Ei ole köyhyyttä,jos on varaa ampua ilotulitteita taivaalle.
Lisäksi nämähän suuremiltaosin tehdään lapsityövoimalla.
Uuden vuoden ilotuliteet
9
643
Vastaukset
- Anonyymi
Vai tehtäskö sittenki koneilla?
- Anonyymi
Turhanpäivästä hommaa ilotulitus.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä,aivan turhia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä,aivan turhia
Pitäis laki todella kieltää kaikkien ilotulitteiden tuonti,lapsityövoimalla nämä hiivatin ilotuliteet tehdään.
Tässä huomaan sen asian,ei ole köyhiä joilla vara ostaa ilotulitteita.
- Anonyymi
Siika-Pyhäjokialueen liiton purkauduttua, palautuneita rahoja taivaan tuuliin 2000 euroa.Aivan järjetöntä hommaa.Toivottavasti piipsjärvelle ei enää enempää`?Se oli siinä.Joku kohtuus.
- Anonyymi
En todella edes kehtais mennä ostaan raketteja,saatikka sitten myymään niitä yleensä lainkaan.
- Anonyymi
Piipsjärven ilotulitus pohjanoteeraus. Liki tunnin myöhässä ja pahasia raketteja. Jos vielä järjestävät, niin hommatkaa ammattimiehet ampumaan niin tapahtuu ajallaan.
- Anonyymi
Aivan sama kuin rahaa polttaisi ilotulitteiden sijaan.
Ilotulitteet tehdään Kiinassa. Ilotulitustehtaissa kuolee vuosittain ihmisiä, koska niiden valmistaminen on vaarallista työtä.- Anonyymi
Toivottavasti Oulaisten kaupunki kieltää kaikki ilotuliteet,monet kaupungit näin ovat jo tehneet.
Eikös näillä ilotuliteiden hinalla mitä menee vois esim:ojentaa käsi vähävaraisille..
Tai sitten Ukrainan lapsille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait803432Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41404Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani41191- 261126
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70832Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es47806Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60754Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45749Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t32742Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4697