niin ns. kommunistissa valtioissa Venäjällä ja Kiinassa sekä P-Koreassa ja Kuubassa keskitytään kvartaalivuosisataan. Suunnitelmissa keskitytään ainoastaan siihen, kuinka lisätään omaa ja lähipiirin valtaa ja vaurautta sekä siihen, kuinka sitä ryöstetään kapitalisteilta, kun itse eivät pysy omin avuin muuten kilpailussa mukana. Putin totesi rehellisesti, että mitä sillä on eroa, liittyykö Ukraina 5 vai 20 v päästä Natoon, jos se sinne liittyy? Lännessä ei tunnuta ymmärtävän, että Venäjä, Kiina jne. luuseri valtiot haluavat koko maailman.
Lännessä todellisilla arvoilla ei ole väliä ja kaikki on kaupan. Nyt jopa USA haluaa haalia kommunisteilta oppia siitä, kuinka valta keskitetään pienelle piirille, kuinka toisinajattelijat halutaan mollata ja eristetään. Siihen tehtävään maailman rikkain henkilö on itse itsensä nimittänyt ilman vaaleja.
Olisikohan aika herätä.
Siinä missä lännessä keskitytään politiikassa kvartaalivuosiin tai kuukausittaisiin gallupeihin,
Anonyymi-ap
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624529KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1633468Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582787- 1432716
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492654- 241913
- 241781
- 301646
- 1741620
- 421322