Diktatuurin hyvät puolet

Anonyymi-ap

Tunnustusten jako vaikkapa urheilijoille ei aiheuta kränää ja parran pärinää kuten lännessä esimerkiksi itäisen euroopan "pohjoiskoreassa" venäjällä vuoden urheilijaksi valittiin yli 70 vuotias vähämielinen joukkomurhaaja diktaattori putin.... 😁

24

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Diktatuurin hyvät puolet?

Eräs suuri yhdn puhelu 90% ajattelija on todennut: "HEI ME TIENATAAN TÄLLÄ!"

• Anonyymi

Nato-suomessa vähämielinen triathlonisti valittiin presidentiksi vaaleilla, jossa ehdokasasettelun matalatasoisuudella (matalaotsaisuus) ohjailtiin kohti "oikeaa" lopputulosta .... Homo ei kuitenkaan tullut valituksi. 😁

Siksi Nato-suomessa on presidenttinä nyt tuo vähämielinen triathlonisti.

• Anonyymi

Ottipa tiltuilla koville ...onhan se toki hienoa että vähämielinen yli 70 vuotias diktaattori on antanut käskyn alamaisilleen valita itsensä "vuoden urheilijaksi" 😁👍

Noin vuosi sitten hän taisi jakaa diktatuurin tottelevaisimmille kansalaisilleen tunnustusta jakaen heille itsestään tehtyjä Ikoneja .... 😁👍

Elkääs nyt tiltut näistä tosiasioista suuttuko 😉😁

• Miksi ette lähettäneet upeille ehdokkaillenne niitä kannattajakortteja? Ei joku 20 000 ole kuin hyttysen pieru, jos ihmisellä on oikeaa kannatusta.

Ellei kannatusta ole, se on tietysti tekemätön paikka.

• Anonyymi

Venäjän helvetti on suomea aivan liian lähellä tuossa itärajan takana

NYT PYRKIVÄT SITTEN ITÄMEREN KYNTÄMÄÄN JÄRETTÖMYYTTÄÄN

NUO TAPPAJAT

• Anonyymi

Suomessa jaetaan titteleitä hyväveli järjestelmän tapaan tohtoreita ym . Neuvosto yhteiskunnassa rintamerkkejä /pinssejä joilla voi tuoda esille itseään .

• Anonyymi

Mutta on se loistava asia yhteiskunta rauhan kannalta että vähämielinen seniili yli 70 vuotias diktaattori valitaan itäisen kehitysmaan diktatuurissa vuoden urheilijaksi ...herää vain kysymys venäjän diktatuurin urheilun tilasta 👍😁

• Anonyymi

"Suomessa jaetaan titteleitä hyväveli järjestelmän tapaan tohtoreita ym ."

Venäjän diktatuurissa ei näitä ongelmia ole siellä vähämielinen seniili diktaattori saa kaikki tunnustukset itselleen ....vuoden urheilija 😁😆🤣😂 yli 70 vuotias seniili joukkomurhaaja ....voi pyhä suolisäkki .... 😂🤣😆😁

• Nyt kyllä voisi olla parempi että reppana siellä ei mitenkään kommentoi Suomen tohtorinväitöksiä ja niihin liittyviä tieteellisiä tutkimuksia.

Korkeintaan Törhöstä voi kommentoida, ja sehän hylättiin.

• Kalsarinmyrkyttäjän pitäisi tietenkin kieltää valtakunnassaan tällaiset kehitysmaalaiseeen henkilönpalvontaan viittaavat, ulkomaailman silmissä läpeensä naurettavat ulostulot, mutta tiedättekö mitä?

Kaikkien diktaattorien tapaan Volodjakin tykkää tulla palvotuksi eikä siksi halua tätä "spontaania kansalaisreaktiota" mitenkään himmata.

• Anonyymi

"Kaikkien diktaattorien tapaan Volodjakin tykkää tulla palvotuksi"

Minkäs sitä luonnolleen voi ...narsistinen vähämielinen diktaattori saa henkistä ravintoa tuollaisesta eikä edes ymmärrä miten muualla maailmassa tuo kaikki näyttää niin huvittavan järjettömältä 😁👍

Olisihan se hullunkurista jos meilläkin Niskasten ja Selänteiden sijaa urheilugaalassa valittaisiin vuoden urheilijaksi presidentti ....ja muuta mieltä olevat istuisivat vankilassa 🤥

• Suomalaispäättäjät ovat juuri heränneet diktatuurin hyviin puoliin, eli miten paljon helpommalla he itse poliittisesti pääsevät rajoittamalla, sulkemalla ja pakottamalla.

• Anonyymi

"Suomalaispäättäjät ..."

Ei Suomessa ....kun venäjällä seniili mielenvikainen diktaattori valitsi itsensä kehitysmaansa vuoden urheilijaksi 😁😆😂🤣 eikö olekin järjetöntä touhua 😁

• Anonyymi

" rajoittamalla, sulkemalla ja pakottamalla....."

Tiltu on vihdoin oppinut kontrolloimaan suolensa toimintaa 👍

• Anonyymi kirjoitti:

"Suomalaispäättäjät ..."

Ei Suomessa ....kun venäjällä seniili mielenvikainen diktaattori valitsi itsensä kehitysmaansa vuoden urheilijaksi 😁😆😂🤣 eikö olekin järjetöntä touhua 😁

No voivoi mutta kun minua kiinnostaa enemmän suomalaispäättäjien tekemiset kuin ulkomaisten.

• jjrree kirjoitti:

No voivoi mutta kun minua kiinnostaa enemmän suomalaispäättäjien tekemiset kuin ulkomaisten.

Tosin ulkomaalaiset päättäjät, etenkin yksi niistä, voivat aloittaa sodan meitä vastaan alistaakseen meidät pimeyden valtaan, omamme eivät.

• Anonyymi
        jjrree kirjoitti:

"No voivoi mutta kun minua kiinnostaa enemmän suomalaispäättäjien tekemiset kuin ulkomaisten."

No voi voi
        Sitten vaan kotimaan politiikan palstalle tai edes täällä sellaiseen osioon missä ei käsitellä naapurimaan vähämielisen diktaattorin järjetöntä itsensä valintaa vuoden urheilijaksi

• Anonyymi kirjoitti:

"No voivoi mutta kun minua kiinnostaa enemmän suomalaispäättäjien tekemiset kuin ulkomaisten."

No voi voi
        Sitten vaan kotimaan politiikan palstalle tai edes täällä sellaiseen osioon missä ei käsitellä naapurimaan vähämielisen diktaattorin järjetöntä itsensä valintaa vuoden urheilijaksi

No voivoi kun ketjun otasake on "diktatuurin hyödyt", jotka suomalaispäättäjät ovat juuri huomanneet.

• Anonyymi
        jjrree kirjoitti:

No voivoi kun ketjun otasake on "diktatuurin hyödyt", jotka suomalaispäättäjät ovat juuri huomanneet.

Ei kyllä se olin minä joka nuo hyödyt huomasin naapurimaassamme jota johtaa vähämielinen yli 70 vuotias diktaattori joka on juuri valinnut itsensä vuoden urheilijaksi diktatuurissaan 😉😁🤣😂😆 vuoden urheilija ... 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä se olin minä joka nuo hyödyt huomasin naapurimaassamme jota johtaa vähämielinen yli 70 vuotias diktaattori joka on juuri valinnut itsensä vuoden urheilijaksi diktatuurissaan 😉😁🤣😂😆 vuoden urheilija ... 😁

...joten niitä piti alkaa tuomaan myös Suomeen? Jonka virallisena lähtölaukauksena voidaan pitää presidentti Niinistön tokaisuja "Sinisilmäisyyden aika on ohi" tai "Naamiot on nyt riisuttu".

• Anonyymi
        jjrree kirjoitti:

...joten niitä piti alkaa tuomaan myös Suomeen? Jonka virallisena lähtölaukauksena voidaan pitää presidentti Niinistön tokaisuja "Sinisilmäisyyden aika on ohi" tai "Naamiot on nyt riisuttu".

Tiltu soutelee nyt täysin eksyksissä 😁 menikö takki tyhjäksi vähämielisen Putinin valittua itsensä venäjän "vuoden urheilijaksi" 😁 onhan tuo täysin järjetön juttu taas seniililtä 70 vuotiaalta vempulalta sieltä kremlistä .....vuoden urheilija 😁😆😂🤣

Varmaan rys...sän tiltutkin nauraa piilossa tälle järjettömälle asialle kutosen muotosena 😉😁

• Anonyymi

Jos Moskovassa järjestettäisiin 100 metrin juoksukilpailu, johon ottaisivat osaa maan parhaat juoksijat ja Putin, niin kuka voittaisi? Putin tietenkin, ei epäselvää. Eli parhaan urheilijan palkinto meni oikeaan osoitteeseen.

• Anonyymi

Kyllä Jelena Välbe antaisi kovan vastuksen puhumattakaan Lierovista ja ja Medusta jos sattuvat olemaan selvinpäin ...mutta tässä puliveivarin puten lisäksi melkoinen ykkösvitja venäjän seuraavaan urheilugaalaan "vuoden urheilija " valintaan

• Anonyymi

Putin on hyvä valinta vuoden urheilijaksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      58
      10117
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4221
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      32
      3486
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      103
      2834
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      433
      2148
    6. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2140
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1577
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1371
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      75
      1198
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1145
    Aihe