Ei ole köyhyyttä,jos on varaa ampua ilotulitteita taivaalle.
Lisäksi nämähän suuremiltaosin tehdään lapsityövoimalla.
Uuden vuoden ilotuliteet
9
579
Vastaukset
- Anonyymi
Vai tehtäskö sittenki koneilla?
- Anonyymi
Turhanpäivästä hommaa ilotulitus.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä,aivan turhia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä,aivan turhia
Pitäis laki todella kieltää kaikkien ilotulitteiden tuonti,lapsityövoimalla nämä hiivatin ilotuliteet tehdään.
Tässä huomaan sen asian,ei ole köyhiä joilla vara ostaa ilotulitteita.
- Anonyymi
Siika-Pyhäjokialueen liiton purkauduttua, palautuneita rahoja taivaan tuuliin 2000 euroa.Aivan järjetöntä hommaa.Toivottavasti piipsjärvelle ei enää enempää`?Se oli siinä.Joku kohtuus.
- Anonyymi
En todella edes kehtais mennä ostaan raketteja,saatikka sitten myymään niitä yleensä lainkaan.
- Anonyymi
Piipsjärven ilotulitus pohjanoteeraus. Liki tunnin myöhässä ja pahasia raketteja. Jos vielä järjestävät, niin hommatkaa ammattimiehet ampumaan niin tapahtuu ajallaan.
- Anonyymi
Aivan sama kuin rahaa polttaisi ilotulitteiden sijaan.
Ilotulitteet tehdään Kiinassa. Ilotulitustehtaissa kuolee vuosittain ihmisiä, koska niiden valmistaminen on vaarallista työtä.- Anonyymi
Toivottavasti Oulaisten kaupunki kieltää kaikki ilotuliteet,monet kaupungit näin ovat jo tehneet.
Eikös näillä ilotuliteiden hinalla mitä menee vois esim:ojentaa käsi vähävaraisille..
Tai sitten Ukrainan lapsille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818