<
ILTALEHTI
口
painostavaksi.
Hanna Rihto, hänen miehensä ja 1-vuotias tyttärensä menettivät omistusasuntonsa, johon he olivat juuri muuttaneet.
Perhe jäi joulukuun lopussa asunnottomaksi, sillä he olivat ehtineet. luopua edellisestä asunnostaan.
Syynä on lunastuslauseke, joka mahdollistaa sen, että joku taloyhtiön aiemmista osakkaista voi lunastaa asunnon itselleen kaupanteon jälkeen. Rihdon perhe sai joulukuun puolivälissä tiedon, että naapuri haluaa lunastaa heidän asuntonsa.
Minä hankin rahaa käytän lain lunastuslaiseketta lunastan
Vaeltajan Erärepun tilan itselleni
Näin on Grönlund
13
230
Vastaukset
- Anonyymi
Asuttiin isän kanssa Kauppakatu 46sessa
12 vuotta omassa osakkeessa
Eli voin käyttää lunastuslaiseketta eräkaupan tilaan- Anonyymi
Taloyhtiön aiemmat osakkaat voi lunastaa talosta osakkeen tai liiketilan itselleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taloyhtiön aiemmat osakkaat voi lunastaa talosta osakkeen tai liiketilan itselleen
Hommaan rahat ostan liiketilan lähtö tuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hommaan rahat ostan liiketilan lähtö tuli
Se ei toteudu jos
Saa elää omaa elämäänsä tekee omaa juttua
Antaa äitini olla rauhassa ja minun - Anonyymi
Et voi enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi eikä sulla ole rahaa 😅😅😅😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei toteudu jos
Saa elää omaa elämäänsä tekee omaa juttua
Antaa äitini olla rauhassa ja minunEi anneta🤣🤣
- Anonyymi
Asun vuokralla niin Nou hätä.
- Anonyymi
Rahapulan koittaessa mä lunastan kaupasta ruokaa.
- Anonyymi
Ja pskapaperia
- Anonyymi
Jäät kiinni varastamisests.
- Anonyymi
Ihmettelen miten joku noin tekee. Itse en edes uskaltaisi tuollaista lunastusoikeutta käyttää, jos mieli tekisikin. Pelkäisin, että raivostunut ostaja vähintään vetää minua turpaan tai tekee vielä pahempaa. Vaikka mitään ei heti tapahtuisikaan, joutuisin kuitenkin loppuikäni vilkuilemaan olkapääni yli. Ei kiitos.
- Anonyymi
Voi voi ostakoot muualta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875