Tänään klo 23:59 kaikkien ydinaseiden (siis sen yhden) laukaisukoodit vaihdetaan uusiin, kun vuosi vaihtuu ja Jari Vanne aloittaa nyrkkeilyliiton toiminnanjohtajana.
Ylihuomenna 2.1 liiton avauskokous Rauman Toripöllössä. Happy Hour klo 17-19, iso III-tuoppi jäillä 4,20e.
Perjantaina 3.1.2025 Professori Augustinin hautajaiset Hietaniemen kappelissa klo 13:30.
Maanantaina 6.1.2025 alkaa leiritys Maunulassa: Pera vierailee sparrailemassa Onni Ajomaata ja Pentti Keitaa. Nuorna vitsa väännettävä, kuu kiurusta kesään, kolme iskua kolibrista.
Keskiviikkona 8.1.2025 Augustinin sukuseura kokoontuu käsittelemään Chris Hirnin nimenmuutospyyntöä.
Perjantaina 10.1.2025 Pentti Keita lentää Selesmaiden mukana takaisin Angolaan. Tarkoitus on otella siellä ammattilaisdebyytti kevään aikana.
Maanantaina 20.1.2025 Donald Trump astuu virkaan ja neuvottelut ydinasetoimituksista ja horneteista voidaan taas aloittaa. Suomen sotahullu kansa kaipaa lisää rautaa osaaviin käsiin. Sture Jazz Bar ja Olle Ekman vapisevat jo saksofoniensa kera.
Todella tiukka alkuvuosi on edessä!!!! HYVÄ JARI!!!!!
Finnish Boxing - Tiukka Tammikuu Edessä!
Anonyymi-ap
0
192
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990