Pensa maksaa edelleen melkein kaksi euroa litra.Persujen suuri vaalivalhe.
MARININ HALLITUKSEN AIKANA HINTA OLI 1,5440
Persut, se pensan hinta laskee
16
667
Vastaukset
- Anonyymi
Ensi vuonna YLI 2 €
Nyt persuja kusetettiin huolella. Ja se tehtiin persujen itsensä toimesta.
HAHHHAHHAHHHAHHHAHHAHAAHAHAAAAA- Anonyymi
No onko jo paljonkin YLI 2€
- Anonyymi
Satatuhatta uutta työpaikkaa luvattiin .Työttömiä nyt jo yli 400 000
Vieläkö joku idiootti äänestää perspersuja ja kokkareita ? - Anonyymi
Halventui se bensa vuodenvaihteessa. Justiinsa ostin 98E bensiiniä 2 täpötäyttä tynnyriä, siis yli 400 litraa, hintaan 450€.
- Anonyymi
Ostitko piimää kanssa?
- Anonyymi
Mistä ne pöllii tota bensaa kun noin halvalla myyvät?
- Anonyymi
Itse hain Viipurin-reissulla ja halpaa oli.
- Anonyymi
Vahva sama. En maksa valtiolle mitään minkä voin välttää.
- Anonyymi
Virosta saa halpaa venäläistä bensaa ja dieseliä. 0,80€ litra, viimeksi vähän jänskätti kun oli 8 täyttä tynnyriä kyydissä Sprinsussa kun tultiin muttei kukaan ollut kiinnostunut.
- Anonyymi
Pensaita on monen hintaisia, ei pari euroa riitä mihinkään.
- Anonyymi
Oispa kaunis Sanna vielä puikoissa.
- Anonyymi
Missä viipyy pesujen lupaama pensan hinnan alennus.
- Anonyymi
Persut on pellejä. Viime vaaleissa jo ihmettelin millaisella järjellä olevat heitä äänestää kun tiedetään että pelkkiä paskan puhujia on ennen vaaleja. Edellisen kerran ja sen ensimmäisen kun pääsivät hallitukseen niin silloinhan paikallinen Persu joka sitten kaikkien hauskuuksien jälkeen tuli ministeriksi heti itse rehellisesti ilmoitti että nyt takki kääntyi, ja myönsi porukan ja itsensä tekemän huijauksen. Mutta näköjään ihmisten muisti on lyhyt.
No tietysti sitäkään ei oikein kukaan ymmärrä mistä Kokoomus saa äänensä, jos sen historian tietää ja tuntee. Ilmeisesti lupauksista.
- Anonyymi
Persu valehtelee.
- Anonyymi
Ei persu valehtele.
- Anonyymi
Edellisessä aluevaaleissa Persut lupasi pensaan hinta laskee millä ei ole mitään tekemistä alue vaalien kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708