Olit reppana niin toiveikkaan näköinen. Tuli ihan entisajat mieleen kun olit kuin koiranpentu joka janoaa huomiota. Miksi lähdit? Olisin vain katellut sua. Tuliko pikku pupujussi housuihin? Sellainen sä oot. Kaukaa parempi kun ei rohkeus riitä muuhun. Sitten kotiin nylkyttämään kumppania kun on kiihottunut.. ei taida oikein muuten sujua teillä. 😂
Luulitko mies, että olin tulossa juttelemaan sulle?
26
552
Vastaukset
- Anonyymi
Minä sentään lähestyin sua. Sä pakenit paikalta 😂. Ties vaikka olisit saanut pimperoa. Siinä meni mahis.. voi sua kun olet aina niin ennalta-arvattava 😆.
- Anonyymi
Voi voi. Pojalle olisi ollut tarjolla, mutta ei uskaltanut. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi. Pojalle olisi ollut tarjolla, mutta ei uskaltanut. 🤣
Harvoin puoliseisokilla mitään tekee.
- Anonyymi
Tiedätkö aina voi löytyä selkeämmin ja rohkeammin käyttäytyviä, jotka tietävät mitä haluavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin puoliseisokilla mitään tekee.
Kyllä silläkin pärjää jos nainen on märkä kun velton pienenkin saa märkään pilluun eikä orgasmiin/ejakulaatioon tarvi erektiota
https://youtu.be/-g5xvVztWu4?si=QLjhAfB8yi5cw0qM
Jot näi ja useimmiten muna on veltto silloi kun ei tee mieli ellei taustalla ole terveydellisiä syitä mulla taas ei ole ollu sitä ongelmaa koskaannetteikö olis mieli tehny ni piti opetella itsehillintää turha seisottaa jos ei kuitenkaan saa periaatteella kun aloittaa se että oppii seisottaan taas toisen mielihalujen mukaan vaatii jo erityisosaamista ja se että oppii vie ympäristö sidonnaisen seisottamisen vaatinee jo erityisosaamisen erityisosaamista
- Anonyymi
Joku puskastalkkaaja?
- Anonyymi
Jotain sellaista kyllä.
- Anonyymi
Joku yö jään cityrusakoitten armoille kun hoipertelen jatkoilta kotiin 🤭 Nyt lupaan että korkki pysyy kiinni jonkun aikaa 🍾
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Mites ois huomenna pienet🥂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites ois huomenna pienet🥂
Se sopii❤️teille vai meille?
Mä varaan kynttilät ja syötävää. Hoida sä juomapuoli 🍹🍷🥃
Mä en ota yleensä pieniä nyt kun on vauhtiin päästy🤭
🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Huomaatko itsekin miten kirjoitit: ”Olisin vain katsellut sinua”. Eli et halua hakeutua kontaktiin. Ajatteletko et elämän voi hukata vain katseluun.
- Anonyymi
Mies voi ottaa kontaktia. Aloittaa keskustelun jos nainen on jo lähestynyt. Ei kai naisen kaikkea tarvitse tehdä.
- Anonyymi
Tuollaiset ihmiset kuten aloittaja sietäisi saada samanlaista kohtelua kun itse tekee muille.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä. Eikä todellakaan ole mitään tarvetta selvittää edes sitä, miksi hän toimi niinkuin toimi, koska hän ei ole ollenkaan halattavan tuntuinen! Ja sellaista henkilöä en elämääni halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Eikä todellakaan ole mitään tarvetta selvittää edes sitä, miksi hän toimi niinkuin toimi, koska hän ei ole ollenkaan halattavan tuntuinen! Ja sellaista henkilöä en elämääni halua.
Miksi pitää kirjoitella sitten tänne noita juttuja, pölyavaruuteen.
- Anonyymi
Seuraavan kerran otan susta kuvan ja lähetän kumppanillesi 😂
- Anonyymi
Ota netistä mieluummin. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota netistä mieluummin. 😉
Parempi kun näkee paikan mis mies on 😆
- Anonyymi
Sitten pitää toimia nopeasti että ehtii perille.
- Anonyymi
Ap, onko jotain hukassa? Käytöstavat?
- Anonyymi
Joillain to kehitys jäänyt kovasti puolitiehen ja sitten kuvittelevat olevansa kovinkin fiksuja.
Ei ihme että heistä pysytään kaukana. - Anonyymi
Aika halventavia kommentteja. Jos ei arvosta toista, niin eikö ole vain hyväksi, että lähtee pois. Jokaista täytyy arvostaa, sitten on vasta kypsä ja turvallinen muuhun yhteyden pitoon. Voi hyvin.
- Anonyymi
En ikinä sanoisi mitään tuollaista symppikselle ihanalle ujolle miehelle. Arvostan häntä, monella tapaa.
- Anonyymi
Et sä sitä miestä saa koskaan. Viimeiset epätoivon yritykset näyttää olevan käsissäsi.
Sen verran epätoivoista on jo aloittajan teksti.
Olet puutteessa ja vailla kosketusta. Pahinta on että tiedät vain se mies pystyisi koskettamaan ja tyydyttämään tarpeesi kaikin tavoin.
Ketään muita et edes pysty ajattelemaan enää. - Anonyymi
Aika ilkeää tekstiä tuollainen. Varmaan kiinnostunut ihminen toivoisi, että voisi jutella. Joillakin sellainen voi kestää aikansa, ja sitä odottaa sopivaa hetkeä. Ja tähyilee, missähän, eikö näykään.
- Anonyymi
Liian paljon puhunut. Nyt voi olla hiljaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715138
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703