Kaveri kylässä

Mies kotona

Sain itseni juuri valmiiksi, kun ovikello soi. Kultani oli aikaisessa, hitsi vie. Vilkaisin itseäni vielä kerran peilistä pikaisesti, ennen kuin menin avaamaan.

Ovella ei kuitenkaan seisonut oma kultani vaan ystäväni. Häpesin vaatetustani, sillä olin pukeutunut yksinomaan kultaani varten. No, olipa ystävällänikin melko rohkeat vaatteet, onneksi oli kesä.

Pyysin ystäväni sisään ja kerroin odottavani kultaani. Hän sanoi arvanneensa. Eipä tainnut olla kovin vaikeaa. Ylläni oli nimittäin avokaulaisin paita, jonka omistan, rintsikat täyteen topattuina sekä lyhyin hame, jonka omistan.

Juttelimme ystäväni kanssa niitä näitä hetken ja vilkuilin hermostuneesti kelloa. Rakkaani pitäisi tulla pian, enkä halunnut pilata yllätystäni. Hain ystäväni pyytämää biisiä tietokoneelta, kun hän yhtäkkiä hipaisi käsivarteeni. Harmiton hipaisu? Ehkä, mutta tunsin siinä muutakin. Biisin alettua lähdin hakemaan meille juotavaa, oli nimittäin hirvittävän kuuma päivä.

Takaisin tullessani huomasin ystäväni konttaavan lattialla, hän oli pudottanut sormuksensa. Hänellä oli niin lyhyt hame, etten voinut olla huomaamatta hänen litimärkiä stringejään. Jostain kumman syystä jäin tuijottamaan häntä. Hän kääntyi kun löysi sormuksen. Hänelläkin oli yllään hyvin avokaulainen paita, ja vanhigossa hänen toinen rintansa oli tipahtanut paidan sisältä.

Äimistyin, niin että en voinut kuin jatkaa hänen tuijottamistaan. Hän huomasi sen myös.
– Pidätkö? hän kysyi.
Havahduin hänen kysymykseensä ja esitin tietämätöntä. Hän käveli lähemmäs. Hän silitti käsivarttani. Olin todella hämilläni. Kun luulin hänen pelleilevän ja lopettavan sen, aloin nauraa. Häntä ei naurattanut. Hän otti kädestäni ja siirsi sen rinnalleni. Kädelläni hän hieroi sitä.

–Pidätkö? En vastannut.
– Arvaa miltä minusta tuntuisi jos tekisit saman minulle. Vedin käteni pikaisesti pois. Pelleilikö hän kustannuksellani? Käännyin ja olin lähdössä jonnekin kauemmas hänestä. Hän kuitenkin tuli perässä ja pysäytti minut. Yhtäkkiä hän alkoi suudella minua.

En todellakaan tiennyt mitä olisin tehnyt, joten seisoin tyhmänä paikallani. Sitten hänen kätensä alkoi hamuta takapuoltani. hetken hyväiltyään ja saatuaan minutkin mukaan hän puristi takapuolestani lähes kivuliaasti. Huudahdin, johon ystäväni sanoi:
– Hys, ethän halua naapureiden kuulevan, kuinka huudat miehesi poissa ollen.

En ymmärtänyt ollenkaan. Ihmetellessäni hän kyykistyi ja alkoi riisua hamettani. Hän veti sen alas ja pian hän jo hyväili sormillaan pilluani. Se kieltämättä tuntui hyvältä joten tarrasin sormeni hänen tuuheisiin hiuksiinsa. Kostuin aivan kamalasti. Ja tunsin kosteuden valuvan reittäni pitkin.

Hän nousi ylös ja otti minua kädestä. Hän vei minut makuuhuoneeseen ja kaatoi sänkyyn. Hän tuli päälleni ja alkoi suudella minua intohimoisesti. Vastasin hänen suudelmiinsa ja aloin hyväillä hänen rintojaan. Lähes huomaamattamme olimme riisuneet kaikki vaatteemme pois.

Pian hän kääntyi ja lähes istui naamalleni.
– Nuole pilluani, ystäväni vaati. En oikein tiennyt miten, en ollut tätä ennen edes suudellut naista. Hän oli mielettömän märkä. Lipaisin kerran, hänhän maistui makealta. Tuntui kuin olisin vanha tekijä. Ystäväni vaikeroi nautinnosta. Hänkin alkoi nuolla minua. Olimme todella kiimaisia, en olisi arvannut että olisin koskaan oikeasti toisen naisen kanssa, ja että vielä nauttisin siitä.

Olin juuri saamassa orgasmin kun ovikello soi taas. Se olisi rakkaani. Hätäännyin, mutta ystäväni rauhoitteli minua:
– Kyllä hänellä on avaimet, annetaan hänen avata ovi itse. Eikä aikaa kulunut kauaa kun ovi aukesi. Ystäväni nousi sängystä ja vinkkasi minut mukaansa. Kävelimme alasti käsi kädessä rakkaani eteen. Hänen ilmeensä oli todella yllättynyt.

– Hei komistus. Oliko rankka työpäivä? kysyin häneltä. Nielaistuaan hän vastasi:
- Vähän.
– Mutta se ei ole voinut olla yhtä rankka kuin mitä sinulla tulee olemaan meidän kahden kiimaisen kissan kanssa, ystäväni sanoi. Aloimme yhdessä riisua häntä. Kyykistyin ja aloin hyväillä ensin käsin hänen jo kovana seisovaa komeaa munaansa.

Ystäväni alkoi hyväilemään omia rintojaan ja kyykistyi taakseni. Otin rakkaani kalun suuhuni ja hän alkoi naida minua suuhun. Ystäväni hieroi rintojani rajusti. Toisen käden hän laittoi jalkoväliini ja alkoi naida minua sormillaan. Mieheni ei tiennyt olisiko pitänyt silmänsä kiinni nautinnon takia vai auki mahtavan näyn takia.

Nousin ystäväni seuratessa minua. Veimme rakkaani makuuhuoneeseen, jossa laitoimme hänet selälleen ja käsiraudoilla sänkyyn kiinni.

– Olet ollut tuhma poika. Sinun sietää kärsiä hieman, ystäväni sanoi. Menin rakkaani toiselle puolelle ja ystäväni toiselle. Raavimme häntä pitkillä kynsillämme hellästi, mutta pian ystäväni läppäsi käsiäni, otti niistä kiinni ja siirsi rinnoilleen. Hän huokaili nautinnosta. Siirsin käteni hänen takapuolelleen ja aloin puristella häntä. Hän alkoi suudella minua. Rakkaani vain katsoi hiljaa. Ehkä hän ei uskaltanut sanoa mitään.

Ystäväni irtautui otteestani ja alkoi hivellä mieheni munaa. Tunsin pienen, hyvä on, suuren piikin. Toinen nainen hyväili miestäni ja tämä nautti siitä. Hetken ajateltuani, ymmärsin mistä oli kyse oikeasti enkä ajatellut enää asiaa. Sen sijaan käänsin ystäväni 69-asentoon mieheeni nähden. Hän alkoi ottaa mieheltäni suihin. Aloin kuitenkin itse nuolla ystävääni. Vuorotellen nuolin ystävääni ja suutelin miestäni.

Irrotin rakkaani kahleista ja aloimme molemmat hivellä kielellä ystäväni pillua. Hän nautti siitä niin kovasti, että lopetti suihin oton kokonaan. Nuolimme häntä niin kauan että hänen piti pidätellä huutojaan. Lopetimme juuri ennen kuin hän olisi saanut orgasmin. Hän katsoi meitä anovasti, kun kuljetin sormiani hänen mahallaan.

En olisi antanut periksi hänen katseelleen, mutta mieheni oli jo työntymässä häneen takaapäin. Ensin hän pani ystävääni hyvin hitain vedoin kuin kysyen minulta lupaa. Minun alkaessa hyväillä ystäväni rintoja, hän kuitenkin kiihdytti tahtia. Siirsin käteni hänen klitorikselleen ja aloin hyväillä sitä varmoin ottein.

Ystäväni huusi tukahdettuja huutoja tyynyä vasten. Tunsin kuinka hän alkoi väristä. Kun viimein oli saamassa elämänsä orgasmia, hän huusi:
- Naikaa minua kovempaa! Kovempaa! Nopeammin! Aaah, ihanaa....! Saatuaan hän lysähti sängylle. Mieheni hyväili hänen takapuoltaan hellästi.
Sitten rakkaani otti minusta kiinni ja siirsi minut sängyn reunalle selälleen. Hän nosti jalkani olkapäilleen ja alkoi naida minua.

Ystäväni tuli päälleni ja alkoi nuolla klitoristani kielellään hyvin määrätietoisesti. Luoja, miten tämä yhdistelmä tuntuikaan hyvältä, se tuntui niin hyvältä etten olisi ikinä tahtonut sen loppuvan. Keskityin vain nautintooni ja unohdin kaiken. Kaikki tuntui täydelliseltä. Niin täydelliseltä että olin räjähtää orgasmin voimasta. He jatkoivat naimistani, vaikka anelin heitä lopettamaan. He eivät ottaneet kuuleviin korviinsa aneluitani. Tunsin toisen, mikäli mahdollista, vielä voimakkaamman orgasmin tulevan. Kiemuroin nautinnosta ja pian huusinkin täyttä kurkkua huipussani. Sitten he lopettivat.

Mieheni laittoi meidät päällekkäin ystäväni kanssa. Aloimme suudella toisiamme ja mieheni oli aivan kiimassa. Hän pani meitä vuorotellen ja tunsin hänen olevan lähellä orgasmia. Hän nai meitä yhä kovempaa ja nopeammin meidän suudellessamme toisiamme ja hyväillessämme toistemme rintoja. Voihkaisusta päätellen, hän laukaisi elämänsä setin ystäväni sisään.

Sain idean ja käännyin pian. Otin suuhuni ystäväni pillusta valuvan sperman. Annoin hänelle kielisuudelman yhteydessä puolet ja näytimme sen miehelleni. Nielaisimme yhtaikaa. Huomasin tyytyväisen ilmeen mieheni kasvoilla.
Aivan kuin meidän kaikkien kolmen fantasia olisi täyttynyt sinä iltana. Niimpä sovimme seuraavan tapaamisen...

2

20168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen77

      Uih, ihana tarina... Housut märkänä luin! Olisi ihanaa toteuttaa oman kullan kanssa...hmmmm...

    • Mies68

      Siis aivan täydellinen tarina. Ja loppuhuipentumakin kuin vaimoni fantasioista:saada nuolla nesteitäni toisen naisen pillusta. Uuuh..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe