Sähköautobuumi menossa, Suomen autokanta vanha, kaikkein vanhimmasta päästä olevat autot tulisi saattaa romuttamolle ja laittaa liikennekieltoon ja varsinkin vanhat autot joiden moottori koko ylittää 1500 kuutiota.
Muutoksen aika nyt
Anonyymi-ap
6
255
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäis niiden sähköautojen olla vähän luotettavampia ja halvempia. Käyttöikä ei ole hinnan kanssa sovussa.
- Anonyymi
Pieksämäen kaupunki on edelläkävijä.
Jykevä leukaiselle Hannes Häyrisen näköiselle hauskùuttaja virkamiehelle on vuokrattu leasing Tesla sähköauto. - Anonyymi
Pitäisi olla myös keveämpiä, niin tietkin kestäisi paremmin. Ei yhtään kiloa yli tonnin! Minun autoni tyhjäpaino on 800 kg ja ajettu 36 v aikana vasta 566 000 km.
- Anonyymi
Kaikki jenkkiautot kiellettävä.
- Anonyymi
V8 moottori antaa kuitenkin ihanan originaalin äänen.
- Anonyymi
Patteriautot on jättimäinen kusetus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889