presidentiksi vaaleilla, jossa ehdokasasettelun matalatasoisuudella (matalaotsaisuus) ohjailtiin kohti "oikeaa" lopputulosta .... Homo ei kuitenkaan tullut valituksi. 😁

      Siksi Nato-suomessa on presidenttinä nyt tuo vähämielinen triathlonisti.

      • Anonyymi

        Ottipa tiltuilla koville ...onhan se toki hienoa että vähämielinen yli 70 vuotias diktaattori on antanut käskyn alamaisilleen valita itsensä "vuoden urheilijaksi" 😁👍

        Noin vuosi sitten hän taisi jakaa diktatuurin tottelevaisimmille kansalaisilleen tunnustusta jakaen heille itsestään tehtyjä Ikoneja .... 😁👍

        Elkääs nyt tiltut näistä tosiasioista suuttuko 😉😁


      • Miksi ette lähettäneet upeille ehdokkaillenne niitä kannattajakortteja? Ei joku 20 000 ole kuin hyttysen pieru, jos ihmisellä on oikeaa kannatusta.

        Ellei kannatusta ole, se on tietysti tekemätön paikka.


    • Anonyymi

      Venäjän helvetti on suomea aivan liian lähellä tuossa itärajan takana

      NYT PYRKIVÄT SITTEN ITÄMEREN KYNTÄMÄÄN JÄRETTÖMYYTTÄÄN

      NUO TAPPAJAT

    • Anonyymi

      Suomessa jaetaan titteleitä hyväveli järjestelmän tapaan tohtoreita ym . Neuvosto yhteiskunnassa rintamerkkejä /pinssejä joilla voi tuoda esille itseään .

      • Anonyymi

        Mutta on se loistava asia yhteiskunta rauhan kannalta että vähämielinen seniili yli 70 vuotias diktaattori valitaan itäisen kehitysmaan diktatuurissa vuoden urheilijaksi ...herää vain kysymys venäjän diktatuurin urheilun tilasta 👍😁


      • Anonyymi

        "Suomessa jaetaan titteleitä hyväveli järjestelmän tapaan tohtoreita ym ."


        Venäjän diktatuurissa ei näitä ongelmia ole siellä vähämielinen seniili diktaattori saa kaikki tunnustukset itselleen ....vuoden urheilija 😁😆🤣😂 yli 70 vuotias seniili joukkomurhaaja ....voi pyhä suolisäkki .... 😂🤣😆😁


      • Nyt kyllä voisi olla parempi että reppana siellä ei mitenkään kommentoi Suomen tohtorinväitöksiä ja niihin liittyviä tieteellisiä tutkimuksia.

        Korkeintaan Törhöstä voi kommentoida, ja sehän hylättiin.


    • Kalsarinmyrkyttäjän pitäisi tietenkin kieltää valtakunnassaan tällaiset kehitysmaalaiseeen henkilönpalvontaan viittaavat, ulkomaailman silmissä läpeensä naurettavat ulostulot, mutta tiedättekö mitä?

      Kaikkien diktaattorien tapaan Volodjakin tykkää tulla palvotuksi eikä siksi halua tätä "spontaania kansalaisreaktiota" mitenkään himmata.

      • Anonyymi

        "Kaikkien diktaattorien tapaan Volodjakin tykkää tulla palvotuksi"

        Minkäs sitä luonnolleen voi ...narsistinen vähämielinen diktaattori saa henkistä ravintoa tuollaisesta eikä edes ymmärrä miten muualla maailmassa tuo kaikki näyttää niin huvittavan järjettömältä 😁👍


        Olisihan se hullunkurista jos meilläkin Niskasten ja Selänteiden sijaa urheilugaalassa valittaisiin vuoden urheilijaksi presidentti ....ja muuta mieltä olevat istuisivat vankilassa 🤥


    • Suomalaispäättäjät ovat juuri heränneet diktatuurin hyviin puoliin, eli miten paljon helpommalla he itse poliittisesti pääsevät rajoittamalla, sulkemalla ja pakottamalla.

      • Anonyymi

        "Suomalaispäättäjät ..."


        Ei Suomessa ....kun venäjällä seniili mielenvikainen diktaattori valitsi itsensä kehitysmaansa vuoden urheilijaksi 😁😆😂🤣 eikö olekin järjetöntä touhua 😁


      • Anonyymi

        " rajoittamalla, sulkemalla ja pakottamalla....."


        Tiltu on vihdoin oppinut kontrolloimaan suolensa toimintaa 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Suomalaispäättäjät ..."


        Ei Suomessa ....kun venäjällä seniili mielenvikainen diktaattori valitsi itsensä kehitysmaansa vuoden urheilijaksi 😁😆😂🤣 eikö olekin järjetöntä touhua 😁

        No voivoi mutta kun minua kiinnostaa enemmän suomalaispäättäjien tekemiset kuin ulkomaisten.


      • jjrree kirjoitti:

        No voivoi mutta kun minua kiinnostaa enemmän suomalaispäättäjien tekemiset kuin ulkomaisten.

        Tosin ulkomaalaiset päättäjät, etenkin yksi niistä, voivat aloittaa sodan meitä vastaan alistaakseen meidät pimeyden valtaan, omamme eivät.


      • Anonyymi
        jjrree kirjoitti:

        No voivoi mutta kun minua kiinnostaa enemmän suomalaispäättäjien tekemiset kuin ulkomaisten.

        "No voivoi mutta kun minua kiinnostaa enemmän suomalaispäättäjien tekemiset kuin ulkomaisten."

        No voi voi
        Sitten vaan kotimaan politiikan palstalle tai edes täällä sellaiseen osioon missä ei käsitellä naapurimaan vähämielisen diktaattorin järjetöntä itsensä valintaa vuoden urheilijaksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        "No voivoi mutta kun minua kiinnostaa enemmän suomalaispäättäjien tekemiset kuin ulkomaisten."

        No voi voi
        Sitten vaan kotimaan politiikan palstalle tai edes täällä sellaiseen osioon missä ei käsitellä naapurimaan vähämielisen diktaattorin järjetöntä itsensä valintaa vuoden urheilijaksi

        No voivoi kun ketjun otasake on "diktatuurin hyödyt", jotka suomalaispäättäjät ovat juuri huomanneet.


      • Anonyymi
        jjrree kirjoitti:

        No voivoi kun ketjun otasake on "diktatuurin hyödyt", jotka suomalaispäättäjät ovat juuri huomanneet.

        Ei kyllä se olin minä joka nuo hyödyt huomasin naapurimaassamme jota johtaa vähämielinen yli 70 vuotias diktaattori joka on juuri valinnut itsensä vuoden urheilijaksi diktatuurissaan 😉😁🤣😂😆 vuoden urheilija ... 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä se olin minä joka nuo hyödyt huomasin naapurimaassamme jota johtaa vähämielinen yli 70 vuotias diktaattori joka on juuri valinnut itsensä vuoden urheilijaksi diktatuurissaan 😉😁🤣😂😆 vuoden urheilija ... 😁

        ...joten niitä piti alkaa tuomaan myös Suomeen? Jonka virallisena lähtölaukauksena voidaan pitää presidentti Niinistön tokaisuja "Sinisilmäisyyden aika on ohi" tai "Naamiot on nyt riisuttu".


      • Anonyymi
        jjrree kirjoitti:

        ...joten niitä piti alkaa tuomaan myös Suomeen? Jonka virallisena lähtölaukauksena voidaan pitää presidentti Niinistön tokaisuja "Sinisilmäisyyden aika on ohi" tai "Naamiot on nyt riisuttu".

        Tiltu soutelee nyt täysin eksyksissä 😁 menikö takki tyhjäksi vähämielisen Putinin valittua itsensä venäjän "vuoden urheilijaksi" 😁 onhan tuo täysin järjetön juttu taas seniililtä 70 vuotiaalta vempulalta sieltä kremlistä .....vuoden urheilija 😁😆😂🤣

        Varmaan rys...sän tiltutkin nauraa piilossa tälle järjettömälle asialle kutosen muotosena 😉😁


    • Anonyymi

      Jos Moskovassa järjestettäisiin 100 metrin juoksukilpailu, johon ottaisivat osaa maan parhaat juoksijat ja Putin, niin kuka voittaisi? Putin tietenkin, ei epäselvää. Eli parhaan urheilijan palkinto meni oikeaan osoitteeseen.

      • Anonyymi

        Kyllä Jelena Välbe antaisi kovan vastuksen puhumattakaan Lierovista ja ja Medusta jos sattuvat olemaan selvinpäin ...mutta tässä puliveivarin puten lisäksi melkoinen ykkösvitja venäjän seuraavaan urheilugaalaan "vuoden urheilija " valintaan


    • Anonyymi

      Putin on hyvä valinta vuoden urheilijaksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe