Jo yli 50 vuotta runkanneena voin sanioa, että Runkkaamisessa löytyy se oikea tyydytys. Minkään naisen tai miehen kumppanina et sitä tyydytystä saa, kuin itse runkkaamalla. Runkkaamisen aateliin kuuluu eittämättä Poppers ja puoli sätkää , tiedätte kyllä mitä. Muutama hatsi höyryä ja fiilikset on ihan siinä ittessään. Ainakin omalla kohdallani saatan näin orgasmin saada kestämään jopa puoli minuuttia tärisevini jalkoineni ja suusta tunkeutuvan voivottelun keskellä.
Saanen kertoa menetelmistäni. Ennen runkkaustapahtumaa, nielen puolikkaan tadalofil lääkkeen. Se on erektion aiheuttava lääke, Samaan aikaan on penikseni alipainepumpussa, jossa penikseni mitta hipoo 20 cm. Kuitenkin penikseni vartta ympäröi tiukka kankainen putkilo, joka estää peniksen vartta turpoamasta alipaineessa. Vain siis terska turpoaa. Kun terska on sitten 5 cm leveä, on sitä mukava sitten hivellä ja houkutella. Tällaisen poltettavan hamppukasvin alaisena on orgasmin saaminen myös itse säädeltävissä aika helposti. 2 tuntia saattaa mennä siinä helposti. Ja aina olet siinä hilkulla. Kun lopulta päästät orgasmin valloilleen, on se ihan eri asia, kuin silloin joskus. Jalat tärisee ja kädet. Orgasmin tullessa, et ole enään tästä maailmasta. Tuntemus on niin vahva, että ajantaju ja paikka saattaa hävitä. Mutta se kannatti kokea.
Runkkaus metodit
Anonyymi-ap
1
341
Vastaukset
- Anonyymi
Varma hienoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731