Onko muita naisia, jotka kiihottuvat älyttömästi miehen orkusta, siis konkreettisesti siemensyöksystä?
Itse kiihotun siitä ihan älyttömästi.
Usein runkkaan miestäni ensin vain ihan sillä, että näen sperman roiskahtelevan hänen nytkähtelevästä kalustaan. Vielä kun pidän sitä kädessäni ja sperma sotkee käteni.
Samalla sitten sormetan itseni vapaalla kädellä orkkuun myöskin. Tai sitten odotan, että mies palautuu toiseen kertaan valmiiksi ja panetan hänellä itselleni orkun.
Saan pidettyä fiilikset yllä helpostikin ja usein ei tarvita, kuin jotain 3-5 työntöä, kun saan voimakkaasti.
Miehelläni taas tietysti kestää toisella kertaa pidempään laueta, jolloin ehdin saamaan vielä yleensä lisää orkkuja sen varsinaisen yhdynnän aikana.
Miehen tuleminen
7
1050
Vastaukset
- Anonyymi
Huhhuh. Kuulostat unelmanaiselta.
- Anonyymi
Ja sitten Hannu heräsi. Tuo eka oli kyllä ukon tekemä fantasia juttu...
- Anonyymi
Kyllä
Ihan jäätävä unelma nainen
Onnittelut miehelle👍👍👍 Kyllä sen näkeminen ja kokeminen on aina erittäin kiihoittavaa minustakin.
N.47- Anonyymi
Mua ei kauan tarvii naisen runkata, kun jo lasti lentää, Puolisen minuuttia. Osaava nainen jatkaa siitä välittämättä noin viitisen minuuttia, jolloin laukean uudelleen, Se tuntuu mahtavalta, mutta siitä eteenpäin se on kiduttavaa, vaikkakin samalla järjettömän nautinnollista. Useimmiten en kolmatta orgasmia enää saa panemallakaan, mutta jos se tapahtuu, se on jotakin taivaallista....
- Anonyymi
Minulla on yksi naisystävä joka huutaa (myös) kun minulta tulee.. varsinkin jos päästän sisään, on aivan villinä siitä. Oli alkuun erikoista, nyt vaan hauskaa. M52
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3403044Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä662740- 1241756
- 1181470
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301303PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1511250- 691100
- 741089
- 701030